Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Białystok: wyłonienie Inżyniera Projektu do realizacji zadania pn. Stworzenie infrastruktury oraz wdrożenie oprogramowania w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku umożliwiających uruchomienie e-usług medycznych oraz integrację z regionalnym systemem e-Zdrowie
Numer ogłoszenia: 309436 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Inżyniera Projektu do realizacji zadania pn. Stworzenie infrastruktury oraz wdrożenie oprogramowania w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku umożliwiających uruchomienie e-usług medycznych oraz integrację z regionalnym systemem e-Zdrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Inżyniera Projektu do realizacji projektu Stworzenie infrastruktury oraz wdrożenie oprogramowania w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku umożliwiających uruchomienie e-usług medycznych oraz integrację z regionalnym systemem e-Zdrowie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. IV Osi Priorytetowej. Społeczeństwo Informacyjne, Działania 4.1 Społeczeństwo Informacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, który jest integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykazali się zrealizowaniem co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było zarządzanie projektami, których łączna wartość realizowanych prac wynosiła co najmniej 2 mln PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi kwalifikacje do realizacji zamówienia, a w szczególności: Inżynier (koordynator) Projektu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki: - wykształcenie wyższe mgr; - ukończone podyplomowe studia i/lub kurs zarządzanie zasobami ludzkimi - doświadczenie w realizacji projektów wspófinansowanych ze środków UE -minimum 5 lat - doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi - minimum 3 lat - doświadczenie w zarządzanie projektami o wartości powyżej 2 mln zł - minimum 1 projekt - szkolenia z zakresu realizacji i zarządzania projektami UE - min. 2 szkolenia - biegła obsługa komputera (pakiet MsOffice, Internet, Generatory wniosków) Specjalista ds. rozliczeń: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki: - wykształcenie minimum średnie zawodowe z zakresu finansów i rachunkowości - dodatkowe szkolenia z zakresu rozliczania projektów wspófinansowanych ze środków UE - minimum 2 szkolenia - doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń projektów wspófinansowanych ze środków UE - minimum 5 lat - zarządzanie finansowe projektem o wartości powyżej 2 mln zł - minimum 1 projekt - biegła obsługa komputera (w tym w szczególności: pakiet MsOffice, Internet, Generator wniosków o płatność) Specjalista ds. systemów informatycznych: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki: - wykształcenie wyższe mgr z zakresu informatyki lub wykształcenie wyższe mgr i studia podyplomowe z zakresu informatyki; - doświadczenie w wdrażaniu systemów informatycznych - minimum3 lat - doświadczenie w dziedzinie obsługi informatycznej przedsiębiorstwa - minimum 5 lata - doświadczenie w kierowaniu integracją systemów informatycznych - minimum 3 lata - znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych, Specjalista ds. bezpieczeństwa danych: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki: - wykształcenie wyższe mgr z zakresu informatyki lub wykształcenie wyższe mgr i studia podyplomowe z zakresu informatyki; - doświadczenie w zakresie administrowania technologiami IT - min. 2 lata - znajomość zagadnień z utrzymanie bezpieczeństwa baz danych, - znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą teleinformatyczną, Obsługa prawna: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki: - wykształcenie wyższe mgr w zakresie nauk prawnych, - min. 5 lat doświadczenie w zakresie świadczenie usług prawnych, - min. 3 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia spraw związanych z obsługa projektów współfinansowanych ze środków UE Specjalista ds. zamówień publicznych: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały co najmniej wymienione niżej warunki:- wykształcenie wyższe mgr w zakresie nauk prawnych; - doświadczenie w zakresie prowadzenie postępowań zgodnie z ustawa PZP - minimum 5 lat; - doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań związanych z realizacja projektów współfinansowanych ze środków UE - minimum
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 79.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 79, pokój nr 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie ze środków UE w ramach IV osi priorytetowej: Społeczeństwo Informacyjne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części - IV postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1451N na odcinku Różnowo- Rozgity
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.