eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2010 dodatkowych szkoleń dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (w kilku cyklach szkoleniowych) z województwa świętokrzyskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Kielce: Usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2010 dodatkowych szkoleń dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (w kilku cyklach szkoleniowych) z województwa świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 309841 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307636 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia w roku 2010 dodatkowych szkoleń dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (w kilku cyklach szkoleniowych) z województwa świętokrzyskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej i Zdrowotnej Edukacja receptą na lepsze jutro. Projekt realizowany jest przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej i Zdrowotnej w Kielcach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.3. 2. Cel projektu Celem głównym projektu jest wzmocnienie potencjału merytorycznego pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w województwie świętokrzyskim do końca 2010 w sferze zarządzania, obsługi klienta, nowych metod, technik i narzędzi pracy poprzez zaoferowanie im wsparcia szkoleniowego. Beneficjenci będą szkoleni w cyklach szkoleniowych. Cel projektu będzie realizowany poprzez: Cel szczegółowy 1 - Wzrost kwalifikacji zawodowych związanych z zarządzaniem projektem systemowym, projektem społecznym. Cel szczegółowy 2 - Dostarczenie wiedzy, umiejętności i podniesienie świadomości kadr pomocy i integracji społecznej w województwie świętokrzyskim w zakresie kompetencji osobistych i społecznych wspierających współdziałanie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji osób i rodzin, będących pod opieką pracownika. Cel szczegółowy 3 - Rozwój kompetencji zawodowych związanych z wykonywaną pracą zawodową w zakresie pomocy społecznej. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z niżej wymienionym podziałem: CZĘŚĆ I Usługa szkoleniowa nr 1 - Warsztat pracownika socjalnego 1) Moduł 1.1 Stres i wypalenie zawodowe; 2) Moduł 1.2 Bezpieczeństwo interwenta podczas wykonywania zadań służbowych; 3) Moduł 1.3 Praca z trudnym klientem 4) Moduł 1.4 Praca z trudnym klientem: Metody pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną CZĘŚĆ II Usługa szkoleniowa nr 2 - Rodzina w centrum uwagi 1) Moduł 2.1 Aktywne formy pomocy rodzinie w pracy OPS i PCPR. CZĘŚĆ III Usługa szkoleniowa nr 3 - Zarządzanie jednostką realizującą projekt społeczny. 1) Moduł 3.1 Nowy kształt GWA a projekty systemowe OPS i PCPR; 2) Moduł 3.2 Ochrona danych osobowych w jednostkach pomocy społecznej. 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 5. Zamawiający podzielił zamówienia na trzy części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 7. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 9. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 10. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 11. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 6 do SIWZ -istotne postanowienia umowy. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 14. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej i Zdrowotnej w Kielcach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.3..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Warsztat pracownika socjalnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wykonawcy występujący wspólnie: 1. Firma B-Consulting Bartłomiej Gębarowski , ul. J. Malczewskiego 11/49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
  • 2. BMM Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa nr 4A, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
  • 3. Global Erisson Consulting Sp. z o.o. , ul. Królowej Korony Polskiej 3/ 2, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • 4. Centrum Rozwoju Administracji Sp. z o.o., ul. Królowej Korony Polskiej 3/ 2, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • 5. Fundacja Nadzieja dla Rodzin, ul. Konopnickiej 24, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 155592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rodzina w centrum uwagi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wykonawcy występujący wspólnie: 1. Firma B-Consulting Bartłomiej Gębarowski , ul. J. Malczewskiego 11/49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
  • 2. BMM Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa nr 4A, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
  • 3. Global Erisson Consulting Sp. z o.o., ul. Królowej Korony Polskiej 3/ 2, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • 4. Centrum Rozwoju Administracji Sp. z o.o., ul. Królowej Korony Polskiej 3/ 2, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • 5. Fundacja Nadzieja dla Rodzin, ul. Konopnickiej 24, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zarządzanie jednostką realizującą projekt społeczny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Konsultantów Europejskich, ul. Stanisława Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.