eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżąca konserwacja obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków wraz ze świadczeniem usług całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie drobnych robót budowlanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Kraków: Bieżąca konserwacja obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków wraz ze świadczeniem usług całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie drobnych robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 309738 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków wraz ze świadczeniem usług całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie drobnych robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE - bieżąca konserwacja obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowościach: Gliwice, Lubliniec, Oświęcim, Kraków, Nowy Glinnik, Kielce, Sandomierz, w zakresie obejmującym: instalacje sanitarne (wodno-kanalizacyjna - sanitarna i deszczowa; centralnej ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania); instalacje elektryczne, oświetlenia zewnętrznego, domofonową i odgromową; instalacje wentylacji mechanicznej oraz p.poż; bramy garażowe, ogrodzenia, furtki; elementy budynku; urządzenia techniczne, place zabaw; świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego (z czasem reakcji do 2 godzin od momentu zgłoszenia), Warunki wykonania zamówienia podstawowego, szczegółowy zakres konserwacji, z podziałem na rodzaje instalacji i elementy, oraz wykaz obiektów i powierzchni zawarto w załącznikach nr 1, 2 i 3 do umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. OPCJA - drobne roboty remontowe wykonywane na odrębne zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że może z ww. prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części w zależności od potrzeb. Warunkiem koniecznym do zastosowania opcji przez zamawiającego jest konieczność wykonania w budynkach objętych konserwacją drobnych robót budowlanych, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, kod 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne; 50.70.00.00-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych; 50.71.00.00-5 usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych; 50.72.00.00-8 usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania; 71.35.61.00-9 usługi kontroli technicznej;

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane, w zakresie realizowanych robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej (wewnętrzne instalacje wod-kan, c.o.), oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane, w zakresie realizowanych robót, w specjalności instalacyjnej (wewnętrzne instalacje elektryczne) lub posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji i dozoru;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: W związku z postępującą prywatyzacją Strony zgodnie ustalają że w przypadku zbycia lub przekazania nieruchomości lub części nieruchomości określonych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej, ma prawo z tym dniem wyłączyć obiekt z konserwacji. Powyższe nie stanowi podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego w trybie postanowienia zawartego w § 8 ust. 2 umowy. Zmiana przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 1 nie powoduje zmiany stawek jednostkowych za konserwację a jedynie zmniejsza kwotę wynagrodzenia (ryczałtu miesięcznego). Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić zmiany wynikające z przyczyn, o których mowa w ust. 1, w rozliczeniach finansowych z Zamawiającym. Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. W przypadku, gdy w związku z prowadzonymi inwestycjami bądź zakupem nowych nieruchomości, zasób zamawiającego ulegnie zwiększeniu, Zamawiający może złożyć odrębne zamówienie na ich wykonanie, a Wykonawca będzie zobowiązany je przyjąć na takich samych warunkach jak w niniejszej umowie, w szczególności po takich samych cenach jednostkowych. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy lub powierzenie nowemu podwykonawcy wykonania innej niż wskazana w ofercie, części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - bieżąca konserwacja 1 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków lokalizowanych w miejscowościach: Gliwice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lubliniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - bieżąca konserwacja 5 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków lokalizowanych w miejscowości: Lubliniec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oświęcim, Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - bieżąca konserwacja 9 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowościach: Oświęcim, Kraków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowy Glinnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - bieżąca konserwacja 17 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowości: Nowy Glinnik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kielce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - bieżąca konserwacja 1 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowości: Kielce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sandomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - bieżąca konserwacja 6 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowości: Sandomierz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gliwice - Odrowążów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - bieżąca konserwacja 1 szt. obiektów budowlanych w zasobie OReg WAM Kraków zlokalizowanych w miejscowości: Gliwice (w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej - logotermy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny netto z narzutami - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.