To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Lublin: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1.
Numer ogłoszenia: 309848 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257596 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5359164, faks 81 5359164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i wewnętrznych parapetów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1 KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111300-7 Roboty rozbiórkowe 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie Zakres prac obejmuje między innymi: - demontaż okien objętych wymianą, - demontaż parapetów wewnętrznych okien objętych wymianą, - montaż nowych okien, - montaż nowych parapetów, - prace bud. wykończeniowe, Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - Projekt wymiany stolarki okiennej w budynku Sadu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót (funkcja pomocnicza). Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie w/w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wszelkie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz wszelkie warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie niezbędne do wykonania umowy. Nieuwzględnienie przez Wykonawcę robót, które można było przewidzieć, obciąża wyłącznie Wykonawcę, który nie może - z tytułu ewentualnego zwiększenia ilości robót - rościć sobie żadnych pretensji do Zamawiającego i żądać zwiększenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie za przedmiot umowy, jako wynagrodzenie ryczałtowe, pozostaje niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z jego wykonaniem i odbiorem, a w szczególności: a) roboty określone dokumentacją techniczną, przedmiarem robót (pełniącym funkcję pomocniczą), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b) roboty nie objęte powyższą dokumentacją, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy z uwagi na zastosowane technologie, normy i przepisy techniczne, c) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowania placu budowy i utrzymania zaplecza budowy), d) koszty wszystkich niezbędnych pomiarów i badań, e) koszty związane z zajęciem chodnika, pasa drogowego i innych terenów na cele budowy oraz koszty tymczasowej organizacji ruchu w czasie realizacji robót, f) koszty zatrudnienia personelu kierowniczego, w tym kierownika budowy, g) koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót, h) koszty ubezpieczenia i zabezpieczeń majątkowych budowy, i) należny podatek VAT, j) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy, przepisami technicznymi i prawnymi oraz sztuką budowlaną. Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych odbywać się będzie w czynnym budynku. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, przy czym nie zastrzega żadnej z części zamówienia jako niemożliwej do powierzenia podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN Jan Mroziewicz, ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 426772,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349147,80
Oferta z najniższą ceną: 349147,80 / Oferta z najwyższą ceną: 349147,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa asortymentu potrzebnego do zabiegów elektrochirurgicznych i innych (diatermia)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Arnsztajnowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.