To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Lublin: Dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-70/14
Numer ogłoszenia: 309542 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259318 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-70/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia serwerowni Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej wyposażeniem) w dwóch zadaniach: a) Zadanie nr 1 - serwery kasetowe z infrastrukturą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ: Zadaniem objęta jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska opartego o obudowy do serwerów kasetowych HP BLc7000 i BLc3000 oraz serwery serii: BL-460C Gen. 1,6,7,8 oraz BL-685C Gen. 6 wraz z instalacją i uruchomieniem zaproponowanego środowiska we wskazanej przez Zamawiającego szafie przemysłowej RACK 19. W ramach zadania należy dostarczyć serwery kasetowe (TYP-A) - 4 sztuki i dokonać instalacji infrastruktury wspólnej dla serwerów kasetowych. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) Zadanie nr 2 - przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ: W ramach zadania należy dostarczyć: - przełącznik (typ I) - 4 sztuki - przełącznik (typ II) - 6 sztuk - kontroler sieci bezprzewodowej - 1 sztuka - punkt dostępowy - 70 sztuk - zunifikowany system bezpieczeństwa sieci wraz z jego wdrożeniem - 1 system - wdrożenie sieci bezprzewodowej - oraz przeprowadzić szkolenia z zakresu konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz konfiguracji systemu bezpieczeństwa Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi spełniać wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Niniejszego zamówienia będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2 Serwery 72000000-5 Prace instalacyjno-konfiguracyjne 32420000-3 Urządzenia sieciowe Rozwiązania równoważne: 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których funkcjonalności i parametry techniczne oraz użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ (Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2). 7. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.00.00.00-5, 32.42.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu pt. Study of the Drug-Receptor interactions by selective Chromatographic columns with B2 adrenergic and GPR55 receptors immobilized onto a stationary phase.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: serwery kasetowe z infrastrukturą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
- Asseco Business Solutions S. A., Ul. Wallenroda 4c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194217,00
Oferta z najniższą ceną: 194217,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194217,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: przełączniki i wdrożenie systemu bezpieczeństwa oraz uruchomienie sieci bezprzewodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APIUS TECHNOLOGIES Sp. z o. o., Ul. Moniuszki 50, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295257,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 399750,00
Oferta z najniższą ceną: 399750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 399750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.