eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI ZLOKALIZOWANEJ W MIEJSCOWOŚCI PASIKUROWICE, UL. JARZĘBINOWA, DZ. NR EW. 421/4, 421/12, 421/17, GMINA DŁUGOŁĘKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Mirków: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI ZLOKALIZOWANEJ W MIEJSCOWOŚCI PASIKUROWICE, UL. JARZĘBINOWA, DZ. NR EW. 421/4, 421/12, 421/17, GMINA DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 308686 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223204 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI ZLOKALIZOWANEJ W MIEJSCOWOŚCI PASIKUROWICE, UL. JARZĘBINOWA, DZ. NR EW. 421/4, 421/12, 421/17, GMINA DŁUGOŁĘKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni i konstrukcji drogi zlokalizowanej w miejscowości Pasikurowice, ul. Jarzębinowa, dz. nr ew. 421/4, 421/12, 421/17, gmina Długołęka. 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni i konstrukcji drogi zlokalizowanej w miejscowości Pasikurowice, ul. Jarzębinowa, dz. nr ew. 421/4, 421/12, 421/17, gm. Długołęka, w/g poniższego zakresu: 1) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, 2) rozbiórka płyt drogowych PD-2, wraz z ich załadunkiem, 3) składowanie i utylizacja odpadów, 4) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni, 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, 6) wykonanie oznakowania drogowego pionowego (montaż i demontaż oznakowania zastępczego na czas prowadzonych robót, montaż oznakowania docelowego), 7) regulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego, 8) sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, 9) sporządzenie projektu organizacji ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami. 3. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. 4. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 5. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji technicznej wykonanej przez KEZM-BUD z siedzibą przy ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław, tj. w: 1) Dokumentacji technicznej 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiarze robót będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 4 czerwca 2013r zwanej dalej siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CARBON Jan Kuropka, ul. Kusocinskiego 1a, 56-500 Syców, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183502,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138924,81

  • Oferta z najniższą ceną: 138924,81 / Oferta z najwyższą ceną: 157169,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.