eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Koncepcja zabezpieczenia przeciwpowodziowego rzeki Żabnica-Breń w km 11+230 -58+680 w gm. Wadowice Górne, Szczucin, Mędrzechów, Olesno, Żabno, Lisia Góra, m. Tarnów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Tarnów: Koncepcja zabezpieczenia przeciwpowodziowego rzeki Żabnica-Breń w km 11+230 -58+680 w gm. Wadowice Górne, Szczucin, Mędrzechów, Olesno, Żabno, Lisia Góra, m. Tarnów.
Numer ogłoszenia: 30943 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja zabezpieczenia przeciwpowodziowego rzeki Żabnica-Breń w km 11+230 -58+680 w gm. Wadowice Górne, Szczucin, Mędrzechów, Olesno, Żabno, Lisia Góra, m. Tarnów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla zadania pn.: Koncepcja zabezpieczenia przeciwpowodziowego rzeki Żabnica-Breń w km 11+230 -58+680 w gm. Wadowice Górne, Szczucin, Mędrzechów, Olesno, Żabno, Lisia Góra, m. Tarnów. Orientacyjny zakres inwestycji - na załącznikach mapowych w 8 plikach w formie elektronicznej. Koncepcja powinna zawierać: 1. Zagadnienia techniczne 1.1. Identyfikacja przyczyn i poziomu obecnego zagrożenia powodziowego - źródła zagrożenia - bezpośrednie przyczyny zagrożenia - rodzaje i lokalizacja zagrożeń - zasięg i poziom zagrożenia 1.2. Określenie obszarów zalewowych z wykorzystaniem numerycznego modelu terenu - MNT - wraz z określeniem obszarów dla których zasadnym jest budowa nowych wałów przeciwpowodziowych. 1.3. Ocena skuteczności istniejących obwałowań wraz z analizą konieczności działań modernizacyjnych. 1.4. Analiza i ilościowa ocena możliwości obniżenia zagrożenia powodziowego poprzez : - analiza i ilościowa ocena możliwości przyspieszenia odpływu wielkich wód i obniżenia ich poziomu poprzez uporządkowanie koryta rzeki Żabnica-Breń - działania inwestycyjne i konserwacyjne - analiza i ilościowa ocena możliwości obniżenia zagrożenia powodziowego - w tym analiza zamierzeń urbanistycznych gmin - przez racjonalne zmiany w obecnym i ograniczenia w planowanym zagospodarowaniu przestrzennym zlewni rzeki - propozycje innych możliwych działań z oceną ich efektów - zbiorniki, poldery, kanały ulgi itp. 1.5. Wstępne określenie możliwości pozyskania terenów pod inwestycje. 1.6. Określenie możliwości pozyskania gruntów na ewentualną budowę wałów - rezerwy ziemne. 1.7. Określenie obszarów chronionych i ich wpływu na możliwości realizacji inwestycji. - opracowanie przyrodnicze wraz z dendrologią 1.8. Analiza oddziaływania na środowisko dla potrzeby uzgodnień wstępnych i do konsultacji społecznych poprzez opracowanie m.in.: - mapa poglądowa w skali 1:10 000 - mapa zasadnicza w skali 1:2 000 - dane hydrologiczne - analiza fizyko-chemiczna wody, gruntu w dnie i odkładów dla określenia przyjęcia kierunków rozwiązań inwestycyjnych - rozpoznanie budowy geologicznej terenu inwestycji - wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów - oświadczenia właścicieli gruntów, na których realizowana będzie inwestycja - dla proponowanych wariantów - w sprawie udostępnienia terenu pod inwestycję lub odmowy udostępnienia - przez udostępnienie należy rozumieć wstępne zgody czasowe lub trwałe zajęcie terenu, oraz warunki tego zajęcia - inwentaryzacja istniejącego zagospodarowania terenu: inwentaryzacja istniejących cieków i urządzeń wodnych - potoki, rowy, kanały - z oceną ich stanu technicznego, inwentaryzację istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego krzyżującego się z projektowanymi rozwiązaniami inwestycyjnymi - w tym modernizowanymi wałami - sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, sieć cieplna i gazowa, energetyczna, telekomunikacyjna itp. - wraz z wstępnymi uzgodnieniami, inwentaryzacja układu komunikacyjnego z zagospodarowaniem terenu wraz z wstępnymi uzgodnieniami, dokumentacja fotograficzna obrazująca stan urządzeń - budowli podstawowych -wały i towarzyszących - obwałowania boczne, cofkowe wraz z infrastrukturą techniczną - śluzy, rampy, pompownie itp. 2. Zagadnienia społeczno-ekonomiczne 2.1. Określenie szacunkowych kosztów inwestycji. 2.2. Określenie szacunkowych strat powodziowych na rozpatrywanym obszarze oddziaływania wałów powodziowych i planowanych inwestycji. 2.3. Określenie stopy zwrotu nakładów inwestycyjnych. 2.4. Określenie pozostałych społecznych i gospodarczych uwarunkowań mających istotny wpływ na przyjęcie określonych rozwiązań inwestycyjnych. 3. Pozostałe opracowania. 3.1. Określenie opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 3.2. Określenie wstępnego harmonogramu prac. 3.3. Określenie wymagań stawianych wykonawcy. 3.4. Określenie inwestycji towarzyszących. Opracowanie winno odpowiadać Studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego gmin. Koncepcja należy opracować w konsultacji z: - Samorządami Lokalnymi - RZGW - MZMiUW - PZMiUW - Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody Koncepcję należy opracować zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującego prawa w zakresie związanym z zamówieniem: m. in. budowlanego, wodnego, dot. ochrony środowiska i geologii, aktualnie obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i normami. Przedmiot zamówienia należy wykonać w 10 egzemplarzach + 1 egz. kopii dokumentacji w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie PDF z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe przez okres 5 lat od daty odbioru końcowego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia robót podwykonawcom. Działając zgodnie z treścią art. 36 ust.4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie - Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wykonania 1 zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 100 000 zł brutto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie wykonania studium, koncepcji w zakresie ochrony powodziowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a szczególności osoba na stanowisku projektanta musi posiadać uprawnienia odpowiedniej specjalności odpowiednie dla branż występujących w dokumentacji (uprawnienia hydrologiczne, geologiczne, geodezyjne) oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Nie przewiduje się wzrostu ceny przedstawionej w ofercie, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: - konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art.67 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, - Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: - zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy - zmiany adresu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy - zmiany kont bankowych - oczywistych omyłek pisarskich w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Inspektoratu Rejonowego MZMiUW w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5, w sekretariacie pok. nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.