eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Wykonanie projektu budowlanego na budowę oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłaczy dla wsi Wola Wodyńska, gm. Wodynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Wodynie: Wykonanie projektu budowlanego na budowę oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłaczy dla wsi Wola Wodyńska, gm. Wodynie
Numer ogłoszenia: 309444 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117521 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, woj. , tel. 0 25 631 26 58, faks 0 25 631 26 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego na budowę oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłaczy dla wsi Wola Wodyńska, gm. Wodynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłoczonej, przepompowni, oraz przyłączy sanitarnych z włączeniem do projektowanej oczyszczalni ścieków na działce nr ew. 166. Istniejąca biologiczna oczyszczalnia ścieków typu ECO- LINE obecnie jest zlokalizowana w miejscowości Jedlina na działce nr ew. 434/2 i która zostanie przeniesiona do miejscowości Wola Wodyńska na działkę nr ew. 166 o pow. 0,83 ha i która stanowi własność gminy. Odbiornikiem ścieków będzie rzeka Witka. Przedmiotowa oczyszczalnia jest oczyszczalnią kontenerową, bez węzła przerobu osadów o przepustowości Qśrd = 75 m3 /d. Projekt budowlany oczyszczalni ścieków powinien zawierać zagospodarowanie terenu tej działki (tj. zasilanie elektryczne, drogę dojazdową, oświetlenie i ogrodzenie itp.) Szacunkowa długość trasy sieci kanalizacyjnej - około 4,5km, przebiegać będzie przebiegać w pasie drogi powiatowej i gminnej, aktualizacji map do celów projektowych - około 60ha powierzchni, i opracowania projektu przyłączy około 90 sztuk. Projekt przyłączy powinien być opracowany jako oddzielny projekt. Przewiduje się również opracowanie około dwóch przepompowni (w zależności od układu terenu). Projekty (projekt) przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, dróg dojazdowych. Opracowanie operatu wodno-prawnego celem uzyskania decyzji pozwolenia wodno-prawnego. Projekt należy wykonać wraz z mapami sytuacyjno wysokościowymi do projektowania i wszystkimi częściami składowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania inwestycji i jej prawidłowego funkcjonowania. Teren przewidziany do wykonania projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej nie posiada planu przestrzennego zagospodarowania, nie występuje na obszarze Natura 2000. Opracowanie musi uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.Nr 202 z dnia 16.09.2004r. poz. 2072) oraz zawierać: 1)Wykonanie map zasadniczych bądź ich aktualizacja do projektowania w niezbędnym zakresie. 2) Projekt budowlano - wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133) - w liczbie 5 egzemplarzy. 3)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia - w ilości 5 egzemplarzy 4)Przedmiary robót - przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek i miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia - w liczbie 5 egzemplarzy. 5)Kosztorys inwestorski - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130, poz. 1389) - w 2 egzemplarzach 6)Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska naturalnego, która będzie podstawą do opracowania projektu BIOZ - w liczbie 5 egzemplarzy. 7)Kartę informacyjną przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 199, poz. 1227) Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji również w wersji elektronicznej (płyta CD) z rozrzeszeniem JPG lub CDR wersja 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia- badania geologiczne dla potrzeb projektowych wraz z dokumentacją geologiczną - wg potrzeb, 2)szczegółowe uzgodnienia przedprojektowe z Zamawiającym, oraz uzgodnienia z właścicielami posesji, 3)uzyskanie zgody właścicieli gruntów na budowę i wykonanie projektu na przyłącze kanalizacyjne, 4)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych i innych map niezbędnych do opracowania dokumentacji wsi Wola Wodyńska, 5)sporządzenie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów, 6)przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717), 7)sporządzenie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko- zgodnie z ustawa z dnia 03.10.2008r. (Dz.U.Nr 199, poz. 1227) w sprawie udziału społeczeństwa w ochronie środowiska i oddziaływaniu planowanej inwestycji na środowisko, oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych, 8)uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, 9)opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOINSTAL mgr Janusz Smolarczyk, ul. Mydlarska 1, 21-560 Międzyrzec Podlaski, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 61000.00 oferta z najwyższą ceną: 248000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.