eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › Rozbudowa sieci kanalizacyjnej Jonkowo - Łomy - Garzewko w ramach kompleksowej gospodarki wodno-ściekowej gminy Jonkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Jonkowo: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej Jonkowo - Łomy - Garzewko w ramach kompleksowej gospodarki wodno-ściekowej gminy Jonkowo
Numer ogłoszenia: 309282 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej Jonkowo - Łomy - Garzewko w ramach kompleksowej gospodarki wodno-ściekowej gminy Jonkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacyjnej w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie realizowana w dwóch etapach: Etap I - obejmujący budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej Jonkowo - Łomy, Etap II - obejmujący budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej Garzewko. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, budowlane, sanitarne i elektryczne. 2. Zakres zamówienia: 1) W zakres robót kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w Łomach z odprowadzeniem ścieków rurociągiem tłocznym do Jonkowa wchodzi wybudowanie: ­ - kolektora grawitacyjnego - PCV o200 mm - 1798 m, ­ - studzienek rewizyjnych z kręgów bet. o1200 mm - 57 szt, ­ - kolektora tłocznego z rur PE o110 mm - 3230 m, ­ - kolektora tłocznego z rur PE o 63 mm - 271 m, ­ - zbiorczej pompowni ścieków - 2kpl. 2) W zakres robót kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w Garzewko z odprowadzeniem ścieków rurociągiem tłocznym do Łomów wchodzi wybudowanie: ­ - kolektora grawitacyjnego - PCV o200 mm - 553 m, ­ - studzienek rewizyjnych z kręgów bet. o1200 mm - 26 szt, ­ - kolektora tłocznego z rur PE o110 mm - 2833 m, ­ - zbiorczej pompowni ścieków - 1kpl. 3. W zakres poszczególnych etapów realizacji zamówienia wchodzi: 1) Etapu I - wykonanie następujących odcinków kanalizacji: a) grawitacyjnej w miejscowości Łomy: P2 - B13, B4 - B19, B18 - B33, B3 - B3.1, B4.2 - B4.3, B12 - B12.1, B16 - B16.2, B7 - B7.2, B18 - B18.1, B19 - B21, B29 - B35, B20 - B24, C1 - C9, C1 - C19, C13 - C23, C19 - C20, C21 - C24, C2 - C11, C5 - C10, P2ł - C1, C15 - C15D. b) tłocznej Łomy - Jonkowo z przepompowniami P2 i P2ł. 2) Etapu II - wykonanie następujących odcinków kanalizacji: a) grawitacyjnej w miejscowości Garzewko: P1 - A7, A9 - A22, P1 - A15, A16 - A23, b) tłocznej Garzewko - Łomy z przepompownią P1. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisów projektu budowlanego wykonawczego składającego się na SIWZ - w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie wynikających z projektu przyłączy kanalizacyjnych, przepompowni przydomowych oraz przepompowni: P3, P4, P5, P10. 5. Dla czytelności przebiegu kanalizacji w m. Łomy na rysunku Ł-2 został naniesiony na czerwono przebieg kanalizacji i lokalizacja przepompowni P2 z ,,Projektu zamiennego przepompowni ścieków P2,,. 6. System monitoringu przepompowni: oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z systemem monitoringu GSM)GPRS Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie. Winno stanowić rozbudowę istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GSM/GPRS bez gromadzenia danych na serwerze zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GSM)GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji przepompowni sieciowych w Gminie Jonkowo. 7. Każdy z etapów musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które przy wynagrodzeniu ryczałtowym są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Wchodzące w Część II SIWZ Przedmiary stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie. (Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w ust. 4 niniejszego rozdziału). 9. W zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 2 wchodzi również: ­ - organizacja placu budowy; ­ - zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11). ­ - pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z pierwszym tyczeniem oraz inwentaryzacjami powykonawczymi; ­ - powykonawcza dokumentacja techniczna; ­ - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia; ­ - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 10. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według Harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę, przedstawionego do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Wzór harmonogramu stanowi załącznik do Umowy. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego poszczególnych etapów zadania określonych szczegółowo w ust. 3 i podpisania (bez uwag) protokołów odbioru. 13. Wskazanie materiałów)urządzeń z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia i dopuszczenie przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wyroby budowlane stosowane w toku realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN (normy zharmonizowane), które są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz nie wymienionych w tych dokumentach, ale obowiązujących w dniu opracowania oferty. 