eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa stali do wykonania krat. Miejsce dostawyPomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Czarne: Dostawa stali do wykonania krat. Miejsce dostawy: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk.
Numer ogłoszenia: 308136 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289038 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stali do wykonania krat. Miejsce dostawy: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa stali do wykonania krat. Miejsce dostawy: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk, o następujących parametrach i ilości Nazwa wyrobu jm gatunek Ilość Pręt fi 16 kg S 355 1149 Płaskownik 50x6 kg S 355 743 kątownik 50x50x6 kg S 355 1704 Płaskownik 45x10 kg S 355 751 3.1. Zamawiający wymaga aby dostarczana stal spełniała wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.2. Termin dostawy Wykonawca ustali z pracownikami Zamawiającego, z dwudniowym wyprzedzeniem, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6 SIWZ. 3.3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na plac budowy ( bez wyładunku, który należy do Zamawiającego). 3.4. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów, 3.5. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.6. Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji. 3.7. Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 1) Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 2 dni . 2) Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem. 3) Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 2 dni od jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 4) W przypadku uznania reklamacji Wykonawca po uzgodnieniu terminu Zamawiającym: a) usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości; b)wymieni towar na nowy lub inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zakwestionowania jakości. 3.8. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.9. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania próbek dostarczonej stali do analizy do specjalistycznego laboratorium w przypadku, gdy zajdą okoliczności wskazujące na dostarczenie betonu nieodpowiedniej jakości. Koszty badań w przypadku potwierdzenia wad stali pokrywa Wykonawca. 3.11. Nazwa i kod określone we wspólnym słowniku zamówień (CPV): 14622000-7- stal.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke,, ul. Siostry Faustyny 19,, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11381,48

  • Oferta z najniższą ceną: 11381,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11381,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.