eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka › Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Kobylanka: Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie
Numer ogłoszenia: 309100 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152481 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, faks 0 91 57 88 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 2-etapowy remont nawierzchni drogi gminnej frezem asfaltowym (destruktem asfaltowym) z uwzględnieniem istniejącej podbudowy i poprzez ułożenie dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej w technologii cienkich warstw na zimno typu slurry seal w ciągu drogi ul. B. Chrobrego w Morzyczynie dz. ewid. 85 obr. Morzyczyn, oraz w obrębie skrzyżowania ulic: Piastów dz. ewid. 84, ul. Długiej dz. ewid. 149/2 i ul. Szczecińskiej dz. ewid. 211 gmina Kobylanka, powiat stargardzki, z podziałem na etapy: I etap - wykonanie 2015 r., II etap - wykonanie wiosna 2016 r. W uzasadnionym przypadku, zwłaszcza przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych, Zamawiający przewiduje możliwość wykonania I etapu zamówienia wiosną 2016 r. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego w I etapie zamówienia obejmuje jedną lub więcej warstw nawierzchni z destruktu asfaltowego, leżących na podłożu naturalnym ulepszonym, zaklinowanych i uzdatnionych do bezpośredniego przejmowania ruchu. Całkowita powierzchnia bitumiczna stanowi 1785 m2 nawierzchni drogowej, której warstwa ścieralna jest wykonana z frezu asfaltowego utrwalona emulsją asfaltową i grysem bazaltowym oraz po okresie zimowym zamknięta mieszanką mineralno-emulsyjną typu slurry seal na odcinku dł. 357 mb, szerokości 5,0 m. Ze względu na warunki atmosferyczne zamówienie podzielono na etapy i w dalszym opisie uszczegółowiono jego zakres. Etap I zamówienia obejmuje: 1) Czynności przed wykonaniem nawierzchni bitumicznej: odwodnienie korpusu drogowego poprzez ułożenie sączek podłużnych w poboczu drogi (drenaż francuski o długości ok. 20 m) oraz wykonanie i połączenie 2 studni z kratą ściekową z usytuowaniem w poboczu po obu stronach drogi (na tej samej odległości). Na części drogi, w obrębie skrzyżowania ul. Piastów i ul. Długiej należy ułożyć podbudowę z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (skała lita), grubości po zagęszczeniu minimum 20 cm o powierzchni całkowitej ok. 500 m2. W zakresie dostawy i ułożenia podbudowy z kruszywa łamanego należy w razie konieczności uwzględniać roboty dodatkowe przy skrzyżowaniu z ul. Szczecińską. W ramach zamówienia uwzględnić rzędne wysokościowe ul. Szczecińskiej, w razie potrzeby wynieść jezdnię w ul. Chrobrego lub wzmocnić podbudowę oraz wykonać połączenie nawierzchni wg obowiązujących standardów i warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, traktując ul. Szczecińską w kategorii drogi wojewódzkiej. Przed ułożeniem kruszywa łamanego uwzględnić konieczność korytowania, wymiany gruntu jeżeli zajdzie potrzeba, przeprofilowania skrzyżowania oraz ewentualną korektę przebiegu połączenia dróg w granicy działek drogowych. Nawierzchnia w obrębie skrzyżowania z kruszywa łamanego ze skały litej o uziarnieniu 0/31,5 mm, która ma stanowić podbudowę dla przyszłych warstw bitumicznych, grubości minimum 20 cm po zagęszczeniu, musi być wykonana względem nawierzchni bitumicznej w taki sposób, że w przypadku dalszej realizacji zadania z uwzględnieniem technologii nawierzchni bitumicznej, była możliwość połączenia nawierzchni bez konieczności przebudowy nawierzchni bitumicznej i zmiany minimalnej grubości podbudowy. 2) Czynności w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, formowanie z urobku i utwardzenie poboczy, transport frezu asfaltowego pojazdami samowyładowczymi z załadunkiem mechanicznym złożonego w ilości ok. 500 ton na placu składowym GDDKiA Obwodu Drogowego w Kluczewie (materiał, którym dysponuje Zamawiający), ułożenie nawierzchni rozściełaczem - rozłożenie frezów bitumicznych, zagęszczenie nawierzchni bitumicznej o grubości minimum 10 cm po zagęszczeniu z nadaniem spadków poprzecznych oraz wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową C69BP3PU i grysem bazaltowym o uziarnieniu 4/8 mm. Zamawiający informuje, że nie zna składu ziarnowego destruktu oraz jego obecnej struktury/stanu na placu składowym (zależnego m.in. od składu mieszanki mineralno-bitumicznej, warunków przechowywania), tak więc Wykonawca zobligowany jest do zapoznania się z właściwościami frezów, by móc przygotować prawidłową ofertę. Wykonawca zobligowany będzie do ułożenia nawierzchni o możliwie jednorodnym składzie ziarnowym. Etap II zamówienia obejmuje następujące czynności: ułożenie dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej w technologii cienkich warstw na zimno typu slurry seal grubości do 2 cm na całej powierzchni nawierzchni z frezy asfaltowej. Etap ten przewidziany jest do wykonania przy sprzyjających warunkach atmosferycznych w okresie wiosennym 2016 r. na wykonanym uprzednio podłożu z