eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawyTT/DZ/3412/90/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Białystok: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy: TT/DZ/3412/90/11
Numer ogłoszenia: 308689 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287767 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy: TT/DZ/3412/90/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU -zgodnie z zał. nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia . ZADANIE NR 1: Wymiana drzwi wejściowych w budynku apteki przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku. Zakres robót obejmuje: - wykonanie i montaż drzwi zgodnie z opisem i schematem w nawiązaniu do rodzaju drzwi już istniejących na obiekcie iż uwzględnieniem ocieplenia ościeży - uszczelnienie styku drzwi z ościeżami od wewnątrz - uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży okien i drzwi - reperacja ościeża od zewnątrz (uzupełnienie ubytków klejem budowlanym, silikonem) - szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków ościeży wewnętrznych gładzią gipsową - pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży farbą emulsyjną. ZADANIE NR 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Swobodnej 24 w Białymstoku. Zakres robót: 1. Demontaż krat na wspornikach. 2. Wymiana okien zespolonych na okna z PCV pięciokomorowe w kolorze białym z klamkami metalowymi. 3. Wymiana drzwi stalowych dwuskrzydłowych z naświetlem na drzwi aluminiowe ciepłe np. MB 60 w kolorze szarym i aluminiowe zimne w kolorze szarym. 4. Wymiana drzwi drewnianych jednoskrzydłowych na drzwi stalowe w kolorze szarym. 5. Naprawa ościeży od strony wewnętrznej i zewnętrznej po dokonanej wymianie stolarki okiennej a. i drzwiowej. 6. Wymiana podokienników z lastryko na parapety grubości 4cm i szerokości do 50cm (konglomerat, piaskowiec, wapień miękki itp.) 7. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na ścianach - naprawa tynku po zdemontowanych parapetach wewnętrznych. 8. Wycięcie części zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej. 9. Wywóz gruzu - materiały pochodzące z rozbiórki na odl.5 km ZADANIE NR 4: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Mieszka I 8 w Białymstoku. Wymiana wyeksploatowanej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej na nową w budynku przychodni przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku, wraz z niezbędnym wykończeniem ościeży i posadzek oraz wymianą parapetów. Przy osadzeniu stolarki należy uwzględnić planowane docieplenie ścian zewnętrznych budynku - w tym celu zewnętrzną płaszczyznę okien należy zlicować z obecnie istniejącą płaszczyzną elewacji. Dodatkowe niezbędne roboty: - wygrodzenie stref niebezpiecznych - pomiary z natury - szczegółowy podział witryny i ścianki wiatrołapu przy wejściu do apteki - należy uzgodnić z inwestorem - wywóz zdemontowanej stolarki i materiałów z rozbiórki oraz ich utylizacja Wymogi techniczne dotyczące zamontowanej stolarki Wymaga się po zakończeniu robót dostarczenia aktualnych atestów i aprobat technicznych na profile, szyby, okucia lub na poszczególne rodzaje wbudowanej stolarki jako wyrób finalny. 7 Wymaga się udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i materiały -zadanie nr 1,2 , 3 i 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych w budynku apteki przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBERT MATUSIEWICZ MAT-BUD, ul. Emilii Plater 2/9, 19-500 Gołap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2603,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2706,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2706,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4380,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Swobodnej 24 w Białymstoku..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBERT MATUSIEWICZ MAT-BUD, ul. Emilii Plater 2/9, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248037,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205096,35

  • Oferta z najniższą ceną: 205096,35 / Oferta z najwyższą ceną: 317896,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMARTBUD Sp. z o.o., ul. Dojlidy Fabryczne 1, 15-555 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358965,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288673,64

  • Oferta z najniższą ceną: 288673,64 / Oferta z najwyższą ceną: 436088,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.