eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Usługa grupowego ubezpieczenia na życie dla prokuratorów (w tym prokuratorów w stanie spoczynku), pracowników jednostek organizacyjnych prokuratury apelacji łódzkiej, ich współmałżonków i pełnoletnich dzieci

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Ostrów Wielkopolski: Usługa grupowego ubezpieczenia na życie dla prokuratorów (w tym prokuratorów w stanie spoczynku), pracowników jednostek organizacyjnych prokuratury apelacji łódzkiej, ich współmałżonków i pełnoletnich dzieci
Numer ogłoszenia: 30962 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grupowego ubezpieczenia na życie dla prokuratorów (w tym prokuratorów w stanie spoczynku), pracowników jednostek organizacyjnych prokuratury apelacji łódzkiej, ich współmałżonków i pełnoletnich dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi grupowego ubezpieczenia na życie dla prokuratorów (w tym prokuratorów w stanie spoczynku), pracowników jednostek organizacyjnych prokuratury apelacji łódzkiej, ich współmałżonków i pełnoletnich dzieci. 2.Zamawiający Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1.Prokuratura Apelacyjna w Łodzi, ul. Piotrkowska 151, 90-950 Łódź 2.Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski wraz z podległymi prokuraturami rejonowymi położonymi w Jarocinie, Kaliszu, Kępnie , Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie i Pleszewie, 3.Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13.15, 97-300 Piotrków Trybunalski wraz z podległymi prokuraturami rejonowymi położonymi w Piotrkowie Trybunalskim, Tomaszowie Mazowieckim, Bełchatowie, Opocznie, Radomsku, 4.Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz wraz z podległymi prokuraturami rejonowymi położonymi w Łasku, Zduńskiej Woli, Wieluniu, Poddębicach, Sieradzu. 3.Zakres zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy dobrowolnej ochrony ubezpieczeniowej obejmującej życie dla prokuratorów (w tym prokuratorów w stanie spoczynku), pracowników jednostek organizacyjnych prokuratury apelacji łódzkiej, ich współmałżonków i pełnoletnich dzieci, którzy zgłoszą chęć przystąpienia do ubezpieczenia i uiszczania składki za ubezpieczenie. Przewidywana liczba uczestników umowy ubezpieczenia: Prokuratorzy i Pracownicy - łącznie 438 i jest to liczba osób obecnie ubezpieczonych; Współmałżonkowie.partnerzy i dorosłe dzieci - 86 osób i jest to liczba osób obecnie ubezpieczonych; Prokuratorzy w stanie spoczynku - 18 osób i jest to liczba osób obecnie ubezpieczonych. Przewidywana liczba uczestników umowy ubezpieczenia w podziale na warianty ubezpieczenia: Wariant ubezpieczenia nr I - 25 osób Wariant ubezpieczenia nr II - 108 osób Wariant ubezpieczenia nr III - 341 osób Wariant ubezpieczenia nr IV - 68 osób Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy ubezpieczeni skorzystają z możliwości przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4.Wymagania Zamawiającego : 4.1Zamawiający wymaga realizowania zamówienia zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950), oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 4.2Zamawiający wymaga, aby ubezpieczenie obejmowało pełny, całodobowy zakres ubezpieczenia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą. 4.3Forma wystawienia polis - polisy muszą być wystawione odrębnie dla każdej z Prokuratur, jak również dla każdego z wariantów ubezpieczenia. 4.4Składka na ubezpieczenie płatna będzie przez okres realizacji zamówienia w okresach miesięcznych. 4.5Pierwsza i kolejna składka płatna jest nie później niż do 10 dnia miesiąca kalendarzowego, za który jest należna ochrona. 4.6Za datę płatności składki uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4.7Zamawiający wymaga, aby wysokość składki za jednego ubezpieczonego oraz zakres ubezpieczenia, były niezmienne przez okres realizacji zamówienia. 4.8Zamawiający wymaga braku karencji dla osób obecnie ubezpieczonych oraz nowo zgłoszonych, jeżeli przystąpiły one do ubezpieczenia poprzez złożenie deklaracji uczestnictwa przed upływem 3-ch miesięcy liczonych od daty: a.rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej określonej w polisie lub dokumencie umowy ubezpieczenia, b.nawiązania stosunku prawnego, jeżeli stosunek prawny ubezpieczanego z ubezpieczonym powstał po rozpoczęciu ochrony ubezpieczeniowej, c.zawarcia związku małżeńskiego, d.ukończenia 18-go roku życia (dotyczy dziecka pracownika), e.powrotu z urlopu macierzyńskiego.tacierzyńskiego, wychowawczego oraz bezpłatnego przez pracownika, współmałżonka.partnera, pełnoletnie dziecko. 4.9Zamawiający wymaga zagwarantowania ubezpieczonemu, który przestał być pracownikiem możliwości dożywotniej, indywidualnej kontynuacji. 