Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Warszawa: Usługa szkoleniowa pn. Wracam do pracy - szkolenie dla osób długotrwale bezrobotnych mających problemy w powrocie na rynek pracy
Numer ogłoszenia: 309233 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339336 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pn. Wracam do pracy - szkolenie dla osób długotrwale bezrobotnych mających problemy w powrocie na rynek pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych z tematu: Wracam do pracy - szkolenie dla osób długotrwale bezrobotnych mających problemy w powrocie na rynek pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, ul. Równa 10 lok. 3, 03-418 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Świat na TAK, Al. Szucha 27, 00-580 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Wspierania Inicjatyw Pozarządowych im. Józefa Szewczyka, ul. Śnieżna 3, 03-750 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie OD-DO, ul. Siedmiogrodzka 5 kl. II, 01-204 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Centrum Promocji Kobiet, ul. Lwowska 17 lok. 3, 00-660 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Pruszko prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Vinci - Szkoła Twórczej Nauki Grzegorz Pruszko, Al. Komisji Edukacji Narodowej 95, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 5 ust. 1a cytowanej ustawy w przypadku zamówień, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie (...) zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; poniesieniem straty w mieniu publicznym; uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Do wyłonienia jednostek szkolących na szkolenie Wracam do pracy - szkolenie dla osób długotrwale bezrobotnych mających problemy w powrocie na rynek pracy zdecydowano zastosować tryb postępowania z wolnej ręki. Jest to spowodowane faktem, że czas jaki pozostaje na realizacje postępowania, podpisanie umowy, zrealizowanie szkolenia i jego rozliczenie, jest bardzo krótki. Wszystkie szkolenia grupowe realizowane na zlecenie urzędu muszą zakończyć się do końca listopada 2010 r., w związku z koniecznością opłacenia jeszcze w grudniu należności za szkolenie dla jednostki szkolącej jak i wypłacenia świadczeń w postaci stypendiów dla kursantów. Decyzja o zorganizowaniu nowego szkolenia Wracam do pracy - szkolenie dla osób długotrwale bezrobotnych mających problemy w powrocie na rynek pracy została podjęta z powodu wolnych środków z Funduszu Pracy, a przede wszystkim z powodu bardzo dużej liczby osób długotrwale bezrobotnych, zarejestrowanych w urzędzie. Te wolne środki są wynikiem mniejszego, niż zakładano, zainteresowania szkoleniami indywidualnymi, jak i niższych cen niektórych szkoleń grupowych, niż wstępnie szacowano rezerwując na nie środki. Porównując czas, jaki jest potrzebny, by przeprowadzić postępowanie z wolnej ręki z przetargiem nieograniczonym, przy zachowaniu wszystkich niezbędnych terminów i czas jaki pozostał na realizację nowego szkolenia dla 180 osób, nie pozwala na przetarg nieograniczony, natomiast jest wystarczający by przeprowadzić zamówienie z wolnej ręki. Ten tryb pozwoli na przeszkolenie 180 osób w kilku jednostkach szkolących jednocześnie. W związku z powyższym biorąc po uwagę powyższe argumenty, zwłaszcza krótki okres na jego realizację, podjęto decyzję o zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów, pracowników urzędu i jednostek podległych
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.