eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ciągu ulicBorkowskiej, Nowoborkowskiej i Granicznej w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Warszawa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ciągu ulic: Borkowskiej, Nowoborkowskiej i Granicznej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 308121 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 558 98 00, faks 22 558 98 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ciągu ulic: Borkowskiej, Nowoborkowskiej i Granicznej w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ciągu ulic: Borkowskiej, Nowoborkowskiej i Granicznej w Warszawie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję - Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk tzn. jedna osoba na dwa lub więcej stanowisk oraz wskazania większej liczby osób niż jest wymagana - wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: STANOWISKO/WYMAGANA LICZBA OSÓB/DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE JAKO KIEROWNIK LUB Z-CA KIEROWNIKA; INSPEKTOR NADZORU (OPIS DOŚWIADCZENIA TJ.: PEŁNIONA FUNKCJA, ZAKRES ROBÓT NAD KTÓRYMI BYŁA PEŁNIONA FUNKCJA - PODAĆ DATY dd/mm/rr, KWALIFIKACJE ZAWODOWE) 1) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT DROGOWYCH - KOORDYNATOR CZYNNOŚCI NADZORU INWESTORSKIEGO /1 osoba /5 lat - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub Inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie lub przebudowie drogi klasy Z lub wyższej klasy technicznej. 2) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT MOSTOWYCH (OSOBA ZASTĘPUJĄCA KOORDYNATORA CZYNNOŚCI NADZORU INWESTORSKIEGO) /1 osoba /5 lat - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót lub Inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie lub przebudowie obiektów inżynierskich - jako elementów budowli drogowej klasy technicznej Z lub wyższej. 3) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT INSTALACYJNO - SANITARNYCH /1 osoba / 3 lata - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie lub przebudowie - przy robotach w swojej branży. 4) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH / 1 osoba / 3 lata - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie lub przy przebudowie - przy robotach w swojej branży. 5) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT TELETECHNICZNYCH / 1 osoba / 3 lata - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru na co najmniej 1 budowie lub przy przebudowie - przy robotach w swojej branży. 6) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BRANŻY ZIELENI /1 osoba / 1 rok - doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru przy robotach w swojej branży. 7) SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KOSZTORYSOWANIA / 1 osoba / 1 rok -doświadczenie zawodowe: obsługa co najmniej 1 roboty drogowej w zakresie rozliczeń/kosztorysowania robót budowlano montażowych o wartości robót co najmniej 7 000 000 zł.(brutto); 8) INSPEKTOR DS. MATERIAŁOWYCH - TECHNOLOG /1 osoba / 2 lata - doświadczenie zawodowe: obsługa co najmniej 1 roboty budowlano montażowej o wartości robót co najmniej 7 000 000 zł.(brutto); Inspektorzy Nadzoru, (pkt. 1-5) winni posiadać uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności. Wartości podane w walucie innej niż PLN w dokumencie potwierdzającym spełnienie warunku, o którym mowa powyżej, będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami Rozdziału XII SIWZ; 2. pełnomocnictwo do złożenia oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi umocowanie osób udzielających pełnomocnictwo/składających ofertę (w tym pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku, gdy zachodzi konieczność zmiany którejkolwiek z osób personelu wskazanego w ofercie, proponowana osoba musi posiadać co najmniej równoważne kwalifikacje i doświadczenie. W przypadku, gdy Wykonawca Nadzoru nie będzie mógł zapewnić nowej osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, Zamawiający może albo podjąć decyzję o odstąpieniu od Umowy, jeżeli właściwa jej realizacja jest zagrożona, lub, jeżeli w jego opinii nie zachodzi takie ryzyko, może zaakceptować proponowaną osobę. 2.Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy, zmianę postanowień zawartych między Stronami umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy Nadzoru. Zmiana postanowień umowy możliwa będzie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym jeżeli: 1) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii; 2) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 3) przyspieszy ukończenie Robót lub usprawni proces budowy; 4) poprawi efektywność wykonania przedmiotu zamówienia; 5) pozostanie w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia; 6) termin, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór; 7) będzie to konieczne ze względu na wystąpienie siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonania w części lub w całości jego zobowiązań. 8) Ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT 9) Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców; f) inne wydarzenia losowe. 3.Na zgodny wniosek stron obiektywnie uzasadniony koniecznością w zakresie zmiany terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmid.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa - Kancelaria pokój nr 9 (za bramką)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa - Kancelaria pokój nr 9 (za bramką)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.