eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2005-06-28

POZYCJA 30920

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane Jastrzębie-Zdrój: Remonty szkół: Część I. Remonty szkół - wymiana okien w szkołach podstawowych i gimnazjalnych, Część II. Remnty szkół - wymiana okien w szkołach ponadgimnazjalnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, do kontaktów: mgr Marta Pollok, Aleja Piłsudskiego, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, fax 032 4785350, e-mail: przetargi@um.jastrzebie.pl, www.jastrzebie.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 32 poz. 7122 z 16.02.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 83550,83 EUR

SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty szkół: Część I. Remonty szkół - wymiana okien w szkołach podstawowych i gimnazjalnych, Część II. Remnty szkół - wymiana okien w szkołach ponadgimnazjalnych. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na PCV w szkołach łącznie z parapetami zewnętrznymi i częściowo wewnętrznymi oraz malowanie ościeży w zakresie koniecznym. Część I obejmuje Szkołę Podstawową nr 5, Szkołę Podstawową nr 9 i Gimnazjum nr 8. Część II obejmuje Zespół Szkół nr 1, Zespół Szkół nr 2, Zespół Szkół nr 3, Zespół Szkół nr 4, Zespół Szkół nr 5, Zespół Szkół Handlowych.

SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 1 FU PLASTBUD, ul. Kazmierza Wielkiego 1, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 611-85-56, fax 014 611-85-56. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 75.263,94 zł Oferta z najniższą ceną: 75.263,94 zł / oferta z najwyższą ceną: 136.672,08 zł Waluta: PLN 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 2 INTUR KFS Sp. z o.o., ul. Maricnkowskiego 154, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko - pomorskie, tel. 052 355-03-00, fax 052 357-11-26, e-mail: sekretariat@intur-kfs.pl, www.intur-kfs.pl. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 177.682,16 zł Oferta z najniższą ceną: 177.682,16 zł / oferta z najwyższą ceną: 265.069,47 zł Waluta: PLN

SEKCJA IV: INNE INFORMACJE

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 09.06.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 26 3) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.