eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Telewizji Dozorowej w obiektach Wejherowo (leśny) oraz modernizację Systemu Kontroli Dostępu w obiektach Wejherowo przy ulicy Sobieskiego 277.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Wejherowo: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Telewizji Dozorowej w obiektach Wejherowo (leśny) oraz modernizację Systemu Kontroli Dostępu w obiektach Wejherowo przy ulicy Sobieskiego 277.
Numer ogłoszenia: 308808 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270132 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej, ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6765555, faks 0-58 6765787.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu Systemu Kontroli Dostępu i Systemu Telewizji Dozorowej w obiektach Wejherowo (leśny) oraz modernizację Systemu Kontroli Dostępu w obiektach Wejherowo przy ulicy Sobieskiego 277..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (zwany dalej SSWiN), Systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru (zwany dalej CCTV) w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie. Wymagania techniczne - minimalne warunki graniczne dla sprzętu wykorzystywanego przy realizacji zadania zawiera załącznik nr 4, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące odległości, tras kablowych i rozmieszczenia poszczególnych budynków oraz pomieszczeń niezbędne do wykonania projektu oraz oferty podane zostaną podczas zebrania wykonawców na terenie obiektu. Proponowane urządzenia oraz rozwiązania techniczne, a także wykonywane prace muszą spełniać wymagania stawiane przez PN-93-8390 i Normę Obronną NO 04-A004. Prace wykonywać musi wykwalifikowany personel techniczny posiadający Licencję Pracownika Zabezpieczeń Technicznych i Poświadczenie Bezpieczeństwa Osobowego (zwane dalej PBO) w sposób profesjonalny i niebudzący zastrzeżeń. UWAGA: systemy muszą umożliwiać pełną integrację sprzętową i programową z systemami już pracującymi w obiektach CWTiD MW. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami, które odbędzie się w: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 277, dnia 07.09.2011 r. o godzinie 09:30, w trakcie którego będzie możliwość zapoznania z obiektami,zainstalowanymi systemami oraz Zamawiający odpowie na pytania dotyczące SIWZ. Dokumentacja techniczna będzie dostępna dla wykonawców w godzinach 09:00 do 13:00 każdego dnia, do dnia składania ofert. W zebraniu mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy, posiadający, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, upoważnienie do reprezentowania firmy. Fakt wzięcia udział w zebraniu Wykonawców należy zgłosić faksem 58 676 55 12 lub 58 676 57 87 do dnia 06.09.2011r. do godziny 14.00 z podaniem nazwy firmy, imię i nazwiska osoby uczestniczącej wraz z nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, klauzuli tajności i datą ważności oraz serią i nr dowodu osobistego. Przedstawiciele Wykonawcy powinni przed rozpoczęciem zebrania przedstawić wyznaczonemu przedstawicielowi Pionu Ochrony CWTiD MW imienne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z którego wynika że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Zgłoszone na zebraniu pytania oraz wyjaśnienia i odpowiedzi na nie Zamawiającego, bez wskazywania źródeł zapytań Zamawiający przekaże zostaną niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza je także na tej stronie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAMEX Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Elektronicznych, ul. Wrocławska 41, 81-557 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479674,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 403990,83

  • Oferta z najniższą ceną: 403990,83 / Oferta z najwyższą ceną: 524390,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.