eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie nasadzeń roślin ozdobnych na skwerze im. Pierwszych Słupszczan przy ul. Starzyńskiego w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Słupsk: Wykonanie nasadzeń roślin ozdobnych na skwerze im. Pierwszych Słupszczan przy ul. Starzyńskiego w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 309310 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń roślin ozdobnych na skwerze im. Pierwszych Słupszczan przy ul. Starzyńskiego w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu / strona skweru wzdłuż parkingu/, 2) przesadzenie krzewów liściastych - 300 m2, 3) wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z przedstawioną koncepcją, 4) wykorowanie / warstwa 3 cm/ powierzchni nasadzeń i podlanie roślin po posadzeniu, 5) wywóz zanieczyszczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 250,00 zł w terminie do 14 września 2009r. do godz. 10.00 . 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy usługi: a) z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu nasadzeń krzewów ozdobnych, b) których wartość brutto jest nie mniejsza niż 30.000,00 zł dla każdej z usług; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie nadzoru - 1 osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończonym kursem na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2 ogrodnikami z wykształceniem technicznym lub zawodowym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 zł,oraz b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w dziale VI w pkt. 1-3 i dziale VIII ust.2 pkty 1-10..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji w zakresie usług ogrodniczych/ w zakresie nadzoru - 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończony kurs na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2 ogrodników z wykształceniem technicznym lub zawodowym / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6. Ponadto: 2. Wykaz dokumentów , jakie należy załączyć do oferty poza wymienionymi w dziale VI: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o akceptacji treści SIWZ i projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku dotyczącego niezbędnej wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług powinny wynikać informacje zawarte w wykazie), 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia / ust.VI pkt.3 SIWZ / z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ / wymóg ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje zatrudnienie 12 osób w ciągu ostatnich sześciu miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania potwierdzonych przez ZUS na podstawie druków DRA o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne/ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7) potwierdzenie z banku o posiadanych środkach finansowych, 8) parafowany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 7do SIWZ, 9) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł., 10) dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - koncepcja zagospodarowania terenu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.