eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Remont i adaptacja budynku starej Szko³y Podstawowej w Puszczykowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-08

Puszczykowo: Remont i adaptacja budynku starej Szko³y Podstawowej w Puszczykowie
Numer og³oszenia: 308660 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski , ul. Podle¶na 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, faks 061 8133225.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.puszczykowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont i adaptacja budynku starej Szko³y Podstawowej w Puszczykowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja budynku starej Szko³y Podstawowej w Puszczykowie. Szczegó³owy zakres prac okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±cznik SIWZ. Z dokumentacj± projektow± mo¿na zapoznaæ siê w siedzibie Zamawiaj±cego, pok. nr 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu Umowy materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych dla materia³ów i urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Je¿eli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub innych dokumentach wymienione s± nazwy w³asne materia³ów lub urz±dzeñ albo nazwy w³asne producentów, to znaczy to, ¿e Zamawiaj±cy oczekuje zastosowania przy realizacji przedmiotu Umowy materia³ów i urz±dzeñ o okre¶lonych parametrach technicznych i technologicznych..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych 45.26.13.00 - K³adzenie zaprawy i rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 40.000,00 pln (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy: 1. Spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) Ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (art. 22 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp.),tj: a) posiadaj± aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.), tj.: a) dysponuj± osob±/osobami posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, b) wykonali w ci±gu ostatnich piêciu lat przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy zadania o warto¶ci powy¿ej 400.000,00 pln netto ka¿de, o charakterze zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia. 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp.), 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp.). 2. Udziel± gwarancji na roboty, materia³y i urz±dzenia objête przetargiem na okres 60 miesiêcy. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ przed³o¿onych przez Wykonawcê wraz z ofert±. Spe³nia/nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wype³niony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, 2)potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em kserokopia aktualnego w dniu z³o¿enia oferty za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub KRS. Za¶wiadczenie wystawione nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3)potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em kserokopia uprawnieñ do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych osób pe³ni±cych funkcje kierownika budowy, 4)potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em kserokopia aktualnego na dzieñ otwarcia ofert za¶wiadczenia, o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa; 5)dowód wniesienia wadium, 6)Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania tj. przed dat± publikacji og³oszenia o zamówieniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zadañ o warto¶ci powy¿ej 400.000,00 pln netto ka¿de, o charakterze zbli¿onym do przedmiotu niniejszego zamówienia z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje, protoko³y odbioru, itp.), 7)podpisane o¶wiadczenie o niezaleganiu Wykonawcy z op³atami z podatków oraz sk³adek ZUS, 8) upowa¿nienie w przypadku sk³adania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów, 9) podpisane o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku, kiedy kilka podmiotów sk³ada ofertê wspólnie do oferty nale¿y za³±czyæ dokumenty wystawione na ka¿dy z podmiotów z wyj±tkiem dokumentów, które musz± byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich pomiotów. W przypadku, kiedy kilka podmiotów sk³ada ofertê wspólnie do oferty nale¿y za³±czyæ kopiê Umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów. Umowa o wspó³pracy Wykonawców zamówienia publicznego musi zawieraæ postanowienie o solidarnej odpowiedzialno¶ci Wykonawców za szkody zwi±zane z niewykonaniem lub z nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dokument wniesienia wadium mo¿e byæ z³o¿ony przez kilku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, przy czym ³±cznie musi dawaæ 100% wymienionej kwoty. W przypadku z³o¿enia wadium w formie porêczenia lub gwarancji przez cz³onków konsorcjum innych ni¿ lider uprawniony do podpisywania Umowy, wadium wystawione musi byæ na konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszczykowo.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Puszczykowie ul. Podle¶na 4 ,62-040 Puszczykowo pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:55, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ do dnia 30 wrze¶nia 2009 roku do godz. 10:55 w: Urzêdzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria, budynek A..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Postanowienia Umowy zawarto w wzorze Umowy, który stanowi za³±cznik numer 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokona³ wyboru Wykonawcy. W przypadku zaistnienia przeszkód w kontynuowaniu prac budowlanych, niezale¿nych od stron, przez okres co najmniej 14 dni dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia umowy o czas niemo¿no¶ci w wykonywaniu tych prac oraz czê¶ciow± p³atno¶æ za faktycznie wykonane prace. Zmiany wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego mo¿e zostaæ uniewa¿nione jedynie w przypadkach okre¶lonych w art. 93 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ). O fakcie uniewa¿nienia postêpowania, Zamawiaj±cy poinformuje wszystkich Wykonawców bior±cych w nim udzia³. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmodyfikowaæ tre¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonan± w ten sposób modyfikacjê zamawiaj±cy przeka¿e niezw³ocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikacjê istotnych warunków zamówienia oraz zamie¶ci na stronie internetowej. Wszelkie modyfikacje, uzupe³nienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak równie¿ pytania Wykonawców wraz z wyja¶nieniami staj± siê integraln± czê¶ci± specyfikacji istotnych warunków zamówienia i bêd± wi±¿±ce przy sk³adaniu ofert. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikaj±cych z modyfikacji, zawiadomieni zostan± wszyscy Wykonawcy, którym przekazano specyfikacjê istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowi±zania Wykonawcy odno¶nie wcze¶niej ustalonych terminów bêd± podlega³y nowemu terminowi. Zasady udostêpniania dokumentów 1. Uczestnicy postêpowania maj± prawo wgl±du do tre¶ci protoko³u, wniosków po up³ywie terminu ich sk³adania oraz ofert w trakcie prowadzonego postêpowania z wyj±tkiem dokumentów stanowi±cych za³±czniki do protoko³u (jawne po zakoñczeniu postêpowania) oraz stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrze¿onych przez uczestników postêpowania. 2. Udostêpnienie zainteresowanym odbywaæ siê bêdzie wg poni¿szych zasad: 1) Zamawiaj±cy udostêpnia wskazane dokumenty po z³o¿eniu pisemnego wniosku 2) Zamawiaj±cy wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostêpnianych dokumentów 3) udostêpnienie mo¿e mieæ miejsce w siedzibie Zamawiaj±cego oraz w czasie godzin jego urzêdowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.