eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa i montaż instalacji solarnej ciepłej wody użytkowej w Domu pomocy Społecznej prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr albertynek w Kutnie ul. Sobieskiego 49

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Kutno: Dostawa i montaż instalacji solarnej ciepłej wody użytkowej w Domu pomocy Społecznej prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr albertynek w Kutnie ul. Sobieskiego 49
Numer ogłoszenia: 309092 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek , ul. Sobieskiego 49, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2533523, faks 024 2533523 w. 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż instalacji solarnej ciepłej wody użytkowej w Domu pomocy Społecznej prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr albertynek w Kutnie ul. Sobieskiego 49.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Dostawa i montaż instalacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem rurowych kolektorów słonecznych próżniowych wraz z adaptacją do istniejącej instalacji cwu w Domu Pomocy Społecznej prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek w Kutnie ul. Sobieskiego 49 w skład której wchodzą: a.12 kolektorów Apricus Solar AP30 o powierzchni czynnej min 52,2 m/kw lub równoważnych z mocowaniem i płynem niezamarzającym b.naczynie przeponowe wzbiorcze o pojemności 45 l c.zawór bezpieczeństwa 6 bar d.2 zasobniki solarne o pojemności 500lkażdy ElektrometWGJ-S500 lub równoważne e.rurociągi solarne 28-35mm miedziane f.rury cwu 1 cal g.grupa solarna o składzie pompa obiegowa UPS 25-40 lub UPS 25-60 lub równoważna, zawór zwrotny, termometr kontaktowy ,zawór bezpieczeństwa 5 bar, manometr 0-10 bar, rotametr o przepływie 0,5-4,5 l, zawory spustowe,, 2 redukcje fi 22/18mm,konsola ścienna h.Osprzęt dodatkowy: śrubunki, korki, węże elastyczne przyłączeniowe do kolektora., korek czujnika ? cala GZ, łączniki elastyczne do kolektora i.Regulator solarny zaawansowany z obudową, pozostałe elementy instalcji solarnej j.3 seperatory solarne k.czujnik regulatora do zasobnika l.czujnik temperatury do kolektora m.2 odpowietrzniki n.pompa do napełniania instalacji solarnej o.otulina kauczukowa 35/13 UV protect Szczegółowy zakres dostawy instalacji cwu z zastosowaniem rurowych kolektorów słonecznych próżniowych,, parametry, dostarczanych urządzeń, wykaz materiałów oraz zakres robót montażowo-instalacyjnych zawarte są w: Projekcie instalacji ciepłej wody użytecznej z zastosowaniem kolektorów słonecznych wraz z adaptacją do istniejącej instalacji cwu, i ze specyfikacją techniczną wykonania robót.- załącznik Nr 7 do SIWZ oraz w kosztorysie nakładczym- załącznik nr 2 do SIWZ 3.2Przedmiot zamówienia obejmuje również: uruchomienie instalacji solarnej cwu Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel DPS w zakresie obsługi systemów oraz wyposażenie stanowiska w instrukcje do obsługi w języku polskim. 3.3Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń wchodzących w skład układu solarnego cwu oraz parametrom technicznym urządzeń instalcji określonym w projekcie. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace i dostarczane urządzenia wynosi minimum 24 miesiące. 3.4Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac, uporządkowanie miejsca po ich zakończeniu oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym do prawidłowej realizacji, zakończenia i odbioru prac. 3.5Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.1Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1.1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż a.wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 dostawy wraz z instalacją odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. minimum dostawa wraz z instalacją układu solarnego cwu o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda, 1.1.3.znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000zł 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 1.2.Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 5.1.2 lit. a) i b) oraz pkt 5.1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 5.1.1 oraz pkt 5.1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik Nr 3 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw wraz z instalacją odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. minimum dostawa wraz z instalacją układu solarnego cwu o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda,- druk Załącznik Nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, d)kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określono to w pkt. 5.1.3 SIWZ. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.2.1.zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1.1 lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 1.2.2.Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2.1 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 1.2.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek 99-300 Kutno ul. Sobieskiego 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 14:30, miejsce: 11.1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Kutnie , ul. Sobieskiego 49; 99-300 Kutno nie później niż do dnia 16.09.2009 r. godz. 14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.