eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 309898 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Fundacja Rozwoju , ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7437325, faks 081 7437326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfr.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego, tj.: 1. Serwer z dyskami HDD wraz z oprogramowaniem-1 szt. 48820000-2 serwery 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 2.stacjonarny zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz bezprzewodowa, słuchawki z mikrofonem, listwa zasilająca) wraz z oprogramowaniem - 16 zestawów 30214000-2 stacje robocze, 30231300-0 monitory ekranowe, 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237460-1 klawiatury komputerowe, 30237410-6 myszki komputerowe, 30237280-5 akcesoria zasilające 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 3. projektor multimedialny-1 szt. 32322000-6 urządzenia multimedialne 4. aparat fotograficzny-4 szt. 38651000-3 aparaty fotograficzne 5.urządzenia wielofunkcyjne (drukarka, xero, fax, skaner)-5 szt. 30121000-3 urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 6.mobilny zestaw komputerowy (laptop, stacja dokujaca, monitor, mysz bezprzewodowa, klawiatura) wraz z oprogramowaniem - 2 zestawy 30213100-6 komputery przenośne, 30237270-2 torby na komputery przenośne 30231300-0 monitory ekranowe, 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237460-1 klawiatury komputerowe, 30237410-6 myszki komputerowe, 30237280-5 akcesoria zasilające 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.32.22.00 - 32.32.22.00 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2b do specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać się tym, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto każda. Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu komputerowego potwierdzający spełnienie przez Wykonawców warunku zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykazane dostawy winne być potwierdzone stosownymi referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią usługi serwisu na następujących zasadach. Reakcja serwisu będzie wynosić następujący czas: na awarię sprzętu zgłoszoną przez Zamawiającego - max. 24 godziny od chwili zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy zasobów wiedzy i doświadczenia na okres wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik numer 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik numer 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
    • inne dokumenty

      certyfikaty i inne dokumenty o których mowa w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    nie dotyczy

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lfr.lublin.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelska Fundacja Rozwoju ul. Rynek 7 20-111 Lublin.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Lubelska Fundacja Rozwoju ul. Rynek 7 20-111 Lublin.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.