eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2013 z podziałem na 3 grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Świebodzin: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2013 z podziałem na 3 grupy
Numer ogłoszenia: 30829 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2013 z podziałem na 3 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2013 z podziałem na 3 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa I: Dostawa materiałów biurowych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 180 szt. 2. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 50 szt. 3. Segregator plastikowy A4, szerokość - 70, kolor niebieski - 2 szt. 4. Teczka wiązana A4 - 400 szt. 5. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 - 500 szt. 6. Teczka zawieszana A4 - 500 szt. 7. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem lewym) - 11000 szt. 8. Koperta C6 (biała samoklejąca) - 27000 szt. 9. Koperta A5 biała - 19500 szt. 10. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - 200 szt. 11. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po lewej stronie - 5000 szt. 12. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po prawej stronie - 1000 szt. 13. Koszulki A4 - 7000 szt. 14. Rolka termiczna do kalkulatora 57 mm x 25 m po 10 szt. w opakowaniu - 100 opak. 15. Notatnik A4 w kratkę - 100 kartkowy - 50 szt. 16. Zeszyt akademicki 96 kartkowy - sztywna okładka - 30 szt. 17. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - 50 szt. 18. Korektor w taśmie 5 mm x 8 m - 10 szt. 19. Korektor w płynie - poj. 20 ml z uniwersalną gąbką - 30 szt. 20. Kalka ołówkowa A4 niebieska - pakowana po 50 arkuszy - 3 szt. 21,22. Zszywki 24/6 1000 szt. w opakowaniu - 450 opak. 23. Zszywki 26/6 1000 szt. w opakowaniu - 100 opak. 24. Zszywki 24/8 po 1000 szt. w opakowaniu - 5 opak. 25. Zszywki 23/8 po 1000 szt. w opakowaniu - 5 opak. 26. Zszywki 23/10 po 1000 szt. w opakowaniu - 5 opak. 27. Zszywki No.10, wysokość 5 mm po 1000 szt. w opakowaniu - 10 opak. 28. Rolka barwiąca IR-40T do maszynek liczących - 20 szt. 29. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opakowaniu - 20 opak. 30. Przekładki kartonowe A4 do segregatora po 10 szt. w opakowaniu - 6 opak. 31. Skoroszyt oczkowy, kartonowy, pełny A4 - 420 szt. 32. Etykieta na segregator szeroki - 20 opak. 33. Etykieta na segregator wąski - 5 opak. 34. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - 300 szt. 35. Zszywacz do papieru, zszywający do 25 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6 i 26x6, pojemność 120 lub 150 zszywek - 10 szt. 36. Zszywacz zszywający jednorazowo do 20 kartek, na zszywki o wymiarach 24/6 i 26x6 - 6 szt. 37. Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 15 kartek, z ogranicznikiem formatu - 6 szt. 38. Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 40 kartek, z ogranicznikiem formatu - 10 szt. 39. Folia do bindowania A4 (przezroczysta bez koloru) - 100 szt. 40. Bezolejowy tusz do automatów, poduszek i pudełek stemplarskich - 25 ml. z aplikatorem, kolor czerwony - 50 szt. 41. Kalkulator - 5 szt. 42. Kalkulator z dwukolorową drukarką na papier 58 mm - 5 szt. 43. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - 130 szt. 44. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 150 szt. 45. Nożyczki biurowe z nierdzewnej stali, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, wymiar (razem z rączką) - 20,5 cm - 7 szt. 46. Nóż biurowy z wysuwanym i łamanym ostrzem - 5 szt. 47. Wąsy skoroszytowe - 100 szt. 48. Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy przeznaczony do archiwizacji dokumentów, pakowany po 100 szt., rozstaw otworów 80 mm, długość wąsa: 9,5 cm - 3 opak. 49. Deska z klipem A4, kolor czarny - 5 szt. 50. Przywieszka obustronna do kluczy, różne kolory - 20 szt. 51. Gumki recepturki - po 100 szt. w opakowaniu - 4 opak. 52. Karteczki samoprzylepne, żółte - wymiar: 76x76 mm, po 100 kartek w opakowaniu - 20 opak. 53. Pinezki niklowane - po 100 szt. w opakowaniu - 4 opak. 54. Etykiety samoprzylepne papierowe w arkuszach A4, uniwersalne, do wszystkich drukarek, kolor jasny żółty - 50 ark. Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Blok techniczny A4 kolor - 100 szt. 2. Blok techniczny A4 biały - 100 szt. 3. Brystol A1 biały pakowany po 20 szt. w opakowaniu - 5 opak. 4. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony pakowany po 20 szt. - 8 opak. - po 2 opak. z każdego koloru 5. Taśma klejąca - szer. 2 cm - 50 szt. 6. Nożyczki biurowe z plastikową rączką - 30 szt. 7. Ołówek B, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak. 8. Ołówek B-4, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak. 9. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 60 szt. 10. Długopis żelowy z metalową końcówką, wodoodporny i nieblaknący - niebieski - 250 szt. 11. Długopis zwykły - niebieski - 250 szt. 12. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4 mm - czarny - 200 szt. 13. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4 mm - niebieski - 200 szt. 14. Pisaki, zestaw 12 kolorów - 60 zestaw 15. Pisaki, zestaw 6 kolorów - 60 zestaw 16. Marker czarny ścięty - 200 szt. 17. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - 450 szt. - po 150 szt. z każdego koloru 18. Papier pakowy szary n/b 40g - 400 szt. lub 1.2. Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - 7 szt. 2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - 10 szt. 3. Tusz HP (82) C4913A (69 ml) (Yellow) - 1 szt. 4. Toner HP C7115A - 40 szt. 5. Toner HP Q5949A - 10 szt. 6. Toner HP CE278A - 50 szt. 7. Toner HP Q2612A - 1 szt. 8. Toner Lexmark 0064016HE (21 000 kopii) - 7 szt. 9. Toner Samsung SCX-D4200A - 6 szt. 10. Toner konica minolta A0DK151 (Black) - 1 szt. 11. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - 5 szt. 12. Taśma barwiąca do OKI 6300 - 2 szt. 13. Taśma barwiąca do OKI 3321 - 6 szt. 14. Sprężone powietrze - min. 300 ml - 10 szt. 15. Toner Panasonic KX-FA83x - 1 szt. Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP nr 301 kolor do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt. 2. Tusz HP nr 301 czarny do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt. 3. Toner nr 85A - 1 szt. 4. Toner nr 15A - 1 szt. 5. Toner nr 49A - 2 szt. lub 1.3. Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 2200 ryz 2. Papier komputerowy - 250 mm 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 16 kartonów 3. Papier komputerowy - 250 mm 1+2 (składanka perforowana 900 szt.) - 3 kartony 4. Papier komputerowy - 250 mm 1+0 (składanka perforowana 900 szt.) - 10 kartonów Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 30 ryz 2. Papier ksero A4 kolorowy: żółty, niebieski, zielony, liliowy, różowy, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, wilgotność 3-5% - 15 ryz - po 3 ryzy z każdego koloru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy I (Zadanie 1), Grupy II (Zadanie 1) i Grupy III (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy I (Zadanie 2), Grupy II (Zadanie 2) i Grupy III (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Grupy I i Grupy II, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego dla Grupy III Zadania 1, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.60.00.00 - Tusz 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 24.91.00.00 - Kleje 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Formularz/e oferty. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.