eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawa dwóch kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Rawicz: Dostawa dwóch kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 309394 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Rynek 17, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462211, faks 0-65 5462211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dwóch kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu. 2. Szczegółowe określenia zakresu dostawy: 1). Kserokopiarka I: a)technologia druku - laserowa, b)maksymalny rozmiar nośnika - A3, c)szybkość druku - min. 20 stron na minutę, d)rozdzielczość - 600 dpi x 600 dpi, e)pojemność podajnika papieru - min. 300 arkuszy, f)dodatkowa szuflada na papier, g)podajnik boczny - min. 50 arkuszy, h)pamięć - minimum 32 MB, i)bęben na minimum 150 tyś. kopii. 2). Kserokopiarka II: a)technologia druku - laserowa, b)maksymalny rozmiar nośnika - A3, c)rozdzielczość - 600 dpi x 600 dpi, d)szybkość druku - min. 16 stron na minutę, e)pojemność podajnika papieru - min. 300 arkuszy, f)podajnik boczny - min. 50 arkuszy, g)pamięć - minimum 32 MB, h)bęben na minimum 150 tyś. kopii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6830.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHNIKA BIUROWA, ul. Ułańska 9, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6830.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6830.00 oferta z najwyższą ceną: 7040.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.