Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-16
Ogłoszenie nr 309818 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.
Nielisz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 307257
Data: 09/09/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nielisz, Krajowy numer identyfikacyjny 54352200000, ul.
Nielisz
279,
22413
Nielisz, woj.
lubelskie, tel.
84 63 12 727, faks
84 63 12 715.
Adres strony internetowej (url): www.nielisz.pl https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 110162L w miejscowościach Gruszka Mała Pierwsza i Gruszka Mała Druga od km 0 + 000 - 3 + 680 wraz z wykonaniem odwodnienia przebudowywanej drogi. Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi o długości 3 680 mb tj. od km 0+000,00 do km 3+680,00. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzyskanie pozostałych warunków niezbędnych do zaprojektowania przebudowy leżą w gestii Wykonawcy. Roboty budowlane związane z wykonaniem zadania inwestycyjnego należy prowadzić w szerokościach linii rozgraniczających drogę, a w razie konieczności częściowo po działkach przyległych po wcześniejszym uzyskaniu zgody właścicieli zajmowanych terenów z zastrzeżeniem przywrócenia ich do stanu pierwotnego po wykonaniu robót. Przedmiotowy odcinek drogi gminnej przebiega częściowo przez teren zabudowany a częściowo przez teren nieurządzony. Infrastruktura techniczna występująca w pasie drogowym uwidoczniona jest na załączonej mapie wysokościowo sytuacyjnej. Zamówienie obejmuje część projektową: - sporządzenie projektu budowlanego, z decyzją środowiskową na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego zgodnie z wizją w terenie, - uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. a) Konstrukcja nawierzchni na odcinku w km 0+000 - 0+150 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S b) Konstrukcja nawierzchni wraz z wzmocnieniem na istniejącej zdegradowanej nawierzchni z kruszywa łamanego w km 0+150 -
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 110162L w miejscowościach Gruszka Mała Pierwsza i Gruszka Mała Druga od km 0 + 000 - 3 + 680 wraz z wykonaniem odwodnienia przebudowywanej drogi.
Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi o długości 3 680 mb tj. od km 0+000,00 do km 3+680,00. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzyskanie pozostałych warunków niezbędnych do zaprojektowania przebudowy leżą w gestii Wykonawcy. Roboty budowlane związane z wykonaniem zadania inwestycyjnego należy prowadzić w szerokościach linii rozgraniczających drogę, a w razie konieczności częściowo po działkach przyległych po wcześniejszym uzyskaniu zgody właścicieli zajmowanych terenów z zastrzeżeniem przywrócenia ich do stanu pierwotnego po wykonaniu robót. Przedmiotowy odcinek drogi gminnej przebiega częściowo przez teren zabudowany a częściowo przez teren nieurządzony. Infrastruktura techniczna występująca w pasie drogowym uwidoczniona jest na załączonej mapie wysokościowo sytuacyjnej.
Zamówienie obejmuje część projektową: - sporządzenie projektu budowlanego, z decyzją środowiskową na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego zgodnie z wizją w terenie, - uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
W zakres budowy drogi wchodzi w szczegulności: -wykonanie warstw bitumicznych o warstwie ścieralnej AC 11 S, warstwie wiążącej AC 16 W, warstwie wyrównawczo - wiążącej AC16W - wzmocnienie istniejącej drogi poprzez wykonanie poszerzenia istniejących odcinków drogi, - wykonanie wzmocnienia poprzez wyrównanie istniejącej drogi gminnej kruszywem łamanym stabilizowanym - oczyszczenie wyjść przelotowych istniejących przepustów na drodze gminnej nr 110162L zgodnie z lokalizacjąna mapie sytuacyjno wykosciowej w skali 1:1000 stanowiący załącznik do SIWZ - wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji- szerokość zjazdów 5 metrów i zjazdów do dróg gminnych i dróg wewnętrznych- ilość zjazdów wizja w terenie i mapa syt-wysokościowa w skali 1 : 1000 w załączeniu do SIWZ - wykonanie przepustu z rur karbowanych 80 - oznakowanie pionowe i poziome. - wykonanie rowów odwadniających Ponatto Zamawiający informuje, że - nie dysponuje operatem wodno - prawnym - nie dysponuje aktualnymi pomiarami ruchu ani danymi określającymi średni dobowy ruch w obszarze planowanej inwestycji. -Zamawiający dysponuje całością terenu przeznaczoną pod planowaną inwestycje.
