eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/4/2012 OCHRONA OBIEKTU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Opole: P/4/2012 OCHRONA OBIEKTU
Numer ogłoszenia: 30818 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18484 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/4/2012 OCHRONA OBIEKTU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia publicznego: P/4/2012 Ochrona obiektu 2.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonywanie zadań ochrony obiektów budowlanych, terenu, osób i mienia użytkowanego przez Zamawiającego oraz pomoc personelowi szpitala w sytuacjach zagrożeń, a w szczególności: a)ochrona i zabezpieczenie wszystkich obiektów Zamawiającego; b)obsługa wejścia głównego; c)nocne obchody terenu należącego do Zamawiającego d)sprawdzanie i zamykanie bram oraz wejścia do budynku o uzgodnionych porach; e)zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - nocnego; f)przyjmowanie i wydawanie kluczy sprzątaczkom, pracownikom Sekretariatu i Kadr; g)prowadzenie rejestru kluczy wydanych po godzinach pracy oraz sprawdzanie zasadności pobytu pracowników po godzinach pracy; h)udzielanie informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego; i)odśnieżanie i utrzymywanie w stanie odśnieżonym w trakcie dyżuru pracowników ochrony wejść do szpitala wraz z podjazdem inwalidzkim do budynku szpitala (tzw wejść nocnych i weekendowych); ilość wejść: 1 wejście przy izbie przyjęć, 2 wejścia przy budynku głównym; powierzchnia do odśnieżania ok. 100 m2; j)wyrywkowe sprawdzanie siatek i toreb pracowników; k)telefoniczne wzywanie do usuwania awarii nw infrastruktury : - sieci wod - kan . - prądu , - centralnego ogrzewania , - hydroforni i węzła cieplnego , - łączności telefonicznej , - instalacji alarmowej ppoż ., - instalacji alarmowej antywłamaniowej , - dźwigów . Wykaz podmiotów, którym zlecono usuwanie ww. awarii z numerami telefonów znajdują się w Instrukcji Reagowania na awarie urządzeń technicznych i medycznych oraz planowanie i realizacja przeglądów konserwacji oraz w Planie Ewakuacji na wypadek powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia a) inne zadania organizacyjne w miarę zaistnienia takiej sytuacji; b) wydawanie i odbieranie kluczy gościom hotelowym (2 mieszkania) ustalonym z administracją hotelu; c) wykonywanie poleceń Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego; d) współdziałanie Wykonawcy (obowiązkowa obecność koordynatora i grupy interwencyjnej oraz pracownika ochrony w trakcie jego dyżuru) z dowodzącym ze strony Zamawiającego lub służb uprawnionych (Policja, Straż Pożarna, itp.) w przeprowadzaniu ewakuacji lub innych akcjach nadzwyczajnych (dotychczasowa częstotliwość podobnych akcji max. 2 w roku) e) uczestnictwo koordynatora i grupy interwencyjnej w ćwiczeniach ewakuacyjnych organizowanych u Zamawiającego w ustalonych wcześniej terminach; częstotliwość 1 raz w roku; f) udzielanie pomocy przy pacyfikacji pobudzonych i agresywnych pacjentów w Izbie Przyjęć i na Oddziałach - zgodnie z zasadami określonymi przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 23.08.1995 r. w sprawie sposobu stosowania przymusu bezpośredniego (Dz.U. 1995 nr 163 poz. 514 z późn.zm.) g) zachowanie się grupy interwencyjne w przypadku przybycia na miejsce wezwania - po przybyciu do miejsca wezwania winni zapytać W czym mamy pomóc ?; - wykonać polecenia służb medycznych przy pacyfikacji pobudzonych i agresywnych pacjentów w Izbie Przyjęć i na Oddziałach: personelu medycznego (pielęgniarzy , pielęgniarek i lekarzy) UWAGA: Przez obiekt budowlany należy rozumieć budynki i budowle z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz obiekty małej architektury w rozumieniu prawa budowlanego, (Dz.U.2006.156.1118 -j.t.z późn .zmianami). Charakterystyka chronionych elementów : - Budynek główny 6 kondygnacyjny o kubaturze 35120 m3 , - Pawilon Psychiatryczny 2 kondygnacyjny o kubaturze 16231 m3 , - Budynek Administracji i Hotelu 5 kondygnacyjny o kubaturze 2781 m3, w tym dwie kondygnacje administracji szpitala - Budynek Zakładu Rehabilitacji, parterowy o kubaturze 2484 m3 , - Budynek garażu z 7 boksami garażowymi , - Budynek agregatorowni z 3 boksami garażowymi , - Teren z trzech stron ogrodzony płotem o powierzchni około 3,6 ha . - Droga dojazdowa wewnętrzna i parkingi , w tym parking przy ulicy Wodociągowej z 70 stanowiskami postojowymi - Zbiornik buforowy wody pitnej - Ośrodek Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej z Izbą przyjęć Łączna powierzchnia użytkowa budynków ok. 14150 m2. Informacje dodatkowe: - obsada dyżuru powinna być jednoosobowa; harmonogram dyżurów ochrony jest następujący licząc od godz. 15.00 od daty zawarcia umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.02.2012 r. do godz. 8.00 dnia 01.02.2014 r. - dni powszednie - dyżur 17- godzinny od 1500 danego dnia do 800 dnia następnego - 494 dni (8398 godzin dyżuru); - dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta oraz dni powszednie, w których Zamawiający wyznaczył dzień wolny od pracy- dyżur 24 - godzinny od godziny 8.00 danego dnia do godziny 8.00 dnia następnego. Łączna orientacyjna liczba godzin dyżuru ochrony w okresie trwania usługi wynosi14086. Faktyczne ilości godzin ochrony w trakcie trwania umowy i związane z tym wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od daty zawarcia umowy , a tym samym rozpoczęcia ochrony obiektu, stąd rozliczenie przedmiotu umowy za wykonanie usług objętych umową Wykonawcy należy się wynagrodzenie miesięczne brutto, które będzie wyliczane według iloczynu ceny jednostkowej netto za 1 godzinę i ilości rzeczywiście przepracowanych godzin oraz właściwej stawki podatku VAT. - każdy pracownik ochrony fizycznej w trakcie pełnienia służby ochrony musi posiadać celem zapewnienia bezproblemowej łączności telefonicznej z przedstawicielami Zamawiającego telefon komórkowy (aparat telefoniczny komórkowy oraz koszty jego wykorzystywania pokrywa Wykonawca); z chwilą rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać numer/-y telefonów komórkowych Zamawiającemu i uaktualniać je niezwłocznie po zmianie numeru/-ów; Zamawiający zaleca, aby pracownicy ochrony posiadali jeden wspólny telefon komórkowy/numer kontaktowy do każdego z pracowników , - na wezwanie Zamawiającego oraz pracownika ochrony pełniącego dyżur - podejmowanie interwencji w każdym czasie (również poza czasem wyszczególnionym na jako godziny dyżuru ochrony) w celu pacyfikacji pobudzonych i agresywnych pacjentów oraz osób trzecich znajdujących się na terenie mienia Zamawiającego, ochraniający w tym celu zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej. Zamawiający wymaga interwencji w czasie max. 10 minut od momentu wezwania. (Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do dostarczenia naklejek, wizytówek, inne z numerami telefonów kontaktowych i alarmowych do grupy interwencyjnej, które przekazane będą do każdej komórki organizacyjnej Zamawiającego), - Przed rozpoczęciem dyżuru w dzień powszedni pracownik ochrony zobowiązany jest zgłosić się do kierownika Działu Administracyjno-Technicznego celem przyjęcia zaleceń specjalnych do wykonania w trakcie dyżuru i innych informacji , - Pracownik ochrony pełniący dyżur jest zobowiązany do udzielania ustnych raportów po zakończeniu każdego dyżuru ochrony kierownikowi Działu Administracyjno-Technicznego w dni powszednie, jeżeli sytuacja tego wymaga (odbiegający od normy przebieg służby, np. wystąpienie kradzieży, dewastacji, przejawów agresji, wystąpienia