eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Niestachów nr 220/259 na odcinku od km 0+000 do km 1+100.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Daleszyce: Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Niestachów nr 220/259 na odcinku od km 0+000 do km 1+100.
Numer ogłoszenia: 309686 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245238 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrayskie, tel. 041 3171968, faks 041 3171968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Niestachów nr 220/259 na odcinku od km 0+000 do km 1+100..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z związane modernizacją drogi leśnej o nawierzchni gruntowej w istniejącym pasie drogowym w leśnictwie Niestachów od km 0+000 do km 1+100 wraz z modernizacją zjazdów, mijanek, przepustów, odtworzeniem zarośniętych rowów przydrożnych. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik do SIWZ nr 9, która obejmuje swym zakresem całość przebudowy drogi, która jakocałość nie jest przedmiotem tego postępowania . Przedmiotem zamówienia tego postępowania na które wykonawca ma złożyć ofertę w tym postępowaniu jest wykonanie odcinka drogi od km 0+000 do km 1+100. Załącznikami do SIWZ jest ( załącznik nr 8): a) projekt budowlany - od km 0+000 do km 1+100 b) przedmiar robót - od km 0+000 do km 1+100 wraz z tabelami objętości humusu i robót ziemnych. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy Robót. 4. Inwentaryzacja powykonawcza i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 5. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę ofertową zamówienia. 6. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia leży po stronie Wykonawcy. 7. W zakresie składanej oferty należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w dwóch egzemplarzach i przekaże 1 egzemplarze Zamawiającemu. 8. Wykonawca udzieli min.36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów wraz z nośnikami cenowotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy dokumentacją techniczna i przedmiarami, a zestawienia materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z dokumentacją techniczną i przedmiarami. 11. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a) sporządzenie programu organizacji robot; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu; c) sporządzenie programu zapewnienia jakości; d) sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji wraz z wykazem podstawowych materiałów zastosowanych przy modernizacji drogi; e) realizacja robót budowlanych opisanych w pkt. 3 SIWZ w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających oraz karp poza tereny LP, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp oraz ziemi wykopanej w trakcie wykonania ww prac. 12. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac zawiązanych z realizacja przedmiotu zamówienia, zaś w złożonej ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią wykonania prac przedstawioną w dokumentacji projektowej. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w cenie oferty. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie niezbędne dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 14. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja drogi leśnej w leśnictwie Niestachów nr 220/259 na odcinku od km 0+000 do km 1+100

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393699,80

  • Oferta z najniższą ceną: 393699,80 / Oferta z najwyższą ceną: 528176,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.