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie wykonywanej działalności.
W zakres wykonania robót wchodzą w szczególności:
a) Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z wywiezieniem urobku, b) Wykonanie zaprojektowanych warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów indywidualnych oraz zjazdów publicznych wraz z zagęszczeniem, c) Wykonanie poszerzenia istniejącej drogi gminnej, szerokość poszerzenia ok 607 m2 d) wzmocnienie istniejącej drogi gminnej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5mm e) wykonanie warstwy wiążącej odcinkowo, warstwy wyrównawczo - wiążącej odcinkowo i warstwy ścieralnej na całej długości przebudowywanej drogi gminnej f) wykonania wymiany części przelotowych O 80 g) montaż oznakowania pionowego, h) wykonanie terenów zielonych w granicy pasa drogowego - bezwarunkowo na 10 cm warstwie humusu pozbawionego zanieczyszczeń i) Realizacja robót w oparciu o posiadający pozwolenie na budowę projekt budowlano - wykonawczy po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. j) Prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST k) Prowadzenie dziennika budowy. l) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót. m) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. n) Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. o) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. p) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz ze wszystkimi badaniami w stosunku do drogi, q) Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. r) Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. s) W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami opracowań własnych oraz zapisami niniejszego programu funkcjonalno - użytkowego. t) Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilości robót określone w niniejszym opracowaniu mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. u) Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie wartości i zakresu robót stanowią ryzyko. Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Odcinek drogi przeznaczonej do przebudowy przebiega po terenie równinnym o dominującej funkcji rolniczej. Wzdłuż ich części występuje zabudowa jednorodzinna, występują skrzyżowania z drogami gminnymi oraz liczne zjazdy do posesji. Szerokość istniejącej jezdni wynosi od 3,20 - 5,00 m. wykonawca przeprowadzi wizję w terenie i dokona szczegółowych pomiarów. Początkowy odcinek tj. od km 0+000 - 0+150 posiada nawierzchnię bitumiczną w dobrym stanie technicznym. Od km 0+150 -
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty tożsame z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże co najmniej dwie roboty związane z budową, przebudową każda o wartości minimum 1 000 000 złotych brutto. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia - zał. nr 7 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu . Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do okazania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia osób wymienionych powyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby pod warunkiem zachowania w czasie realizacji zamówienia ciągłości zatrudnienia minimalnej ilości osób określonych w SWIZ, chyba że niezachowanie tej ciągłości wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.zał nr 8 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty tożsame z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże co najmniej jedną robotę związaną z budową, przebudową o wartości minimum 1 000 000 złotych brutto. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia - zał. nr 7 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu . Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do okazania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia osób wymienionych powyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby pod warunkiem zachowania w czasie realizacji zamówienia ciągłości zatrudnienia minimalnej ilości osób określonych w SWIZ, chyba że niezachowanie tej ciągłości wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.zał nr 8 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie
cena 87
okres gwarancji 5
termin ralizacji 5
ilość wykonanych prac po wyżej 1000000 zł 3
W ogłoszeniu powinno być: 1.Cena (koszt) - 60 pkt
2. Okres gwarancji - 10 pkt
3. Termin realizacji (pozwolenia na budowę) - 25 pkt
4.Ilość wykonanych prac po wyżej 1 000 000 złotych - 5 pkt
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/09/2016, godzina: 9:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/10/2016, godzina: 9:00,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.