interwencji, ucieczki pacjentów, zdarzeń żywiołowych itp.) pracownik ochrony pełniący dyżur jest zobowiązany do udzielania pisemnego raportu, - Zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ze zmianami (Dz.U. t.j. 2005 r nr 145 poz. 1221 z późn.zm. )., - Pracownicy ochrony, w związku z zakresem czynności wymienionym wyżej, winni cechować się odpowiednimi warunkami psycho - fizycznymi, jak: opanowanie, odporność na stres oraz siła i sprawność fizyczna. Cechy: wykształcenie minimum zawodowe, wzrost min. 165 cm, wiek do 58 lat, proporcjonalna budowa ciała, bez niepełnosprawności psychoruchowej, - Pracownicy grupy interwencyjnej oraz koordynator muszą posiadać min. licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz wykonywać swoje obowiązki zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ze zmianami, - W trakcie realizacji umowy, w uzasadnionych przypadkach i za zgodą zamawiającego Wykonawca może dopuścić do wykonywania obowiązków pracownika ochrony również inne niż wymienione w Załączniku nr 7 DOŚWIADCZENIE, KWALIFIKACJE I POSIADANE UPRAWNIENIA ZAŁOGI - osoby, przy czym osoby te muszą posiadać ww. cechy psychofizyczne, - Wykonawca dla każdego pracownika ochrony (w okresie przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w jej trakcie) zapewnia przed przystąpieniem do wykonywania obowiązków odbycie szkolenia stanowiskowego. Szkolenie stanowiskowe musi się odbyć w obiektach Zamawiającego w ilości min. 51 godz. przy udziale pracowników Zamawiającego oraz pod nadzorem innych przeszkolonych na stanowisku pracy pracowników ochrony. Szkolenie polegać będzie na praktycznym przygotowaniu do wypełniania obowiązków wynikających z zawartej umowy, zapoznaniu się z obiektem, jego instalacjami, trybem reagowania na awarie, pracownikami administracyjnymi i służb medycznych Zamawiającego mającymi kontakt z ochroną podczas pełnienia codziennych obowiązków, itp. Całkowity koszt szkoleń stanowiskowych pokrywa Wykonawca. Odbycie obowiązkowego szkolenia stanowiskowego potwierdzi Zamawiający stosownym protokołem. Szkolenie ma na celu umożliwienie pełnienia samodzielnie obowiązków pracownika ochrony na terenie szpitala. Zakres szkolenia - załącznik nr 6, - Pracownicy ochrony w trakcie wykonywania swoich obowiązków zobowiązani są do aktywnego udziału w przeszkoleniu innych pracowników ochrony, w tym pracowników ochrony innych Wykonawców; 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie włączony do realizacji wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO w zakresie dotyczącym jego działalności w szczególności przeprowadzaniu auditów wewnętrznych, szkoleń personelu i uczestniczeniu w rozwoju systemu. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 79710000-4 Usługi ochroniarskie 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty, 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, do wysokości 50% zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym powiększonych maksymalnie o wskaźnik inflacji o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszany przez GUS. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający określa, że część zamówienia polegająca na dokonywaniu interwencji przy udziale grupy interwencyjnej nie może być powierzona podwykonawcom. Termin realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy nie wcześniej jednak niż od 01.02.2012 r. od godz. 15:00 do 01.02.2014 r. do godz. 8:00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLID Sp. z o. o., ul. Tyniecka 18, 30-323 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118536,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126478,19

  • Oferta z najniższą ceną: 126478,19 / Oferta z najwyższą ceną: 126478,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.