eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki kołowej



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Radków: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 309378 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radkowskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. , Rynek 16, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 74 87 12 166, faks 74 87 12 166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki kołowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki o nw parametrach technicznych: - Rok produkcji koparko ładowarki 2012 lub nowszy. - Liczba przepracowanych godzin nie może przekroczyć 500 Mth. -Ciężar roboczy minimum 8 ton. -Silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem, chłodzony cieczą o mocy brutto minimum 93 KM (liczona zgodnie z norma UN/ECE R120 przy 2200 obr./min) spełniający normę emisji spalin TIER 3. - Napęd na obie osie (4WD) z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie z blokadą mechanizmu różnicowego o skuteczności 100%. - Promień zawracania liczony na oponach maksimum 7,9 m (z hamulcami maksimum 7m). - Rozmiar opon przednich, nie mniejszy niż 20 cali, a tylnych nie mniejszy niż 30 cali o stopniu zużycia nie większym niż 10%. Koła obu osi osłonięte błotnikami. - Skrzynia biegów automatyczna, synchroniczna z minimum czterema biegami do przodu i możliwością automatycznej redukcji lub podwyższenia między 3 a 4 biegiem. Umożliwiająca przemieszczanie się maszyny z prędkością minimum 41 km/h. - Tempomat. - Pompy hydrauliczne zębate. Minimum dwie (główna i pomocnicza) o łącznym przepływie minimum 140 l/mim z możliwością wyłączenia jednej i oszczędzania paliwa. - Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy samoregulujący się mokry z możliwością rozłączenia z kabiny hamowania przednimi kołami oraz hamulec postojowy mechaniczny. - Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS/FOPS wg normy ISO 3471/3449 z drzwiami po obu stronach. Wyposażona w : a) klimatyzację, system wentylacji i nawiewu ciepłego powietrza i szyby atermiczne; b) wewnętrzne lusterko wsteczne i dwa lusterka zewnętrzne; c) kierownicę o regulowanym pochyleniu i wysokości; d) spryskiwacze i wycieraczki przedniej i tylniej szyby; e) klimatyzowany i zamykany schowek zdolny pomieścić butelkę o pojemności 1,5 l. - Ramię koparkowe teleskopowe, wygięte typu banan - umożliwiające kopanie poprzez przeszkody, umożliwiające kopanie na głębokość minimum 5390 mm i z zasięgiem przy ziemi liczonym od punktu obrotu minimum 6660 mm. Sterowane za pomocą dżojstików. Wyposażone w: a) szybkozłącze sterowane hydraulicznie do szybkiej zmiany łyżek; b) uchwyt montażowy na siłownik szczęki chwytaka; c) wymienne uzębione płyty ochronne montowane na ostatnim członie ramienia kopiącego, umożliwiające zapieranie o nie łyżką elementów wyciąganych lub wkładanych do wykopu; d) potrójną instalację hydrauliczną do zasilania przystawek (zasilanie, powrót i przelew); e) elektro hydrauliczną blokadę obrotu i opadania ramienia do transportu - uruchamianą całkowicie z kabiny; f) blokadę transportową teleskopu ramienia koparkowego; g) siłowniki zamocowane po zawietrznej części ramienia; h) łyżki kopiące z zębami o szerokości 400 mm i 600 mm; i) łyżkę skarpową bez zębów o szerokości 1500 mm. - Dźwiękowy sygnał cofania. - Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana) wielofunkcyjna z zębami o pojemności minimum 1 m3 i szerokości maksymalnie 2310 mm z zamontowanym widłami paletowymi o regulowanym rozstawie. Sterowana pojedynczym siłownikiem wyposażonym w wewnętrzny amortyzator. - Układ stabilizacji jazdy na łyżce ładowarkowej Ride Control (RCS). - Układ samo poziomowania łyżki ładowarkowej / wideł paletowych. - Układ pływającej łyżki ładowarkowej. - Minimum 6 świateł roboczych (nie licząc oświetlenia drogowego wymaganego przepisami o ruchu drogowym) w tym co najmniej 4 z przodu, 2 z boku i 2 z tyłu kabiny. - Światło błyskowe typu kogut. -Podpory stabilizujące ramię koparkowe wyposażone w: a) lampki kontrolne sygnalizujące ich wysunięcie; b) funkcje kasowania luzów ślizgów z zewnątrz podpór. Parametry robocze: 1. Wysokość załadunku łyżką ładowarkową liczona do punktu obrotu łyżki minimum 3,6m. 2. Udźwig na pełnej wysokości łyżki ładowarkowej minimum 2,97 tony. 3. Koparko ładowarka musi posiadać możliwość przesuwu bocznego ramienia koparki. 