eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/89/2011 Artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Łódź: ZP/89/2011 Artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 308831 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/89/2011 Artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe
1.Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210 x 12/6(1+2) 36 000 szt
2. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+2) 24 op
3. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+3) 40 op
4.Składanka Komputerowa 250x12(1+0) 3 op
5.Składanka Komputerowa 390x12 (1+0) 3 op
6.Składanka Komputerowa 390x12 (1+1) 4 op
7.Składanka Komputerowa 390x12 (1+2) 3op
PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem do kontaktu z żywnością
1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg 10 kg
PAKIET 3 - Papier ksero
1.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 3 600 ryz
2.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ 6 ryz
3.Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 100 ryz
4.Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 720 ryz
PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas
1.Rolki fax 216 x 30 80szt
2.Rolki fax 210 x 30 110szt
3.Rolki kasowe 57x25 80szt
PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek
1.Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9 x 35,7; jednorzędowe /op.-1 000 szt./ 2 op
2.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70 x 42,3 /op.-100 szt./ 1 op.
3.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 szt./ 1 op
PAKIET 6 - Koperty białe
1.Koperty białe C-6 samoprzylepne 12 000 szt
2.Koperty białe C-5 samoprzylepne 12 000 szt
3.Koperty białe C-4 samoprzylepne 20 000 szt
4.Koperty białe B-5 samoprzylepne 24 000 szt
5.Koperty białe B-4 samoprzylepne 6 000 szt
6.Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym i lewym wg. zapotrzebowania 2 000 szt
7.Koperty białe DL samoprzylepne 1 000 szt
PAKIET 7- Blok makulatorowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz
1.Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) 300 szt
2.Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) 200 szt
3.Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) 100 szt
4.Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) 250 szt
5.Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) 400 szt
6.Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 300 szt
7.Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 400 szt
8.Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) 100 szt
9.Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm 20 kg
10.Kostki klejone 92 x 77 x 60 /1op.-500 kartek klejonych/ 20 op
11.Bloczki samoprzylepne 75 x 75 /1bl. - 100 kartek/ 20 bl
12.Skorowidz A-4 5szt
13.Skorowidz 1/2 A-4 5szt
PAKIET 8 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki, wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze
1.Długopis typu Zenith 50szt
2.Długopis na przylepce - leżące 3szt
3.Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe 1 200 szt
4.Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,8 - 1,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/ 30szt
5.Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle o grub. 0,4mm, czarny. 50 szt
6.Marker wodoodporny szybkoschnący nadający sie na metal, szkło, plastik, folia standardowe 0,4 mm 30szt
7.Marker wodoodporny szybkoschnący nadający się na metal,szkło,plastik, folia cienkopiszący 0,2 mm 30 szt
8.Foliopis - do pisania na płytach CD 100 szt
9.Mazaki zwykłe /kolory wg. zamówienia/ 150 szt
10.Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5 100 szt
11.Ołówki HB z gumką 600 szt
12.Ołówek automatyczny 0,5 HB 5 szt
13.Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 HB 5op
14.Wkład typu Zenith /kolory wg. zamówienia/ 600szt
15.Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/ 600szt
16.Wkłady do posiadanych przez Zamawiajacego piór kulkowych Parker /Roller Ball/ rozmiar 0,5mm 6szt
17.Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 (kolory wg zamówienia 100szt
18.Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/ 50szt
PAKIET 9 - Korektory
1.Korektor w płynie z gąbką 20 ml 100 szt
PAKIET 10 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.
1.Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ 20szt
2.Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ 20szt
3.Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/ 180szt
4.Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/ 4szt
5.Wkład do posiadanego przez Zamawiającego numeratora automatycznego /REINER B6K/ 2szt
6.Maczałka 5szt
PAKIET 11 - Pinezki, spinacze metalowe
1.Pinezki /op.-100 szt./ 5 op
2.Spinacze metalowe duże /op.-100 szt./ 200 op
3.Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ 1 200 op
PAKIET 12 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy
1.Temperówka 50 szt
2.Nożyczki 19 cm 20 szt
3.Gumka 150 szt
4.Linijka 30 cm 50 szt
5.Linijka 50 cm 10 szt
6.Klej biurowy w płynie 40 ml 300 szt
PAKIET 13 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki
1.Dziurkacz 30 szt
2.Dziurkacz duży, żeliwny 5szt
3.Zszywacz 100 szt
4.Zszywacz mini 20 szt
5.Zszywki 24/6 1 200 op
6.Zszywki mini No 10 150 op
PAKIET 14 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny
1.Datownik automatyczny 40szt
PAKIET 15 - Kalka maszynowa, taśmy różne
1.Kalka maszynowa A-4 -czarna /op.-100 szt./ 5op
2Taśma /13 mm x 10 m/ czarna 10szt
3Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna 20szt
4Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic Tovel i Biltz C-20 /2 wierszowa/ 2 000szt
5Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m 500szt
6Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m 20szt
7Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m 200szt
PAKIET 16 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki
1.Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania 350 op
2.Koszulki folioweA5 /op.100szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania 100op
3.Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV 500szt
4.Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV 300szt
5.Segregator A-5 - szeroki, pokryty PCV 200 szt
6.Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania 2 000 szt
7.Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana 40 000 szt
8.Teczka do podpisu harmonijkowa 30 szt
9.Teczka plastikowa A-4, wiązana 800 szt
PAKIET 17- Tuby na rysunki
1.Tuby na rysunki regulowane z PP, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm 30 szt
PAKIET 18 - Koperty z rozszerzonym dnem
1.Koperty na dokumenty A-4 z rozszerzonym dnem i bokami 100 szt
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawijający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany stawki podatku VAT 2.w przypadku niewykorzystania części asortymentu możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia przedłużenie okresu obowiązywania umowy 3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMPistotnej dla realizacji niniejszej umowy; 5.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy 6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 7.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy) poziom 0 pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy) poziom 0 pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.