eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa zarządzania projektem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Lublin: Usługa zarządzania projektem
Numer ogłoszenia: 310050 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im.Władysława Grabskiego w Lublinie , ul. Podwale 11, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5322412, faks 0-81 532 73 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zarządzania projektem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie trzech wykonawców usług, tj. wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji koordynatora projektu (część pierwsza zamówienia), wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji zastępcy koordynatora projektu (część druga zamówienia), wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu projektu (część trzecia zamówienia) pod nazwą : Absolwent technikum - mobilny specjalista w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Cele projektu : 2.1. Cel główny projektu : uatrakcyjnienie i poszerzenie oferty ZS 1 przez modernizację metod kształcenia dostosowanie kwalifikacji 220 uczniów do potrzeb regionalnego rynku pracy oraz zapewnienie wszechstronnego wsparcia dla 120 uczniów w okresie realizacji projektu od 01.12.2010r. do 30.06.2012r. 2.2.Cele szczegółowe projektu : 1. Przygotowanie uczniów do egzaminu zewnętrznego z zakresu przedmiotów maturalnych (j.polski, j.obce, matematyka) i przedmiotów zawodowych przez zajęcia wyrównawcze w formie blended learning. 2. Obudzenie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz podniesienie samooceny uczniów przez comiesięczne wyjazdy do instytucji kultury. 3. Uzyskanie kwalifikacji i kompetencji : w zakresie marketingu, prowadzenia sklepu internetowego, obsługi komputera - certyfikaty ECDL Advanced, prawa jazdy kat. B, certyfikatu HACCP, obsługi kasy fiskalnej, technik DTP, zarządzanie projektami, negocjacji przez zajęcia specjalistyczne. 4. Przygotowanie uczniów do wejścia na regionalny rynek pracy i poruszania się po nim z uwzględnieniem przełamywania stereotypów płci oraz motywowania ich do nauki i poprawy frekwencji przez udział w zajęciach pt.Planowanie swojej kariery. 5. Wzbogacenie bazy dydaktycznej ZS 1 dla nowoczesnych form zajęć. 3. Zakres zadań wykonywanych przez zarządzających projektem 3.1. Zakres wykonywanych zadań przez Koordynatora projektu (część pierwsza zamówienia) : nadzór merytoryczny i finansowy nad realizacją projektu, wybór osób do poszczególnych zadań, wybór zleceniobiorców zgodnie z zasadą konkurencyjności i przepisami prawa zamówień publicznych, przygotowanie umów, zatwierdzanie programów zajęć, nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatności, planowanie i organizowanie zajęć, organizowanie spotkań z zespołem projektowym w celu koordynacji i wsparcia działań, opracowanie regulaminu zajęć prowadzonych w ramach projektu, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych i danych informatycznych. 3.2. Zakres wykonywanych zadań przez Zastępcę Koordynatora projektu (część druga zamówienia) : zakup sprzętu niezbędnego do realizacji projektu, zakup oprogramowania do zajęć, zakup pakietów szkoleniowych i innych materiałów potrzebnych do realizacji projektu, planowanie i prowadzenie działań promocyjnych i wizualizacja projektu, organizacja i logistyka cateringu dla uczestników projektu, współpraca z pracodawcami i instytucjami związanymi z rynkiem pracy, przygotowanie wniosków o płatność. 3.3. Zakres wykonywanych zadań przez Specjalistę ds. rekrutacji i monitoringu (część trzecia zamówienia): monitoring jakości działań realizowanych w ramach projektu, kontrola realizacji zajęć (zgodność z harmonogramem, frekwencja na zajęciach, jakość zajęć, zgodność z programami), monitoring rezultatów projektu, przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu, nabór i weryfikacja zgłoszeń uczestników oraz rekrutacja uczniów, opracowanie ankiet przeprowadzanych dla celów projektowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstwie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 us.1 pkt 1 na zasdzie spełnie/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu usług, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2b SIWZ tj.koordynator projektu uczestniczył minimum w jednym zarządzaniu projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej, zastępca koordynatora projektu uczestniczył minimum w jednym projekcie finansowanym ze środków pozabudżetowych, specjaklista d.s rekrutacji i monitoringu uczestniczył minimum w jednym projekcie finansowanym ze środków pozabudżetowych na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstwie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 us.1 pkt 3 na zasdzie spełnie/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o posiadaniu umiejętności zgodnie z zapisami w rozdziale VI pkt 1 ppkt. 2c SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstwie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 us.1 pkt 4 na zasdzie spełnie/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadanych umiejętnościach w odniesieniu do pkt 2c w rozdziale VI SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o niekaralności oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 im.Władysława Grabskiego 20-117 Lublin ul.Podwale 11 pok. nr 11 w godzinach 9,00-14,00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 1 im.Władysława Grabskiego 20-117 Lublin ul.Podwale 11 pok. nr 100 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.Absolwent Technikum - mobilny specjalista współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zakres wykonywanych zadań przez Koordynatora projektu (część pierwsza zamówienia) : nadzór merytoryczny i finansowy nad realizacją projektu, wybór osób do poszczególnych zadań, wybór zleceniobiorców zgodnie z zasadą konkurencyjności i przepisami prawa zamówień publicznych, przygotowanie umów, zatwierdzanie programów zajęć, nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatności, planowanie i organizowanie zajęć, organizowanie spotkań z zespołem projektowym w celu koordynacji i wsparcia działań, opracowanie regulaminu zajęć prowadzonych w ramach projektu, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych i danych informatycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zastępca koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Zakres wykonywanych zadań przez Zastępcę Koordynatora projektu (część druga zamówienia) : zakup sprzętu niezbędnego do realizacji projektu, zakup oprogramowania do zajęć, zakup pakietów szkoleniowych i innych materiałów potrzebnych do realizacji projektu, planowanie i prowadzenie działań promocyjnych i wizualizacja projektu, organizacja i logistyka cateringu dla uczestników projektu, współpraca z pracodawcami i instytucjami związanymi z rynkiem pracy, przygotowanie wniosków o płatność..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista d.s rekrutacji i minitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Zakres wykonywanych zadań przez Specjalistę ds. rekrutacji i monitoringu (część trzecia zamówienia): monitoring jakości działań realizowanych w ramach projektu, kontrola realizacji zajęć (zgodność z harmonogramem, frekwencja na zajęciach, jakość zajęć, zgodność z programami), monitoring rezultatów projektu, przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu, nabór i weryfikacja zgłoszeń uczestników oraz rekrutacja uczniów, opracowanie ankiet przeprowadzanych dla celów projektowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.