eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramachśrodków finansowych z Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra
Numer ogłoszenia: 308996 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach: środków finansowych Funduszu Pracy. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1. Spawacz elektryczno - gazowy- dla 10 osób, planowany termin realizacji: IV kwartał 2014. Część 2. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC - dla 10 osób, planowany termin realizacji: IV kwartał 2014..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) 2.Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach - dot. części 1 zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat (dla min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia.Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe wyposażone w niezbędne narzędzia i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, załącznik nr 3 do SIWZ ( oryginał), 2. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną o podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: a. zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, b. miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem, iż w przypadku zmiany miejsca odbywania szkolenia poza miastem Chrzanów Zamawiający zapewni dowóz c. kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego), d. terminu przeprowadzenia szkolenia e. zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f. zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego g. zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego w § 5 umowy szkoleniowej oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie ul. Słowackiego 8 32-500 Chrzanów pokój 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie ul. Słowackiego 8 32-500 Chrzanów Dziennik podawczy - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawacz elektryczno - gazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób w specjalności: Spawacz elektryczno - gazowy 2. Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski. Jednak miejsce realizacji szkolenia nie może znajdować się w odległości większej niż 50 km od Miasta Chrzanów. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem (wynajętym środkiem komunikacji zbiorowej). Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3.Program szkolenia powinien obejmować min. 280 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe, które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: a) zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. b) Wykonawca zapewnia odzież roboczą c) Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych, każdy uczestnik ma mieć zapewniony indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego wyposażonego w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych 5. Czas trwania: nie dłużej niż 40 kolejnych dni roboczych. 6. Termin realizacji szkolenia: IV kwartał 2014r. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma: a) Zaświadczenie zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracyi Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r.poz.667). b) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. c) Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez wykonawce certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzajacego ukończenie szkolenia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC 2. Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski. Jednak miejsce realizacji szkolenia nie może znajdować się w odległości większej niż 50 km od Miasta Chrzanów. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem (wynajętym środkiem komunikacji zbiorowej). Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia (poz.9 zał.7 do SIWZ) 3. Program szkolenia: musi obejmować 90 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1) Podstawy rysunku technicznego. 2) Technologia ogólna 3) Podstawy maszynoznawstwa 4) Technologia obróbki skrawaniem 5) Zajęcia praktyczne: a) Planowanie obróbki przedmiotu b) Pisanie programów obróbki z uwzględnieniem komputerowego sterowania obrabiarek c) Przenoszenie programów roboczych z komputera na maszynę d) Uruchamianie obróbki e) Analiza parametrów obróbki i czasu pracy maszyny. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 90. 4. Czas trwania: nie dłużej niż 15 kolejnych dni roboczych 5. Termin realizacji szkolenia: październik/ listopad 2014r. 6. Sposób realizacji szkolenia: Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ) 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik szkolenia po zakończeniu otrzyma: a) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. b) Zaświadczenie zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r.poz.667)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzajacego ukończenie szkolenia - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.