eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni lokalnej mieszczącej się w budynku Gimnazjum Nr 12 w Lublinie, przy ul. Podwale 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Lublin: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni lokalnej mieszczącej się w budynku Gimnazjum Nr 12 w Lublinie, przy ul. Podwale 3.
Numer ogłoszenia: 308709 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 12 , ul. Podwale 3, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 534-98-97, faks 0-81 534-75-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim12lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni lokalnej mieszczącej się w budynku Gimnazjum Nr 12 w Lublinie, przy ul. Podwale 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w 2009r. 2. Dostarczany olej opałowy np. EKOTERM PLUS winien być I klasy jakości i spełniać nie gorsze warunki niż: - gęstość: w temp. 15oC - max 0,860 g/ml , - wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg, - temperatura zapłonu - min. 56oC, - zawartość siarki - max 0,20 %/m/m, - lepkość kinematyczna w temp. 20oC - max 6,00 mm2/s, - zawartość wody - max 200 mg/kg, - zawartość stałych ciał obcych - max 24 mg/kg, - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC, - skład frakcyjny - do temp. 250oC destyluje nie więcej niż 65%/V/V, - do temp. 350oC destyluje nie mniej niż 85%/V/V 3. Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie telefoniczne pracownika szkoły: - w ciągu 36 godzin od zgłoszenia, - w ilościach określonych w zgłoszeniu, - dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00 . 4. Szacunkowa ilość zamawianego oleju w okresie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2009r. wynosi 65 000 litrów. 5. Miejsce dostawy: lokalna kotłownia w Gimnazjum nr 12 w Lublinie, ul. Podwale 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie złożą stosowne oświadczenie, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, 4. Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 23 stycznia 2004 r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz. U. Nr 34, poz.293), 5. Zapewnią dostawę oleju opałowego w wymaganej zamówieniem ilości oraz przedstawią świadectwo badania jakości paliwa przy każdej dostawie, 6. Dostawa oleju opałowego wykonywana będzie środkami transportu wyposażonymi w urządzenia pomiarowe (liczniki przepływu) ilości dostarczanego oleju z aktualnymi świadectwami legalizacji oraz wyposażone w pompy rozładunkowe, 7. Przedstawią dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IX niniejszej SIWZ* B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia: 1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2. Oferty wykonawców, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej ze względu na ograniczone możliwości manewrowe oraz dojazdowe do budynku kotłowni jak również, aby dostawy były realizowane samochodami samowyładowczymi i o mniejszym tonażu. Zbiorniki na paliwo zlokalizowane są w budynku na poziomie terenu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez zamawiającego winne być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze oferenta : 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ* 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy podmiot zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby do tego uprawnione; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, 5. Zestawienie środków transportu realizujących dostawy z podaniem marki, nr rejestracyjnego, wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych i aktualnymi świadectwami legalizacji układów pomiarowych, 6. Charakterystykę jakościową oleju opałowego oferowanego do dostawy, o ile parametry odbiegają od określonych w SIWZ* (jak są wyższe)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim12lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 12 , 20 - 117 Lublin, ul. Podwale 3, pokój nr 4 (sekretariat), w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 12 w Lublinie, przy ul. Podwale 3, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.