eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płużnica › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEWOZU DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY PŁUŻNICA W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Płużnica: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEWOZU DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY PŁUŻNICA W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH
Numer ogłoszenia: 309036 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 687 52 00, faks 56 688 73 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEWOZU DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY PŁUŻNICA W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Płużnica w formie zakupu biletów miesięcznych. 2. Dowóz dzieci odbywał się będzie w ramach przewozów regularnych na terenie Gminy Płużnica do i z placówek: 1) Szkoła Podstawowa w m. Płużnica; 2) Filia Szkoły Podstawowej w m. Wiewiórki; 3) Gimnazjum Publiczne w m. Nowa Wieś Królewska. 3. Łączna liczba uczniów uprawnionych do dowożenia wynosi 508 (liczba osób podana jest wg stanu za miesiąc czerwiec 2013 roku na podstawie informacji od dyrektorów szkół - załącznik nr 1c do SIWZ) w tym: 1) do Szkoły Podstawowej w m. Płużnica uprawnionych do dowożenia jest 309 dzieci; 2) do Filii Szkoły Podstawowej w m. Wiewiórki uprawnionych do dowożenia jest 51 dzieci; 3) do Gimnazjum w m. Nowa Wieś Królewska uprawnionych do dowożenia jest 148 dzieci. 4. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych dzieci, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych dzieci, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Rozliczanie płatności będzie się odbywało na podstawie rzeczywistej ilości wystawionych (sprzedanych) biletów miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania rozkładu jazdy do potrzeb Zamawiającego, uwzględniając miejsca przystankowe podane w niniejszej SIWZ w załączniku nr 1a oraz linie przewozowe określone w załączniku 1b do niniejszej SIWZ. 6. Tygodniowa liczba kilometrów jaką Wykonawca pokonywać będzie w celu realizacji przedmiotowej usługi to ok. 4 000 kilometrów. Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych kilometrów w trakcie realizacji zamówienia nie wpływają na zmianę ceny jednostkowej biletu miesięcznego. 7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winien zapewnić pierwszeństwo przejazdu dzieciom posiadającym bilet miesięczny, a w przypadku wolnych miejsc Wykonawca umożliwi korzystanie z przejazdu innym osobom. 8. Wykonawca winien dowieźć dzieci do placówek (na zajęcia) co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów, Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych placówek szkolnych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt, poszczególnym dyrektorom placówek szkolnych, w terminie do 25 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia, bilety upoważniające dzieci do korzystania z usług dowozu. Bilet miesięczny będzie biletem imiennym, którym może posługiwać się osoba, której imię i nazwisko oraz numer legitymacji szkolnej widnieje na bilecie. 10. Posiadacz biletu miesięcznego uprawniony będzie do przejazdu na trasie określonej w bilecie. 11. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz dzieci od poniedziałku do piątku, z zastrzeżeniem punktu 12 i 13, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji narodowej jako dni wolnych od zajęć szkolnych. 12. Wykonawca winien zapewnić świadczenie usług przewozu dzieci bez dotykowej opłaty w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowaniu zajęć szkolnych w sobotę. W takim przypadku Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów placówek o zmianie terminu przewozu dzieci. W przypadku braku możliwości dokonania zmian w rozkładzie jazdy, Wykonawca zapewni dodatkowe kursy umożliwiające dzieciom dojazd do i z placówek w ramach posiadanych biletów miesięcznych. 13. Z uwagi na możliwość wystąpienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia, którym Zamawiający nie może zapobiec w trakcie realizacji zamówienia np. klęska żywiołowa, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp., zastrzega się prawo do wyznaczenia zastępczych dni nauki szkolnej pierwotnie planowanych jako wolne, w które Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni dowóz dzieci bez dodatkowego wynagrodzenia. 14. Wykonawca winien zapewnić na danej linii, taka ilość autobusów, aby przewożone dzieci miały zawsze miejsca siedzące oraz miały zapewnione bezpieczne i higieniczne warunki przejazdu. 15. Wykonawca ubezpieczy autobusy i dzieci od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 16. Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz NNW. 17. W związku z art. 14 a ust 3 oraz art. 17 ust 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. 1991 Nr 95 poz. 425 z późniejszymi zmianami) obowiązkiem gminy jest zapewnienie m.in. opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z tym, każdorazowo przy przewożeniu dzieci do/z szkół, Zamawiający zapewni osobę pełniącą funkcję opiekuna dzieci. Opiekun, podczas wykonywania swoich obowiązków, będzie upoważniony do bezpłatnych przejazdów. 18. Najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia świadczenia przedmiotowej usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia wykazu tras i rozkładów jazdy na swojej stronie internetowej oraz na przystankach. Ponadto Wykonawca, dostarczy wykaz tras i rozkład jazdy w wersji papierowej (plakat) do wszystkich placówek szkolnych po 5 egzemplarzy dla każdej (również w przypadku zmiany rozkładu jazdy). Koszty niniejszego przedsięwzięcia informacyjnego ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp; b) posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2001, Nr 125, poz. 1371). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Pzp; b) Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, że dysponuje co najmniej: 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia oraz spełniającymi wymogi dla kierowcy pojazdów przewozu drogowego osób, określone w Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012 r., poz. 1137, 1448 z późniejszymi zmianami) oraz posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu pojazdów (autobusów). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie: a) złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Pzp; b) jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany urzędowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pluznica.pl /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego-sekretariat, pokój nr 7A, w godz.: od 7.30 do 14.30 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.