eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Przebudowa ulic gminnych w mieście Lipsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Lipsko: Przebudowa ulic gminnych w mieście Lipsko
Numer ogłoszenia: 30834 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780048, faks 048 3780048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic gminnych w mieście Lipsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic gminnych w mieście Lipsko. Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie I. Przebudowa ulic Langiewicza, Bema, Rejtana w Lipsku. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - oznakowanie robót - rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych z wywiezieniem materiałów 489,81 m2 - ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej na wjazdach i chodnikach 55 m2 - ręczne rozebranie zjazdów i chodników z płyt betonowych z odwiezieniem materiałów 30,0 m2 - rozebranie krawężników betonowych z wywiezieniem materiałów 814 m 2) Roboty ziemne - wykonanie wykopów mechanicznie - wykonanie koryta z transportem urobku 212,48 m3 3) Elementy ulic - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej 814 m 4) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 242,80 m2 - w-wy odsączające z piasku o gr. 10 cm - 242,80 m2 - koryto wykonane na poszerzeniach ręcznie z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża 236,51 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach dolna w-wa 0-63 mm gr. 15 cm 479,31 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach górna w-wa 0-31,5 mm gr. 8 cm 479,31 m2 - uzupełnienie lokalnie podbudowy betonem B-15 - 2,67 m3 5) Nawierzchnie - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca (gr. 4 cm) i warstwa ścieralna (gr. 4 cm) - 242,80 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna wraz z wyrównawczą gr. 4,5 cm 271,18 Mg 6) Roboty wykończeniowe - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 14 szt. Zadanie II. Przebudowa ulicy Małej w Lipsku. Zakres robót obejmuje: 1) koryta na poszerzeniach jezdni - 21 m2 2) warstwę odsączająca z piasku o grubości 20 cm - 21 m2 3) podbudowę z kruszywa łamanego dolna w-wa gr. 15 cm, górna w-wa gr. 10 cm - 21 m2 4) wyrównanie podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową AC 16W standard II - 54 tony 5) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 1798,0 m2 6) nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11 S standard II (warstwa ścieralna) o gr. 4 cm. - 1798,0 m2.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: - 4 000,00 zł dla zadania nr 1 - 2 000,00 zł dla zadania nr 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie rzeczowym odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na budowie, przebudowie drogi - każda o długości nie mniejszej niż: dla zadania I - 350 mb, dla zadania II - 200 m. W przypadku złożenia oferty na obydwie części zamówienia długość wykonanych odcinków dróg winna wynosić 550 m każdy. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie właściwe dla przedmiotu zamówienia w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Wykonawca w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w/w ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 5. Wypełniony kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacji gdy: 1) wystąpią zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych i uniemożliwiających prowadzenie robót lub gdy wystąpią klęski żywiołowe; 2) wystąpi konieczność zmiany inspektorów nadzorujących wykonanie zadania; 3) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego; 4) wystąpi konieczność dokonania w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mającego wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, a powodujący konieczność jego wydłużenia; 5)wystąpiły okoliczności siły wyższej, jako zdarzenie niezależne od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy; 6) w następstwie konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 7) w wyniku konieczności uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialności; 8) w wyniku zmian technologicznych , spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: -niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, -możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, -możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót , pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji , kosztów wykonanych prac lub kosztów wykonanego przedmiotu umowy, -koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, -koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, - koniecznością wykonania robót dodatkowych. 9)w wyniku zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko2.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lipsko ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko w pok. Nr 20C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lipsko ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko w pok. Nr 33 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulic Langiewicza, Bema, Rejtana w Lipsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - oznakowanie robót - rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych z wywiezieniem materiałów 489,81 m2 - ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej na wjazdach i chodnikach 55 m2 - ręczne rozebranie zjazdów i chodników z płyt betonowych z odwiezieniem materiałów 30,0 m2 - rozebranie krawężników betonowych z wywiezieniem materiałów 814 m 2) Roboty ziemne - wykonanie wykopów mechanicznie - wykonanie koryta z transportem urobku 212,48 m3 3) Elementy ulic - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej 814 m 4) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 242,80 m2 - w-wy odsączające z piasku o gr. 10 cm - 242,80 m2 - koryto wykonane na poszerzeniach ręcznie z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża 236,51 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach dolna w-wa 0-63 mm gr. 15 cm 479,31 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach górna w-wa 0-31,5 mm gr. 8 cm 479,31 m2 - uzupełnienie lokalnie podbudowy betonem B-15 - 2,67 m3 5) Nawierzchnie - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca (gr. 4 cm) i warstwa ścieralna (gr. 4 cm) - 242,80 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna wraz z wyrównawczą gr. 4,5 cm 271,18 Mg 6) Roboty wykończeniowe - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Małej w Lipsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) koryta na poszerzeniach jezdni - 21 m2 2) warstwę odsączająca z piasku o grubości 20 cm - 21 m2 3) podbudowę z kruszywa łamanego dolna w-wa gr. 15 cm, górna w-wa gr. 10 cm - 21 m2 4) wyrównanie podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową AC 16W standard II - 60 ton 5) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 1798,0 m2 6) nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11 S standard II (warstwa ścieralna) o gr. 3 cm. - 1798,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.