Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Poznań: Zakup i dostawa kopert.
Numer ogłoszenia: 30940 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, fax 061 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kopert..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kopert. 1.Wartość zamówienia poniżej 133.000 euro 2.Wielkość zamówienia: 1) Koperta C-4 SK wymiar 229x324 mm, brązowa, sucho klejąca, gramatura 90g/m2 - opakowanie a 250 szt. - 200 opak. 2) Koperta C-5 SK wymiar 162x229 mm, brązowa, sucho klejąca, gramatura 90g/m2 - opakowanie a 500 szt. - 290 opak. 3) Koperta C-6 SK wymiar 114x162 mm, biała, sucho klejąca, gramatura 75g/m2 - opakowanie a 1000 szt. - 500 opak. 4) Koperta C-6 SK OP wymiar 114x162 mm, z prawym okienkiem, wymiar 55x90 mm, odległość okienka od brzegu (dolnego, prawego) 15mm, biała, sucho klejąca, gramatura 75g/m2 - opakowanie a 1000 szt. - 100 opak. 5) Koperta DL SK OP wymiar 110x220 mm, z prawym okienkiem o wym. 55x90 mm, odległość okienka od brzegu (dolnego, prawego) 15mm, biała, sucho klejąca, gramatura 75g/m2 - opakowanie a 1000 szt. - 600 opak. 6) Koperta B-4 HK RBD wymiar 250x353x38 mm, brązowa, sucho klejąca, z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem, gramatura 130g/m2 - 6100 szt. 7) Koperta C-4 HK RBD wymiar 229x324x38 mm, brązowa, sucho klejąca, z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem, gramatura 130g/m2 - 11100 szt. 8) Koperta E-4 HK RBD wymiar 280x400x40 mm, brązowa, sucho klejąca, z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem, gramatura 130g/m2 - 8000 szt. 9) Koperta z folią bąbelkową, do płyt CD samoklejąca z paskiem (op. = 10 szt.) - 20 opak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z 2004 roku z późn. zm.), sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1.2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 1.4. Formularz oświadczenia o braku przesłanek określonych przepisem art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz Oferty. Formularz Oferty określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wypełniony formularz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych.. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie, że akceptuje wzór umowy bez zastrzeżeń i zobowiązuje się do jego podpisania w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie o zamiarze zlecenia części zamówienia podwykonawcom. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub/files
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, fax (0-61) 877-28-50.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Formularz zawierający SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341 lub przesyłką poleconą na adres wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku o jej wydanie faxem pod nr (0-61) 877-28-50. SIWZ bezpłatne . 2. Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z oferentami w godzinach od 7:30 do 14:30 w siedzibie Oddziału są następujące osoby: - Marek Żurek, pok. 341 ,tel. (0-prefiks-61) 874-53-00 lub 874 54 78 w sprawach formalnych, - Romuald Bożełko, pok. 343 , tel. (0-prefiks-61) 874-54-10 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 3. Ogłoszenie nie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert i baterii na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.