Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Zabrze: Przygotowanie i dostawa obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 im. Rodła
w Zabrzu z roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 309386 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Rodła w Zabrzu, ul. St. Ogórka 9, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2715053, faks 032 2715053.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie mająca osobowości prawnej - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 im. Rodła w Zabrzu z roku szkolnym 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i dostawa obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 im. Rodła w Zabrzu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SELA" - STOŁÓWKA SZKOLNA ALICJA LESZEK
jakie przetargi wygrała firma
"SELA" - STOŁÓWKA SZKOLNA ALICJA LESZEK
- SELA - stołówka szkolna A.W. Leszek, ul. Gdańska 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84208,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5,98
Oferta z najniższą ceną: 5,98 / Oferta z najwyższą ceną: 6,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferent podał najniższą cenę brutto jednego posiłku.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.