4.10W razie wystąpienia konieczności przeprowadzenia badania lekarskiego ubezpieczonego, Zamawiający wymaga, aby badanie to odbyło się na terenie miast, w których siedzibę mają jednostki prokuratury apelacji łódzkiej, w miejscu pracy lub w miejscu zamieszkania ubezpieczonego. W innym przypadku Wykonawca zapewnia możliwość wypłaty stosownego świadczenia bez badania lekarskiego, na podstawie przekazanej dokumentacji lekarskiej. 4.11Zamawiający wymaga zapewnienia punktu obsługi likwidacji szkód na terenie: miast, w których siedzibę mają jednostki organizacyjne prokuratury apelacji łódzkiej, w miejscu pracy albo miejscu zamieszkania ubezpieczonych. W innym przypadku Wykonawca zapewnia możliwość złożenia wszelkiej dokumentacji w formie elektronicznej, faxem lub pocztą. 4.12Zamawiający wymaga zapewnienia możliwości likwidacji zgłoszonej szkody poprzez przesłanie formularza likwidacji szkód w formie elektronicznej, faxem lub pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę lub osobiste dostarczenie kompletnej dokumentacji przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego do obsługi grupowego ubezpieczenia na życie. 4.13Zamawiający wymaga zapewnienia likwidacji szkód i wypłaty świadczeń niezwłocznie po otrzymaniu kompletnej dokumentacji, nie później jednak niż w terminie określonym ustawowo. 4.14Zamawiający wymaga wypłaty świadczeń należnych ubezpieczonemu w formie gotówki lub przelewu na wskazane przez ubezpieczonego konto bankowe; 4.15Łączna wysokość kosztów zawarcia i obsługi ubezpieczenia (w tym kurtaż brokerski) będzie wynosić 16%. 4.16Zamawiający zobowiązuje się do obsługi grupowego ubezpieczenia na życie poprzez wskazanie osoby osób, która będzie prowadzić powyższą obsługę. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę na obsługę grupowego ubezpieczenia na życie na odrębnych, ustalonych ze wskazaną osobą, warunkach. Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia będzie przekazywał wynagrodzenie prowizyjne wskazanej osobie osobom. Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia będzie przekazywał wynagrodzenie wskazanej osobie.osobom, w łącznej wysokości 8% inkasa miesięcznego. 4.17Zamawiający podczas czynności przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia oraz podczas zawierania i obsługi ubezpieczeń korzystać będzie z usług firmy brokerskiej: GESTUM Broker Sp. Z O.O., ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa, która jest pełnomocnikiem Zamawiającego w zakresie ubezpieczeń i będzie brać udział w pracach Komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu. Firma brokerska wynagradzana będzie prowizyjnie przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. Wynagrodzenie prowizyjne będzie wypłacane brokerowi w wysokości 8% inkasa miesięcznego. 4.18Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4.19Zamawiający nie dopuszcza wykonywania jakiejkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. 4.20Prawo opcji - Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu czasu trwania umowy o dodatkowe 3 miesiące na niezmienionych warunkach (m.in. wysokość składki, zakres i wysokość świadczeń). Wykonawca nie może odmówić, o ile Zamawiający złoży świadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 7 dni przed końcem trwania umowy. 4.21 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił Zamawiającemu, w formie pisemnej, zestawienie wypłaconych świadczeń, z uwzględnieniem liczby świadczeń i łącznej wartości wypłaconych świadczeń w podziale na poszczególne zdarzenia oraz jednostki organizacyjne prokuratury. Zestawienie wypłaconych świadczeń Wykonawca przedstawi, po upływie szczęściu miesięcy okresu umowy, nie później niż do 30.10.2016 r. Zestawienia należy przekazać do Zamawiającego na adres Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski oraz mailem na adres: kkatna@ostrow.po.gov.pl . 5.Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia obejmuje maksymalnie okres 12 miesięcy. Datę rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej wskazuje Zamawiający po podpisaniu umowy odrębnym pismem. Przygotowanie oferty I.Wymagania formalne Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeśli osoba.osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 1.Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią SIWZ. Zaleca się przygotowanie oferty przy wykorzystaniu formularzy, które stanowią załączniki do SIWZ. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim. Wykonawca powinien wypełnić Kalkulację zgodnie ze wzorem - Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznikiem Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.Każdy Wykonawca może w niniejszym przetargu złożyć tylko jedną ofertę. 3.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 5.Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 12.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 13.Wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w SIWZ. