eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Wrocław: Zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań
Numer ogłoszenia: 309920 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150360 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej w prasie i w portalach internetowych oraz usług agencji/domu mediowego, polegających na zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii medialnych wraz z podsumowaniem efektywności zrealizowanych działań. Do zadań Wykonawcy zamówienia należeć będzie przede wszystkim zakup powierzchni reklamowych na podstawie zleceń otrzymanych od Zamawiającego. Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego projekty graficzne reklam. 2) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3) Zamawiający oświadcza, że na zakup powierzchni reklamowej w prasie i internecie zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 250 000,00 zł netto. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6) Ramowy zakres prasy i portali internetowych i szacunkowa ilość reklam w trakcie trwania umowy, określone zostały w załączniku nr 6.1 (zakres mediowy) do SIWZ. Należy zaznaczyć, że załącznik nr 6.1 (zakres mediowy) do SIWZ nie stanowi całości zamkniętej i Zamawiający ma prawo rozszerzyć zawarty zakres mediowy według swoich bieżących potrzeb, informując o tym Wykonawcę. Zamawiający oświadcza, że w miesiącu kalendarzowym, opublikuje w wybranym wspólnie z Wykonawcą medium, minimum jedną reklamę. Projekt graficzny, zostanie przygotowany przez Zamawiającego i dostarczony Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: DCMiB BioMed, NanoMat, Biopatent Lider POF H2Sens CMOT CEPPI High Cooper PREL MM Prel KP SMF PPI KIC RW PGA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mastermind Media sp. z o.o., al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 309600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 321522,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.