eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › ABC działalności gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Sanok: ABC działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 30856 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC działalności gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej przeznaczonej dla skierowanych przez Zamawiającego osób bezrobotnych, które aplikują w PUP w Sanoku o środki publiczne na dofinansowanie podjęcia indywidualnej działalności gospodarczej. Usługa ta będzie polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń grupowych z zakresu problematyki zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Wykonawca będzie prowadził szkolenia zgodnie z Programem Szkolenia, w tym Planem Nauczania opracowanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014, poz. 667) i wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie kierował na szkolenie osoby bezrobotne w miarę powstającego zapotrzebowania to jest w związku z przyznaniem tym osobom środków publicznych na dofinansowanie podjęcia własnej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem korzystania z prawa opcji. W ramach niniejszego zamówienia zamówienie podstawowe stanowi 60% ogólnej liczby 120 osób, zaś pozostałe 40% stanowi zamówienie opcjonalne (prawo opcji po stronie Zamawiającego). Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy z dowolnej części lub całości tej ilości (liczby osób) wskazanej jako opcja skorzystać bądź nie - zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zaistnienia zapotrzebowania na przedmiotowe szkolenie. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu i Zakresu Zamówienia (dalej zwany SOPZZ) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej (Wykonawcy) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.149 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych usług potwierdzonego odpowiednimi dowodami, z ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Przez główne usługi rozumie się zrealizowane odpłatne zamówienia (umowy) na grupowe usługi szkoleniowe o zbieżnym z przedmiotem zamawianego szkolenia zakresem tematycznym dla co najmniej 30 uczestników każda. Szkolenia grupowe zrealizowane w ramach jednej umowy (niezależnie czy jednorazowo czy w cyklu), będą traktowane jako jedna usługa. Wykaz musi zawierać wszystkie wymagane dane. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody czy wykazane zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych usług, wykonał należycie: 5.1.2.1) co najmniej jedną usługę szkoleniową grupową z zakresu problematyki zakładania i prowadzenia przez uczestników szkolenia własnej działalności gospodarczej dla co najmniej 60 uczestników (wykazana co najmniej jedna zakończona umowa na usługę szkoleniową grupową o ww. zbieżnym z przedmiotem zamawianego szkolenia zakresem tematycznym), lub 5.1.2.2.) co najmniej dwie usługi szkoleniowe grupowe z zakresu problematyki zakładania i prowadzenia przez uczestników szkolenia własnej działalności gospodarczej dla co najmniej 30 uczestników każda (każda z wykazanych co najmniej dwóch zakończonych umów na usługi szkoleniowe grupowe o ww., zbieżnym z przedmiotem zamawianego szkolenia zakresem tematycznym).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia w poszczególnych blokach tematycznych: Blok I - osoba/ osoby posiadająca/posiadające: wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów lub ekonomii lub prawa lub zarządzania/ przedsiębiorczości - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe - a każda z nich posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu tematycznego zbieżnego z zakresem zamawianego szkolenia; Blok II - osoba/ osoby posiadająca/posiadające: wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów lub ekonomii lub prawa lub zarządzania /przedsiębiorczości- co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe - a każda z nich posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu tematycznego zbieżnego z zakresem zamawianego szkolenia; Blok III - osoba/ osoby posiadająca/posiadające: wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów lub ekonomii lub prawa lub zarządzania /przedsiębiorczości lub marketingu - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe - a każda z nich posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu tematycznego zbieżnego z zakresem zamawianego szkolenia. Blok IV - osoba/ osoby posiadająca/posiadające: wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów lub ekonomii lub prawa lub zarządzania /przedsiębiorczości lub marketingu lub informatyki - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe - a każda z nich posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu tematycznego zbieżnego z zakresem zamawianego szkolenia. Dla potrzeb oceny spełniania tego warunku przyjmuje się, że: - szkolenie grupowe to każde odrębnie zorganizowane i zrealizowane szkolenie z tematyki dot. zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, dla grupy liczącej co najmniej 5 uczestników. -posiadanie doświadczenia to przeprowadzenie jako trener co najmniej dwóch szkoleń grupowych, w powyższym rozumieniu. Wykaz musi zawierać wszystkie wymagane dane. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie głównych usług (za okres ostatnich 3 trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wskaże wśród tych głównych usług: 1) co najmniej jedną należycie wykonaną grupową usługę szkoleniową (zakończona umowa) z zakresu problematyki zakładania i prowadzenia przez uczestników szkolenia własnej działalności gospodarczej dla co najmniej 60 uczestników, lub 2) co najmniej dwie należycie wykonane grupowe usługi szkoleniowe (zakończone umowy) z zakresu problematyki zakładania i prowadzenia przez uczestników szkolenia własnej działalności gospodarczej dla co najmniej 30 uczestników każda. Do ww. należy załączyć dowody czy zostały wykonane należycie. Dowodem, o których mowa w zdaniu poprzednim, jest poświadczenie. Dowodem, o którym mowa wyżej może być także oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa. Wykaz musi zawierać wszystkie wymagane informacje o wykonanych usługach, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ (Wykaz Doświadczenie).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7.1 W celu potwierdzenia, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, wykonawca składa opis zaoferowanej usługi w postaci: 7.1.1. Program szkolenia - wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 7.1.2. Plan nauczania - wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ Jednocześnie zaleca się załączenie do oferty parafowanego SOPZZ będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz parafowanego wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (na podstawie opisu sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Rozdział V SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie ww. podmiotów należy złożyć w oryginale. Ponadto w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda by z pisemnego zobowiązania lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą wynikał wyraźnie i jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Umocowanie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.Pełnomocnictwo ma być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie.Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że Zamawiający w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu dopuścił złożenie dokumentu lub oświadczenia w określonym tam języku obcym (na zasadzie art. 9 pkt. 3 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie trenera w przeprowadzaniu szkoleń z zamawianej tematyki - 10
  • 3 - Przygotowanie trenera z zakresu danej tematyki - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za obopólną zgodą Stron, w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych poniżej: 1) zmiany postanowień umowy w zakresie ceny usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); 2) wystąpienia siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne oraz akty władzy publicznej), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 2) wówczas gdy w trakcie realizacji umowy wynikła potrzeba powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy czego Wykonawca nie przewidział w ofercie lub zachodzi potrzeba zmiany podwykonawcy, zatrudnionego zgodnie z ofertą do wykonania określonej części zamówienia, Zamawiający dopuszcza taką możliwość pod warunkiem, że potencjał wykonawczy dla tego zakresu umowy nie ulegnie pogorszeniu w stosunku do oferty Wykonawcy; 3) zmiany miejsca wykonywania zamówienia na terenie miasta Sanoka w zakresie adresów wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. Zmiany, o których mowa nie mogą prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ oraz nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 6 umowy. 4) zmiany wykładowcy przewidzianego do prowadzenia zajęć dydaktycznych w poszczególnych blokach tematycznych, wskazanych w § 3 pkt 6 umowy, w razie zajścia trudnych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy okoliczności dotyczących osoby wykładowcy, o ile nowy wykładowca będzie posiadał odpowiednie nie niższe niż wymagane w SIWZ i zadeklarowane w ofercie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie. 2. Wszystkie postanowienia określone w ust.1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, 38 - 500 Sanok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, budynek A, II piętro, pok. Nr 14 -Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu nieograniczonego przewiduje się realizację części zamówienia w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sanockim (II) w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Ww. projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), ewentualnie także w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 pt. Aktywizacja osób powyżej 29 r.ż. pozostających bez pracy w powiecie sanockim (II)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.