eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Szczecin: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 309217 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w tym wydzielenie części zasobów publicznej centrali/central operatora i udostępnienie ich jako wewnętrznej centrali Zamawiającego oraz dostawa 10 szerokopasmowych dostępów do sieci Internet ze stałą adresacją IP o przepustowości min. 2 Mb/s downstream i 512 kb/s upstream każdy, dla dziesięciu siedzib Zamawiającego. 2. Usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). 3. Zakres zamówienia: 1) zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w siedzibach Zamawiającego: a) ul. Mariacka 25, b) ul. Kościelna 12, c) ul. Komuny Paryskiej 2/3, d) ul. Kadłubka 24a, e) ul. Podhalańska 9, f) ul. Jagiellońska 33 g) ul. Niemierzyńska 22, h) ul. Łokietka 22, i) ul. Kaszubska 30, j) ul. Szpitalna 18, k) ul. Goszczyńskiego 4a. 2) świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: a) połączeń lokalnych i strefowych, b) połączeń międzystrefowych, c) połączeń do sieci komórkowych, d) usług faksowych, e) połączeń międzynarodowych (I strefa) 3) wydzielenie części zasobów publicznej centrali (central) operatora i udostępnienie jej jako wewnętrznej centrali Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, 4) zapewnienie 10 szerokopasmowych dostępów do sieci Internet ze stałą adresacją IP przepustowości min. 2 Mb/s downstream i 512 kb/s upstream każdy, dla dziesięciu siedzib Zamawiającego: a) ul. Kościelna 12, b) ul. Komuny Paryskiej 2/3, c) ul. Kadłubka 24a, d) ul. Podhalańska 9, e) ul. Jagiellońska 33, f) ul. Niemierzyńska 22, g) ul. Łokietka 22, h) ul. Kaszubska 30, i) ul. Szpitalna 18, j) ul. Goszczyńskiego 4a. 5) w przypadku, gdy Wykonawca świadczy usługi telekomunikacyjne drogą radiową, Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w licencjonowanym paśmie radiowym, co Wykonawca potwierdzi decyzją w sprawie rezerwacji częstotliwości wydaną zgodnie z art. 114 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz pozwoleniem radiowym wydanym w oparciu o rezerwację częstotliwości, o którym mowa w art. 143 ustawy Prawo telekomunikacyjne, 6) taryfikacja połączeń telefonicznych (lokalnych, międzystrefowych i komórkowych) będzie się odbywała się z dokładnością co do 1 sek. od pierwszej sekundy połączenia, bez naliczania stawki wstępnej za rozpoczęcie połączenia, 7) bezpłatne połączenia w ramach sieci wewnętrznej realizowane pomiędzy jedenastoma siedzibami Zamawiającego, wraz z zachowaniem dotychczasowych numerów wewnętrznych, 8) bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984. 9) możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800; 0801; 0804, linie informacyjne 191XX; 193XX; 195XX, połączenia z biurami numerów np.118913, generowanych z lokalizacji Zamawiającego, 10) blokada połączeń na 700 - 709 oraz 300 900 900 oraz inne numery z zaliczaniem w taryfach specjalnych, 11) na życzenie Zamawiającego, Wykonawca udostępni bezpłatnie wykaz zrealizowanych połączeń - billing szczegółowy dla wszystkich posiadanych linii telefonicznych. Dopuszcza się formę elektroniczną, 12) realizacja połączeń telefonicznych, 13) podłączenie strony stacyjnej przełącznicy od strony liniowej (krosowanie), 14) prezentacja numerów CLIP, 15) bezpieczeństwo przesyłania danych, 16) przerwa w łączności związana z przejściem do innego operatora, może wystąpić jedynie w dni wolne od pracy i nie może trwać dłużej niż 24 godziny, 17) realizacja połączeń telefonicznych. Średnie szacowane dane miesięczne: a) połączenia lokalne i strefowe 40 000 minut b) połączenia międzymiastowe 1 000 minut c) połączenia międzynarodowe (I strefa) 100 minut d) połączenia do sieci komórkowych 15 000 minut 18) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne usługi serwisowe obejmujące: a) okresowe przeglądy stanu technicznego, pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące oraz cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek; b) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego, 19) bezpłatna całodobowa telefoniczna obsługa klienta - przyjmowanie zgłaszanych awarii telefonicznych i przekazywanie ich do realizacji, 20) wsparcie w postaci opiekuna, 21) Wykonawca bezpłatnie dostarczy i zamontuje a po zakończeniu umowy bezpłatnie zdemontuje wszystkie urządzenia, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.00.00 - Usługi dostawców 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, ze zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy usługi podobne do objętych zamówieniem. Za pracę podobną zamawiający uzna - świadczenie przez okres co najmniej 1 roku na rzecz jednego Zamawiającego usług telekomunikacyjnych, zapewniających sprawne funkcjonowanie infrastruktury telefonicznej składającej się z co najmniej 150 szt. linii analogowych i 5 szt. linii cyfrowych oraz 10 szt. szerokopasmowych dostępów do sieci internetowej za stałą adresacją IP o prędkości min. 2 Mb/s każdy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) kalkulacja cenowa sporządzona zgodnie ze wzorem na załączniku nr 2 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, że Wykonawca dysponuje centrum zgłaszania problemów ze strony klientów, działającym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 2 godziny oraz czasem reakcji na miejscu nie dłuższym niż 6 godzin oraz wsparciem inżynierów z aktualnymi certyfikatami producenta ofertowanego systemu. Centrum musi posiadać procedury gwarantujące rozwiązanie bardziej złożonych problemów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie cen jednostkowych, w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na usługi objęte zamówieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.