4. Ramię koparki o zmiennej długości, wysuwane hydraulicznie (teleskopowe). 5. Głębokość kopania ramienia koparki minimum 5,39 m liczone od poziomu gruntu. 6. Zasięg ramienia koparki przy ziemi liczonym od punktu obrotu minimum 6,66 m. Wyposażanie dodatkowe oraz wymagane dokumenty: 1.Dokumentacja techniczno ruchowa w języku polskim. 2. Katalog części zamiennych. 3. Deklaracja zgodności CE. 4. Trójkąt ostrzegawczy. 5. Smarownica. 6. Zestaw narzędzi zawierający klucz do kół. 7. Oświetlenie ostrzegawcze typu kogut. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 1. Gwarancja na minimum 6 miesięcy bez limitu godzin. 2. Zapewnienie serwisu polowego w miejscu pracy maszyny (Gmina Radków) i dostawy części zamiennych po upływie gwarancji. 3. Dostawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych operatorów w siedzibie Zamawiającego. 4.Punkt autoryzowanego serwisu stacjonarnego Dostawcy oddalony maksimum 120 km od siedziby Zamawiającego. Warunki dostawy. 1. Całkowity koszt transportu pod wskazany adres pokrywa Dostawca. Używana koparko-ładowarka zakupiona będzie w formie leasingu. 1. Dostawca maszyny ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w SIWZ, maszyny będącej przedmiotem zamówienia. Maszyna musi być sprawna technicznie oraz gotowa do podjęcia natychmiastowej pracy. 2. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony do 60 miesięcy od podpisania umowy. 3. Odbiór maszyny nastąpi w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy i będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy maszyna jest niezgodna z warunkami SIWZ i Ofertą Wykonawcy, Zamawiający odmówi odbioru maszyny oraz wyznaczy Wykonawcy termin na usunięcie przez Wykonawcę wad lub braków w terminie, nie dłuższym niż 10 dni. Po bezskutecznym upływie tego terminu Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w całości. 5. Po zakończeniu umowy Leasingobiorcy przysługuje prawo nabycia maszyny za cenę określoną w ofercie. 6. Wszelkie koszty związane z zachowaniem maszyny w należytym stanie oraz koszty eksploatacji ponosi Leasingobiorca we własnym zakresie. 7. Leasing operacyjny z opcją wykupu, do 60 miesięcznych równych rat, opłacanych według harmonogramu opłat leasingowych. 8. Rata inicjalna (opłata wstępna) do 35.000,00 zł netto włącznie płatne będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingowe płatne według harmonogramu, po protokolarnym przekazaniu maszyny. 9. Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 11% wartości zamówienia. 10. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. 11. Zamawiający żąda, aby Leasingodawca samodzielnie ubezpieczał maszynę na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziałem Gminy Radków, na rynku działa od dnia 1 czerwca 2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ. b) W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom lub innym podmiotom, które będą brały udział w realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, w którym wskaże część zamówienia, które zamierza im powierzyć - załącznik nr 5 do siwz (jeśli dotyczy). c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załącznik nr 4 do siwz (jeśli dotyczy). d)Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do oferty w zakresie warunków ubezpieczenia przedmiotów leasingu, o ile spowoduje to zmniejszenie wysokości ponoszonych z tego tytułu kosztów przez Zamawiającego. 2.Ponadto w razie zmiany ustawowej stawki VAT dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w zakresie podatku VAT. 3.Zamawiający dopuszcza również zmianę wysokości opłat leasingowych w razie zmiany uregulowań prawnych, lub podatków dotyczących umów leasingu. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę aspektów technicznych współpracy celem zwiększenia jej efektywności (dotyczy to w szczególności harmonogramów płatności) w sposób nie powodujący zmiany ceny i o ile będzie to mieć na celu dostosowanie umowy do praktyki stosowanej przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radkowskie Usługi Komunalne Sp. z o. o., Rynek 16, 57-420 Radków (sekretariat), od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 - 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Radkowskie Usługi Komunalne Sp. z o. o., Rynek 16, 57-420 Radków, pok. Nr 4 (sekretariat) - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.