Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Konin: Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy oraz sprzętu i oprogramowania komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie
Numer ogłoszenia: 308117 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie , ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, faks 063 2426569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy oraz sprzętu i oprogramowania komputerowego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Dostawa sprzętu oraz oprogramowania dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 wraz z: 1.1.1. montażem, instalacją i konfiguracją urządzeń, 1.1.2. zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, 1.1.3. dostarczeniem dokumentacji obsługi sprzętu, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, instrukcji umożliwiającej samodzielną instalację i konfigurację systemu oraz wykonanie kopii zapasowej systemu, 1.1.4. dostarczeniem licencji na czas nieokreślony na oprogramowanie SWOR, 1.1.5. dostarczenie instalatorów oprogramowania systemu. 1.2 Dostawa szyfrowanych pamięci przenośnych USB wraz z oprogramowaniem zarządzającym na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie. 1.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie. 1.4 Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.45.00-7, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.46.00-4, 30.21.40.00-2, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, pok. 220, Sekcja Gospodarcza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, pok. 220, Sekcja Gospodarcza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu oraz oprogramowania dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 wraz z: 1.1. montażem, instalacją i konfiguracją urządzeń, 1.2. zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, 1.3. dostarczeniem dokumentacji obsługi sprzętu, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, instrukcji umożliwiającej samodzielną instalację i konfigurację systemu oraz wykonanie kopii zapasowej systemu, 1.4. dostarczeniem licencji na czas nieokreślony na oprogramowanie SWOR, 1.5. dostarczenie instalatorów oprogramowania systemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.45.00-7, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szyfrowanych pamięci przenośnych USB wraz z oprogramowaniem zarządzającym na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 30 szt. szyfrowanych pamięci przenośnych USB wraz z oprogramowaniem zarządzającym na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 43 szt. stacji roboczych, 5 szt. stacji roboczych wysokiej wydajności i 48 szt. monitorów ekranowych LCD na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 14 szt. tonerów do kopiarki Kyocera Mita KM-2050 i 2 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX5635FN na potrzeby Sądu Okręgowego Koninie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.