eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim, będących uczestnikami projektu pn. Młode kadry naszą przyszłością

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30983 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Wodzisław Śląski: Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim, będących uczestnikami projektu pn. Młode kadry naszą przyszłością
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, projekt pn. "Młode kadry naszą przyszłością", Oś Priorytetowa: XI, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, krajowy numer identyfikacyjny 276255230, ul. Bogumińska  2, 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324120930, e-mail przetargi@powiatwodzislawski.pl, faks +48324120931.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.bip.powiatwodzislawski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a - II piętro
Adres:
ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śląski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim, będących uczestnikami projektu pn. Młode kadry naszą przyszłością
Numer referencyjny: WFZ.272.5.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim, będących uczestnikami projektu pn. "Młode kadry naszą przyszłością" z następujących szkół: Zespół Szkół Technicznych w Wodzisławiu Śląskim, Zespół Szkół Ekonomicznych im. O. Langego w Wodzisławiu Śląskim, Technikum nr 1 im. Piastów Śląskich w Wodzisławiu Śląskim, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 im. Piastów Śląskich w Wodzisławiu Śląskim, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Radlinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "Kurs kelnerski I stopnia oraz kurs Doradca dietetyczny (żywieniowy)",CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "Kurs operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności naczynia do 0,8 m3",CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "Kurs na uprawnienia elektryczne: Eksploatacja urządzeń oraz instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - zakres podstawowy", CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "Szkolenie z zakresu fotowoltaiki (na instalatorów)",CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "Kurs fotografii nocnej oraz Kurs fotografii ślubnej", CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "Kurs przedłużania i zagęszczania włosów". Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia - dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzający spełnianie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych na prowadzenie szkoleń w zakresie operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 m3;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu kelnerskiego dla grupy minimum 10-osobowej oraz przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu z zakresu doradztwa dietetycznego (żywieniowego) dla grupy minimum 10-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów z zakresu kelnerstwa oraz co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów z zakresu doradztwa dietetycznego (żywieniowego); w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności naczynia 0,8 m3 dla grupy minimum 7-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności naczynia 0,8 m3; w przypadku składania oferty na część III przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na uprawnienia elektryczne - eksploatacja urządzeń oraz instalacji sieci elektroenergetycznych dla grupy minimum 7-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na uprawnienia elektryczne - eksploatacja urządzeń oraz instalacji sieci elektroenergetycznych; w przypadku składania oferty na część IV przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego szkolenia dla instalatorów ubiegających się o wydanie certyfikatu dla grupy minimum 10-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkolenia dla instalatorów ubiegających się o wydanie certyfikatu w zakresie fotowoltaiki; w przypadku składania oferty na część V przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu z zakresu fotografii nocnej dla grupy minimum 8-osobowej oraz przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu z zakresu fotografii ślubnej dla grupy minimum 9-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu z zakresu fotografii nocnej oraz co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu z zakresu fotografii ślubnej; w przypadku składania oferty na część VI przedmiotu zamówienia: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu z zakresu przedłużania i zagęszczania włosów dla grupy minimum 2-osobowej; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu z zakresu przedłużania i zagęszczania włosów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy wszystkich części: w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3 ppkt 1) rozdziału V SIWZ: - w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia - dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzający spełnianie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych na prowadzenie szkoleń w zakresie operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 m3; b) w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3 ppkt 2) rozdziału V SIWZ: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga: Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (należy wskazać okres, w którym nabyło się wymagane doświadczenie), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie te same osoby, które zostały wskazane w formularzu oferty do oceny w kryterium "doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ)- dokument należy złożyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 1 do Działu II SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/03/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2)certyfikaty jakości usług, o których mowa w rozdz. XVII, stanowiące podstawę przyznania punktów w kryterium oceny ofert: "certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę". Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Kurs kelnerski I stopnia oraz kurs Doradca dietetyczny (żywieniowy)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I obejmuje przeprowadzenie następujących kursów: A. Kurs kelnerski I stopnia. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kelnerskiego I stopnia. Kurs realizowany będzie dla 19 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 30 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. B. Doradca dietetyczny (żywieniowy). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu z zakresu doradztwa dietetycznego (żywieniowego). Kurs realizowany będzie dla 20 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 55 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Kurs operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności naczynia do 0,8 m3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 m3, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany będzie dla 14 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 202 godziny zegarowe zajęć na osobę (116 godzin zajęć teoretycznych - godziny lekcyjne i 86 godzin zajęć praktycznych - godziny zegarowe), w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Kurs na uprawnienia elektryczne: Eksploatacja urządzeń oraz instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - zakres podstawowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kurs na uprawnienia elektryczne - eksploatacja urządzeń oraz instalacji sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - zakres podstawowy, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany jest dla 7 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 40 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80850000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Szkolenie z zakresu fotowoltaiki (na instalatorów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla instalatorów ubiegających się o wydanie certyfikatu w zakresie fotowoltaiki, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany jest dla 20 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 24 godziny zegarowe zajęć na osobę (zajęcia teoretyczne - 45 minut + 15 minut przerwa, zajęcia praktyczne - 55 minut + 5 minut przerwy), w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80850000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Kurs fotografii nocnej oraz Kurs fotografii ślubnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V obejmuje przeprowadzenie następujących kursów: A. Kurs fotografii nocnej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu z zakresu fotografii nocnej. Kurs realizowany będzie dla 15 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 9 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. B. Kurs fotografii ślubnej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu z zakresu fotografii ślubnej. Kurs realizowany będzie dla 18 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 30 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Kurs przedłużania i zagęszczania włosów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przedłużania i zagęszczania włosów. Kurs realizowany będzie dla 2 uczniów - uczestników projektu "Młode kadry naszą przyszłością". Kurs obejmuje 16 godzin zegarowych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.