frezy asfaltowej - elemencie nawierzchni, na którym wykonywana jest cienka warstwa z mieszanki mineralno-emulsyjnej celem głównie uszczelnienia nawierzchni. Przed ułożeniem dwóch warstw mieszanki mineralno-emulsyjnej, w przypadku stwierdzenia, że w podłożu występują ubytki, wyboje, spękania i otwarte spoiny, należy je wyremontować i doprowadzić do odpowiedniej nośności. Istniejąca droga służy głównie do obsługi zabudowy mieszkalnej oraz stanowi dojazd do Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Uproszczonym Projekcie Technicznym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zakresem opracowania objęto odcinek drogi ul. B. Chrobrego o długości 0,378 km od skrzyżowania z drogą ul. Szczecińską (km 0+000) do skrzyżowania ul. Piastów i ul. Długiej (km 0+357) oraz w obrębie skrzyżowania ok. 100 mb. W ramach zamówienia uwzględnia się wykonanie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w zakresie wykonania nawierzchni (celem dowiązania) dróg dojazdowych do osiedli na styku z ul. B. Chrobrego oraz wykonanie zjazdów do posesji. Zakres zamówienia obejmuje dodatkowo wykonanie zjazdów w zależności od potrzeb terenowych. Parametry zjazdów zostaną ustalone indywidualnie po wytyczeniu przebiegu drogi przez geodetę (zlecenie po stronie Zamawiającego). Zjazdy zostaną rozliczone wg obmiaru po ich wykonaniu i ceny za wykonanie nawierzchni. Ukształtowanie wysokościowe powierzchni jezdni skrzyżowania powinno być dostosowane do pochylenia podłużnego i poprzecznego drogi z pierwszeństwem przejazdu przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnego odprowadzenia wody opadowej ze skrzyżowania. Zamawiający przewiduje w ramach wykonania przedmiotu umowy zwiększenie lub zmniejszenie do 10% zakresu zamówienia bez konieczności zmiany warunków umownych, stosując rozliczenie wg obmiaru z dokładnością do 1 m2, bez względu na zakres robót towarzyszących (formowanie i utwardzenie poboczy, itp.). Dane wyjściowe techniczne do projektowania przyjęto jak dla drogi klasy D. - Droga klasy D - dojazdowa, - Kategoria obciążenia ruchem - KR1, - Obciążenie na oś pojazdu 80 kN, - Prędkość projektowa - 40 km/h, - Szerokość jezdni - 5,0 m, - Szerokość poboczy - 0,75 m, - Pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku prostym - 8%, - Wewnętrzna krawędź pasa ruchu dla pojazdów skręcających w prawo na skrzyżowaniu powinna być kształtowana za pomocą łuku kołowego o promieniu nie mniejszym niż 6,0 m, - Szerokość jednego pasa ruchu dla pojazdów skręcających w lewo lub w prawo na skrzyżowaniu skanalizowanym nie powinna być mniejsza niż określona w tabeli w zależności od przyjętego promienia skrętu wg § 74. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 14 maja 1999 r.). Planowany remont drogi mieści się w obecnym pasie drogowym. Projektowana nawierzchnia bitumiczna w planie przebiega istniejącym śladem drogi gruntowej utwardzonej, będzie trwała, odporna na wody opadowe oraz zapobiegnie dalszej degradacji drogi. Projektowana nawierzchnia z kruszywa łamanego w planie przebiega istniejącym śladem drogi gruntowej utwardzonej w obrębie skrzyżowania, zapobiegnie dalszej degradacji drogi, będzie stanowiła podbudowę dla nawierzchni bitumicznej. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup, dostawę i wbudowanie materiałów w zakresie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem materiału Zamawiającego, 2) roboty ziemne i budowlano-montażowe, 3) przygotowanie, uporządkowanie i zagospodarowanie terenu budowy, 4) czynności związane z zajęciem pasa drogowego (Zamawiający nie przewiduje kosztów za czasowe zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, Wykonawca powinien uwzględnić i zaproponować czasową organizację ruchu w postaci stosownego oznakowania drogowego i zabezpieczenia terenu budowy), 5) zabezpieczenie istniejących obiektów kubaturowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli zachodzi potrzeba, 6) niezbędne odtworzenie nasadzeń, urządzeń infrastruktury oraz innych obiektów i elementów zniszczonych w trakcie prowadzonych prac, 7) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót oraz dróg dojazdowych na plac budowy do stanu pierwotnego, 8) ubezpieczenie Wykonawcy na okoliczność prowadzenia robót budowlanych objętych zakresem przedmiotu umowy uwzględniające odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody, zdarzenia losowe, a także nieuprawnione działania osób trzecich, 9) uczestnictwo w odbiorach technicznych, 10) inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, poparte doświadczeniem, w oparciu o normy i aprobaty techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Uproszczonej Projekcie Technicznym stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMULEX Kalinowski Sp. z o.o., ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108926,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133248,73

  • Oferta z najniższą ceną: 133248,73 / Oferta z najwyższą ceną: 214917,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.