14. Wykonawca ma prawo do zaoferowania)zastosowania materiałów)urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały/urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały)urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 15. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenie oferowane przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 16. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest złożyć w ofercie: 1) wykaz oferowanych równoważnych urządzeń lub)i materiałów ze wskazaniem odpowiadających im urządzeń lub)i materiałów zaprojektowanych, które zostaną zastąpione; 2) dokumenty (np.: specyfikacje, karty techniczne itp) określające dane techniczne oferowanych materiałów)urządzeń równoważnych co najmniej w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów)urządzeń zaprojektowanych, w zakresie pozwalającym jednoznacznie stwierdzić, że oferowane materiały)urządzenia są równoważne (nie gorsze od zaprojektowanych) i odpowiadają określonym w SIWZ parametrom technicznym, normom lub specyfikacjom technicznym; 17. Jeżeli materiały lub)i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego inwestycją a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 19. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywało się na podstawie dwóch faktur wystawionych po protokolarnym odbiorze wykonanych Etapów zadania potwierdzonych przez inspektora nadzoru. 3) Terminy wnioskowania o płatności ustalone zostają jak niżej: ­ - po wykonaniu i odbiorze Etapu I - na podstawie protokółu odbioru części zadania oraz faktury VAT wystawionej Zamawiającemu nie wcześniej niż 31 sierpnia 2012 r. ­ - po wykonaniu i odbiorze Etapu II zadania - na podstawie protokółu odbioru końcowego oraz faktury VAT wystawionej Zamawiającemu nie wcześniej niż 31 maja 2013 r. 4) Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i złożyć wraz z poszczególnymi fakturami kosztorysy powykonawcze wykonanych etapów zadania, które staną się załącznikami do wniosku o płatność ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur. 6) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 12:00 dnia 14.10.2011 r. wadium w wysokości 65.000,00 zł słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm., 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51885700023001000001010014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo - pok. 20 I piętro, a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu - pok. 16 I piętro. 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie zwrócone po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 2000 m (w jednym zadaniu). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX I Części SIWZ tj: wykazu robót budowlanych i załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - z uprawnieniami budowlanymi lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 Nr 63, poz. 394), bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień); Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniu złożonymi na potwierdzenie spełniania warunku, o których mowa w rozdz. IX I Części SIWZ tj: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia Wykonawcy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeżeli: a) Wykonawca, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy łącznie, wykaże/ą że posiada/ją zdolność kredytową lub/i własne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1 200.000,00 PLN. b) Wykonawca, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy łącznie, wykaże/ą że posiada/ją ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 2.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie informacji zawartych w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX I Części SIWZ tj: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, opłaconej polisy lub innego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiają-cego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.). Zamawiający, w przypadku podania danych o których mowa powyżej w punkcie a) w walucie innej niż PLN dokona przeliczenia tej kwoty na PLN według kursu kupna, z banku, który wydał informacje o stanie środków, z dnia wydania tej informacji, a jeśli kurs ten nie będzie znany wg. średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wydania tej informacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: 1) terminów realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np: zgodnie z wymaganiami producentów materiałów) lub bhp, o czas ich trwania - na wniosek Wykonawcy. Zaistnienie ww. warunków musi być każdorazowo odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 2) zmiany osoby Kierownika Budowy wskazanego w złożonym przez Wykonawcę ,,Wykazie osób,,, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 Części I SIWZ. 2. Forma zmian w postanowieniach umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - oś 3 ,,Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,, działanie 321 ,,Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej,,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.