Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Kraków: Przeprowadzenie ewaluacji projektów:
- PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem
- Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane
- MBM - kierunek zamawiany
- Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości
Numer ogłoszenia: 30823 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ewaluacji projektów: - PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem - Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane - MBM - kierunek zamawiany - Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji czterech projektów. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zadań częściowych: Zadanie nr 1 - Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane Zadanie nr 3 - Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: MBM - kierunek zamawiany Zadanie nr 4 - Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza i doświadczenie - dotyczy każdego zadania częściowego Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedno opracowanie ewaluacyjne w zakresie podobnym do niniejszego postępowania. Wykaz usług należy przedstawić w Załączniku 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia - dla każdego zadania częściowego Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie posiadać następujące kwalifikacje: 1.Wykształcenie wyższe. 2.Znajomość zasad prowadzenia ewaluacji projektów: jest autorem raportów z dwóch badań o podobnym zakresie do niniejszego postępowania, w tym jedna ewaluacja dotyczyła projektu POKL. 3.Wiedzę z zakresu funduszy EFS np. poprzez udział w szkoleniach, kursach itp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia na Załączniku 5 do SIWZ - Wykaz osób realizujących zamówienie - Informacja o osobie wykonującej zamówienie Wykonawca musi wskazać jedną osobę fizyczną do realizacji zamówienia w każdym zadaniu częściowym. Wykonawca musi spełniać wymagania zgodne z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 24.12.2012 r., podrozdział 2.1.1.3 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 14.08.2012, podrozdział 4.5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć w przypadku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.): Listę podmiotów należących do grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych lub informacji, że żadne z powiązań wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5 nie zachodzą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-Załącznik 1 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Osoby przewidzianej do realizacji zamówienia z przyczyn losowych np. choroba pod warunkiem, że osoba zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać takie same kwalifikacje jak osoba wskazana w umowie i zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. 2) Terminu realizacji usługi wynikającej z umowy gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy np. siły wyższej, czy tez wytycznymi instytucji pośredniczącej. Przesunięcie terminu realizacji będzie również możliwe w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie częściowe nr 1- PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem, zadanie częściowe nr 2 - Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane, - zadanie częsciowe nr 3 - MBM - kierunek zamawiany, - zadanie częsciowe nr 4 - Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości Uwagi dotyczące terminu realizacji zamówienia: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: 1: - Część I - od daty zawarcia umowy do 10 czerwca 2013 r., - Część II - do dnia 10 czerwca 2015 r. (przy czym raport z ewaluacji produktu Wykonawca przekaże członkom właściwym Sieci Tematycznych przed walidacją produktu finalnego) - dla zadania częściowego: 2: - Część 1 - do 5 tygodni od daty zawarcia umowy, - Część 2 - do dnia 30.11.2015 r. - dla zadania częściowego: 3: - Część 1 - 5 tygodni od daty zawarcia umowy, - Część 2 - do dnia 30 listopada 2015 r. - dla zadania częściowego: 4: - Część 1 - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, - Część 2 - do dnia 30 XI 2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji pn.: PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Automatyka i Robotyka, Informatyka-kierunki zamawiane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.:MBM - kierunek zamawiany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: MBM - kierunek zamawiany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji projektu pn.: Technolog Chemiczny - Inżynier Przyszłości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.