eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych - II przetarg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Drohiczyn: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych - II przetarg.
Numer ogłoszenia: 309492 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257164 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 85 6565268, faks 85 6557080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biuro Obsługi Szkół w Drohiczynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Drohiczyn w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych - II przetarg..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Drohiczyn oraz od Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych. 2)Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z utworzeniem regularnych przewozów pasażerskich według linii podanych powyżej w zgodzie z zasadami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm) oraz ustawie z dnia 16 grudnia 2011 o publicznym transporcie drogowym. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii na terenie Gminy Drohiczyn dokona niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie zezwolenie właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie gminy oraz niektórych miejscowościach gmin sąsiednich. 3)Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 991 z późn. zm.) 4)Uczniowie na poszczególnych trasach nie mogą być odbierani z przystanków początkowych wcześniej jak przed godziną 7.00 rano. 5)Liczba dzieci i młodzieży podana w tabeli: 95 jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 6)Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Nauka trwa od 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. Dopuszcza się możliwość realizacji przewozów w dni wolne od nauki na wniosek Zamawiającego. W dniach innych niż dni nauki typu rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, sprawdziany, odpracowanie dni nauki w innych terminach przyjazdy i odjazdy odbywają się według rozkładu okazjonalnego określonego przez dyrektora szkoły. 7)Wykonawca zapewni opiekę, przewożonym uczniom zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci, co najmniej jednego opiekuna, którym nie może być kierowca autobusu. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczyć Zamawiającemu wykazu opiekunów, z podaniem imienia, nazwiska oraz trasy, na której będzie sprawował opiekę. 8)Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 9)Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 10)W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg. niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom (miejsca siedzące w każdym z autobusów) w ramach zawartej umowy. 11)Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.P. PRADOX s. c. Jan Kaczmarczyk, Michał Kaczmarczyk, ul. Dulczewskiego 13, 07-440 Goworowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165526,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.