Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Toruń: ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI WARSZTATOWYCH. Numer referencyjny PW/01/IW/11/A
Numer ogłoszenia: 309880 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy(Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 38 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI WARSZTATOWYCH. Numer referencyjny PW/01/IW/11/A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa narzędzi warsztatowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostawa przedmiotu zamówienia do 1 Regionalnej Bazy Logistycznej, skład nr 2 w Toruniu, ul. Okólna 37; 2.2. Przekazanie sporządzonej w języku polskim dokumentacji technicznej. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2011 roku, być oryginalnie zapakowany i dopuszczony do obrotu. 4. Na dostarczony zestaw narzędzi wymagana jest minimum 60 miesięczna gwarancja..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Opisy techniczne, fotografie, karty katalogowe, itp. dokumenty, potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji. Jeżeli dołączone materiały będą opisywały również inne przedmioty niż oferowane, należy wyraźnie zaznaczyć, które z nich dotyczą oferty. 2. Kopia certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności wykonaną zgodnie wymaganiami określonymi w normie PN-EN ISO 17050-1. 3. Dokument potwierdzający wdrożenie przez Wykonawcę systemu zarządzania jakością, spełniającego normy EN ISO serii 9001. 4. Dokument potwierdzający, że oferowane narzędzia posiadają co najmniej 5 letnią gwarancję producenta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 124, pokój nr 2), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 124, pokój nr 2) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu narzędzi elektromechanika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu narzędzi mechanika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.