eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie ZP-271/56/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Grodzisk Mazowiecki: Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie ZP-271/56/11
Numer ogłoszenia: 309531 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie ZP-271/56/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia oraz nauczycieli opiekujących się uczniowskimi projektami w ramach projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności i jakości kształcenia ogólnego w 6 szkołach podstawowych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez kompleksowe rozszerzenie i uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej szkół w roku szkolnym 2011/2012. Cele szczegółowe projektu: 1. Rozwój kompetencji kluczowych w ramach pakietów edukacyjnych, ze szczególnym naciskiem na podniesienie kompetencji kluczowych w ramach przedmiotów ścisłych wśród dziewcząt oraz kompetencji kluczowych językowych wśród chłopców oraz zwiększenie dostępu dzieci/młodzieży z obszarów wiejskich/małych miast do instytucji i podmiotów kultury/sztuki; 2. Dostosowanie oferty edukacji wczesnoszkolnej poprzez objęcie wsparciem logopedycznym i terapeutycznym 6- i 7-latków; 3. Uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej 6 szkół podstawowych z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki, poprzez zastosowanie innowacyjnych form nauczania. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: a) w odniesieniu do Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Zamówienia: 1. przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów, 2. opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu, 3. prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu, 4. dokonywanie oceny postępów Beneficjentów, 5. dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, 6. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 7. współpraca z Szkolnym i Głównym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 8. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 9. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. b) w odniesieniu do Części 8, 9, 10, 11, 12, 13 Zamówienia: 1. przygotowanie planu realizacji projektu uczniowskiego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 3. dokumentowanie przeprowadzonych spotkań z uczniami poprzez wpisy do karty spotkań, 4. współpraca ze Szkolnym i Głównym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 5. współpraca z personelem zarządzającym projektem, 6. promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 7. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Zamówienie w odniesieniu do Części nr 1 będzie realizowane w okresie: 1) od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku - w wymiarze 4 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy, 2) od 01.01.2012 roku do 31.05.2012 roku - w wymiarze 26 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej grupy, średnio 1 godzina lekcyjna tygodniowo dla jednej grupy. Zamówienie w odniesieniu do Części nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2012 roku - w wymiarze 10 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna trwa 45 minut) dla jednej szkoły. Zamówienie w odniesieniu do Części nr 8, 9, 10, 11, 12, 13 będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2012 roku - w wymiarze co najmniej 1 godziny zegarowej miesięcznie (każda godzina zegarowa trwa 60 minut). Zamówienie zostało podzielone na 13 części. III.1.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferta częściowa nr 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje w zakresie języka angielskiego w ramach pakietu Obywatel świata i małej ojczyzny w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 30 godzin (1 grupa). Oferta częściowa nr 2. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 3. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 4. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 5. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 6. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin, Oferta częściowa nr 7. Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin. Oferta częściowa nr 8. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin konsultacji: 6 godzin, Oferta częściowa nr 9. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 10. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 11. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 12. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin, Oferta częściowa nr 13. Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin. Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części mogą się odbywać w tym samym czasie w różnych szkołach/salach. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej, a w inne dni powszednie za zgodą Koordynatora Projektu, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (np.: dostępność sal lekcyjnych). Ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu ze Szkolnym Opiekunem Projektu i zatwierdzona przez Koordynatora Projektu przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Harmonogramu świadczenia usługi oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez Koordynatora Projektu po uprzednim zaopiniowaniu przez Szkolnego Opiekuna Projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi w terminach określonych w Harmonogramie. Zamawiający wymaga, aby w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca: a) w odniesieniu do Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Zamówienia, przedłożył Zamawiającemu autorski program zajęć zgodny z celami projektu, dostosowany do potrzeb wzrokowców, słuchowców i kinestetyków. b) W odniesieniu do Części 8, 9, 10, 11, 12, 13 Zamówienia przedłożył Zamawiającemu program - mini biznes plan według wzoru stanowiącego Załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu programu - mini biznes planu zajęć przez Metodyków projektu i zatwierdzenie programu przez Głównego Opiekuna Projektu oraz Koordynatora Projektu. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy określony jest w Projekcie umowy stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego do oferty) zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum -oświadczenie składają wspólnie) - Dodatek nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego do oferty) zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum -oświadczenie składają wspólnie) - Dodatek nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego do oferty) zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum -oświadczenie składają wspólnie) - Dodatek nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą: a) w odniesieniu do Części 1 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole podstawowej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy, b) w odniesieniu do Części 2, 3, 4, 5, 6, 7 zamówienia - osoba, dla której język angielski jest językiem ojczystym, - co najmniej certyfikat TEFL (Teaching English as a Foreign Language), - co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela/lektora w polskich instytucjach oświatowych, c) w odniesieniu do Części 8, 9, 10, 11, 12, 13 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela przedmiotu w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400), - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego do oferty) zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum -oświadczenie składają wspólnie) - Dodatek nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA-POKL.09.01.02-14-103/10 z dnia 29.03.2011 r., b) zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. c) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby nauczyciela prowadzącego zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację zadań. W przypadku zmiany osoby, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Rozdziale V.3 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 32A w Grodzisku Mazowieckim pok. 206..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. T. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisku Mazowieckim, Stanowisko ds. informacji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje w zakresie języka angielskiego w ramach pakietu Obywatel świata i małej ojczyzny w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje w zakresie języka angielskiego w ramach pakietu Obywatel świata i małej ojczyzny w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 30 godzin (1 grupa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 10 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 1, ul. W. Bartniaka 13A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin konsultacji: 6 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 2, ul. W. Westfala 3, 05-827 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 4, ul. Zielony Rynek 2, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej nr 6, ul. Sportowa 31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie nauczyciela do opieki nad uczniowskim projektem w ramach Zadania Innowacje w nauczaniu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym, ul. Ks. M. Oziębłowskiego 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - przewidywana liczba godzin prowadzonych zajęć: 6 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.