Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Głogów: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU
MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE
Numer ogłoszenia: 309610 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień , ul. Legnicka 3, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 72 74 700, faks 0-76 72 74 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopiwtu.glogow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, zwanym kosztorysem ślepym (w załączeniu do niniejszej specyfikacji), który obejmuje m.in.: demontaż wyłączników i lamp oświetleniowych montaż przewodów elektrycznych, puszek, gniazd wtykowych, wyłączników lamp oświetleniowych wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wymiana podkładu betonowego położenie płytek podłogowych antypoślizgowych demontaż i montaż rur kanalizacyjnych z PCV obudowa rur wodnych i kanalizacyjnych uzupełnianie ścianek działowych montaż sufitów podwieszanych montaż rurociągów z rur miedzianych wykonanie tynków żywicznych gładzie gipsowe na ścianach i sufitach gruntowanie i malowanie ścian i sufitów malowanie drzwi wewnętrznych wymiana i malowanie grzejników, podokienników i rur.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy: 1) Pobrali SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2) Udzielą pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 3) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków poprzez formułę - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub kopia polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24.1 Ustawy. (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 6) Wykaz pracowników uprawnionych do kierowania robotami w poszczególnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i kwalifikacji (dyplomy, licencje, uprawnienia) oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (wypełnić Załącznik Nr4), 7) Oświadczenie o udzieleniu pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 8) Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 1), 9) Wykaz prac o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (wypełnić Załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje od poprzednich zamawiających). Złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia dotyczy przedstawienia przynajmniej jednego zamówienia zrealizowanego w ciągu każdego z trzech lat (2006, 2007, 2008) o wielkości podanej w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopiwtu.glogow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MOPU w Głogowie
ul. Legnicka 3
67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat MOPU w Głogowie ul. Legnicka 3 67-200 Głogów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- (3) Budżet Obywatelski- Budowa boiska przy ul. L. Białego - III postępowanie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie "
- Usługa w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z dzierżawą prasy na odpady
- Roboty budowlane przy ogrodzeniu zabytkowego cmentarza komunalnego w miejscowości Serby
- Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego - przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.