eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne
Numer ogłoszenia: 308902 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 632 28 43, faks (042) 6324190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn. Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w następujących wysokościach: 1. KK/331/17/TU/4/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz - 300,00 zł (trzysta); 2. KK/331/17TU/5/2009 - Dolina Warty IV, pow. Sieradz - 300,00 zł (trzysta); 3. KK/331/17/TU/2r/2009 - Naprawa budowli. Śluza wałowa, pow. Poddębice - 50,00 zł (pięćdziesiąt); 4. KK/331/17/TU/32/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz - 1 000,00 zł (jeden tysiąc)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, tj. np. wykonanie, przebudowa, odbudowa, utrzymanie, konserwacja urządzeń wodnych. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) i wskaże roboty budowlane (minimum jedna) spełniające wymagane warunki (Załącznik nr 6 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; b) dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) i wskaże osobę, której powierzy obowiązki kierownika budowy (oświadczenie wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego), - przedłoży uprawnienia budowlane osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2a do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2b do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w Rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (minimum jedno) o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, tj. np. wykonanie, przebudowa, odbudowa, utrzymanie, konserwacja urządzeń wodnych wraz z dołączonymi dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz), 5) oświadczenie wykonawcy zawierające informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, ze wskazaniem jej danych oraz numeru telefonu służbowego. Do oświadczenia należy dołączyć uprawnienia budowlane osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy w specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca bedzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie), 2) formularze stanowiące Załączniki do siwz nr 2a, 3, 4, 6, 7 podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b - w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi ul. Solna 14, 91-423 Łódź, pokój nr 213, tel. 042 630 31 04, 630 31 05, 642 28 43, wew. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi ul. Solna 14, 91-423 Łódź, pokój nr 405 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KK/331/17/TU/4/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KK/331/17/TU/4/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz, zakres rzeczowy: 6,693 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KK/331/17/TU/5/2009 - Dolina Warty IV, pow. Sieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KK/331/17/TU/5/2009 - Dolina Warty IV, pow. Sieradz, zakres rzeczowy: 5,802 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KK/331/17/TU/2r/2009 - Naprawa budowli. Śluza wałowa, pow. Poddębice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KK/331/17/TU/2r/2009 - Naprawa budowli. Śluza wałowa, pow. Poddębice, zakres rzeczowy: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KK/331/17/TU/32/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KK/331/17/TU/32/2009 - rz. Myja, pow. Sieradz, zakres rzeczowy: 4,640 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.64.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.