Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Siemiatycze: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatycze
Numer ogłoszenia: 309914 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.pl ; http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatycze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatycze CZĘŚĆ 1: Zakres A - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 2: Zakres B - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 3: Zakres C - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 4: Zakres D - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 5: Zakres E - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 6: Zakres F - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 7: Zakres G - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 8: Zakres H - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 9 : Zakres A - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 10 : Zakres B - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 30% w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30. CZĘŚĆ 11 : Zakres C - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 30% w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) Dokument ustanawiający reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Z uwagi na konieczność sprawdzenia czy oferta podpisana jest przez osoby uprawnione, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów, z których będzie to wynikało.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zmiana postanowień umowy, o których mowa w punkcie 1 może nastąpić na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsiemiatycze.pl / PRZETARGI /
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze w godz. 7:00 ÷ 15:00 (godziny pracy PZD w Siemiatyczach - od poniedziałku do piątku)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach (sekretariat), ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni przy zimowym utrzymaniu powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi. 2. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 3. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 4. Należność za wykonane usługi sprzętowo-transportowe naliczana będzie w okresie miesięcznym na podstawie cen umownych jednostkowych (netto), do wysokości limitów nie przekraczających wartości brutto zapisanych w umowie. 5. Za czas napraw i związanego z tym przestoju Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 6. Dopuszcza się skierowanie Wykonawcy do wykonania usługi na zakresach odśnieżania nie objętych podpisaną umową. 7. Jeśli zajdzie taka konieczność, niewykorzystane ilości limitów w poszczególnych zadaniach (jednostkach sprzętowych) w ramach podpisanej umowy przez tego samego wykonawcę, decyzją zamawiającego zostaną przesunięte na inne zadanie (jednostkę sprzętową).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres F.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres H.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie dróg pługami Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - odśnieżanie dróg pługami Wykonawcy w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres A - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 30% w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach: Zakres C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli lub solanki w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30; - zwalczanie i zapobieganie powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli 30% w okresie od podpisania umowy do 2012-04-30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji pn. "Scalenie gruntów obiektu "Osmola i inne" w zakresie obiektu scaleniowego "Osmola i inne"
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW W SP ZOZ w SIEMIATYCZACH"
- Wykonanie dokumentacji technicznej w ramach zagospodarowania poscaleniowego gruntów obiektu "Wierzchuca i inne" w ramach operacji pn. Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.