eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Remont i przebudowa dróg, chodników i odwodnienia na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Tarnowo Podgórne: Remont i przebudowa dróg, chodników i odwodnienia na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 308760 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dróg, chodników i odwodnienia na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont/przebudowa dróg i chodników na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. CZĘŚĆ 1 - CHODNIK UL. POZNAŃSKA W LUSOWIE CZĘŚĆ 2 - CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. SPÓŁDZIELCZEJ DO KOBYLNICKIEJ CZĘŚĆ 3 - CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. KOBYLNICKIEJ DO UL. LUDOWEJ CZĘŚĆ 4 - REMONT POBOCZA I ODWODNIENIA UL. LUDOWEJ W SADACH Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części znajduje się w siwz. DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: Szczegółową lokalizację dla poszczególnych części zawierają plany sytuacyjno-wysokościowe. Zakres rzeczowy, będący podstawą opracowania kosztorysu ofertowego, jest określony w załączonych przedmiarach robót dla każdej części, pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczną gwarancją i rękojmią Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu do wymogów projektu technicznego i klasy drogi (pasa roboczego), b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruntu i nadmiaru urobku, c) opłaty za czasowe składowiska urobku, d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów, e) likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, f) koszty zrzutu wody po próbach szczelności i oczyszczania namułu rowów ( kolektorów ) po płukaniu rurociągów i wpustów. g) koszty wycięcia drzew i krzewów h) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni i) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i ewentualną korektą rzędnych celem dostosowania do istniejących wjazdów, j) opracowanie i wdrożenie projektu ruchu drogowego na czas trwania robót k) nadzór archeologiczny. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót: Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą posiadać stosowne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację inspektorów nadzoru Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót związanych z: budową lub przebudową dróg i chodników o wartości minimum Część I - 100 000,00 zł każda Część II - 100 000,00 zł każda Część III - 100 000,00 zł każda Część IV - 50 000,00 zł każda)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (wymagane uprawnienia drogowe) - do oferty wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu wg wzoru załączonego do siwz, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku gdy: - warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy (nie dotyczy to typowego okresu zimowego obejmującego miesiące grudzień, styczeń, luty). - wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, - wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CHODNIK UL. POZNAŃSKA W LUSOWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - CHODNIK UL. POZNAŃSKA W LUSOWIE - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej, szarej gr. 8 cm m2 270,0 - wjazdy z kostki betonowej gr.8 cm, czerwonej m2 105,0 - korytowanie mechaniczne głęb. 12i 25 cm m2 375,0 - krawężnik drogowy, betonowy 15 x 30 x 100 cm mb 140,0 - obrzeże betonowe 6x20 mb 220,0 - regulacja wysokościowa studni szt 4,0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. SPÓŁDZIELCZEJ DO KOBYLNICKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. SPÓŁDZIELCZEJ DO KOBYLNICKIEJ - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne wykopy m3 103,0 - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej, czerwonej gr. 6 cm m2 248,0 - wjazdy z kostki betonowej gr.8 cm, szarej m2 135,0 - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o RM=5,0MPa gr. 10cm m2 383,0 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15cm m2 135,0 - krawężnik drogowy, betonowy 15 x 30 x 100 cm mb 12,0 - obrzeże betonowe 6x20 szare mb 71,0 - obrzeże betonowe 6x20 czerwone mb 162,0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. KOBYLNICKIEJ DO UL. LUDOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHODNIK UL. KWIATOWA W SADACH - ODCINEK OD UL. KOBYLNICKIEJ DO UL. LUDOWEJ - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne wykopy m3 60,0 - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej, szarej gr. 6 cm m2 254,0 - wjazdy z kostki betonowej gr.8 cm, czerwonej m2 18,0 - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o RM=5,0MPa gr. 10cm m2 272,0 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15cm m2 18,0 - krawężnik drogowy, betonowy 15 x 30 x 100 cm mb 192,0 - obrzeże betonowe 6x20 szare mb 173,0 - obrzeże betonowe 6x20 czerwone mb 11,0 - studzienki ściekowe, betonowe śr. 500 mm z wpustem ulicznym i osadnikiem kpl. 1,0 - przykanaliki z rur kielichowych PCV śr.200 mm mb. 12,0 - przestawienie ist. studzienki ściekowej szt. 2,0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REMONT POBOCZA I ODWODNIENIA UL. LUDOWEJ W SADACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT POBOCZA I ODWODNIENIA UL. LUDOWEJ W SADACH - roboty rozbiórkowe - krawężnik drogowy, betonowy 15 x 30 x 100 cm mb 192,0 - regulacja istniejących studzienek ściekowych wraz z czyszczeniem kpl. 7,0 - czyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej mb. 224,0 - rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej gr. 10cm z obsianiem trawą m2 121,0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.