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o nazwie Oferta (w Załączniku nr 2 do SIWZ druk do ewentualnego wykorzystania) lub w przypadku zastosowania przez Wykonawcę własnego formularza ofertowego, musi zawierać, co najmniej: a.dane o Wykonawcy (nazwę Wykonawcy, dokładny adres, telefon, e-mail itp.), b.określenie przedmiotu oferty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, c.cenę przedmiotu oferty podaną w złotych polskich, która musi obejmować wykonanie całego przedmiotu oferty. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie. d.W razie rozbieżności będzie przyjmowana cena określona słownie. Cena winna być podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. e.oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań i warunków dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami określonymi w rozdziale I SIWZ, f.informacje dotyczące warunków płatności (co najmniej potwierdzenie, że warunki płatności są zgodne z SIWZ), g.szczegółowy wykaz załączonych dokumentów. 2)Dokumenty wymienione w rozdziale V niniejszej SIWZ. 3)Stosowny dokument np. pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty - oryginał lub kopia (odpis) dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza (w załączeniu do SIWZ formularze do ewentualnego wykorzystania). 14.Integralną częścią oferty są załączniki. 15.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 16.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (osób) podpisującej ofertę. 17.Oferta musi być kompletna pod względem wymagań określonych w niniejszej SIWZ. 18.Zamawiający nie zaleca załączania do oferty materiałów niewymaganych w SIWZ. 19.Informacje zawarte w ofercie, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm., co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i załączone jako odrębna część oferty. 20.Oferta musi być złożona zamawiającemu w zaklejonym, nienaruszonym, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości i nieuszkodzonym opakowaniu, które będzie zaadresowane na Zamawiającego oraz będzie dodatkowo oznaczone napisem: Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na: UBEZPIECZENIE GRUPOWE, nie otwierać przed: 19.02.2016 roku do godz. 09:30 i będzie zawierać kolejne zamknięte opakowanie zawierające ofertę, które będzie oznaczone nazwą i dokładnym adresem wraz z numerami telefonów i faksów wykonawcy - musi zapewniać możliwość zwrotu Wykonawcy w stanie nie naruszonym w przypadku stwierdzenia złożenia oferty po terminie. 21.Opakowanie ofert spełnia funkcję porządkową, nieobarczoną rygorem odrzucenia oferty, jednakże w przypadku innego opakowania i oznaczenia oferty, lub jego braku, Wykonawca składający ofertę ponosi ryzyko z tego faktu wynikające. 22.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść zapisów zawartych w SIWZ. Dokonane w ten sposób uzupełnienie przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom i jest ono dla nich wiążące. II.Zalecenia dodatkowe 1.Zaleca się, aby oferta wraz z załącznikami była złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron rozpoczynała się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. 2.Zaleca się, aby kolejne strony (oferty oraz załączników) połączone były w sposób uniemożliwiający ich wypadnięcie z zawartości. 3.Zaleca się, aby każda strona oferty wraz z załącznikami była parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.22.10 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego 66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00.100) przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim nr 92101014690024401391200000 NBP o.o Poznań, z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ: PO.IIIG.12.2016. 4.Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. tj. za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6.Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 11.W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy : Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wymaganego ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi polegających na realizacji minimum 3 umów na ubezpieczenie grupowe dla minimum 450 osób każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Jeśli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie, 3) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),. 4) wykaz należycie wykonanych usług

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - wzrost wysokości świadczeń obligatoryjnych - 80

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA w OSTROWIE WIELKOPOLSKIM ul. KROTOSZYŃSKA 37, 63 - 400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA w OSTROWIE WIELKOPOLSKIM ul. KROTOSZYŃSKA 37, 63 - 400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 - bezwzględnie biuro podawcze Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.