eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Gliwice: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 308074 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - w tym zadanie nr 1 serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji, zadanie nr 2 - serwisowanie sprzętu gospodarczego w Dziale Żywienia. Łącznie poniżej 207 000 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.88.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1 - spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 zamówień na usługi serwisowe urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych, każda o wartości min. 60 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Na potwierdzenie, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie Wykonawcy dostarczy dowody* ich należytego wykonania. W zakresie zadania nr 2 - spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 zamówień na usługi serwisowe urządzeń gastronomicznych, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Na potwierdzenie, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie Wykonawca dostarczy dowody* ich należytego wykonania. Dowodami o których mowa powyżej są: 1.poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, 3. w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 lub 2 powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1 - spełnienie warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca dysponuje wyposażeniem do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi. W zakresie zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1 - Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazaniem dysponowania min.: 2 osobami z aktualnymi uprawnieniami zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie konserwacji dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną ze znajomością aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy, obsługi technicznej prowadzenia dokumentacji dla urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową. Każda z osób musi posiadać wszystkie wymienione wyżej uprawnienia Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w 1 osobą do wykonywania pracy na stanowisku dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz.828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną ze znajomością aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy, obsługi technicznej i prowadzenia dokumentacji dla urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową. Osoba ta musi posiadać wszystkie wymienione wyżej uprawnienia. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w W zakresie zadania nr 2 - Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie dysponowania min.: 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia, posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy I na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w 1 osobę, która będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia, posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, obsługi, konserwacji i remontów grupy II dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzami: 1.1 Oferta Przetargowa - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 dot. zadania nr 1 - SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3 dokumenty, oświadczenia wymagane w sekcji III.4 niniejszego ogłoszenia 1.4 pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena za roboczogodzinę - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-100 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie danego zadania, zostanie zawarta umowa wg załączonych do SIWZ projektów, pod warunkiem, że na 2 dni przed wyznaczoną datą zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do wyglądu, w formie pisemnej, w oryginale: 1. polisę spełniającą poniższe wymaganie: W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (zakres (OC delikt/ kontrakt) w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia z włączeniem odpowiedzialności cywilnej za produkt/ wykonywanie usługi objęte przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł obejmującą dodatkowo zakresem ochrony: a) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w trakcie wykonywania prac oraz w mieniu powierzonym /pod kontrolą/ będącym w pieczy (do wysokości sumy gwarancyjnej), b) szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy z zachowaniem prawa regresu (do wysokości sumy gwarancyjnej) c) szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu tych czynności, prac lub usług. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem opłaty należnych składek. 2. dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego w części VI pkt 1a tiret 4 SIWZ, aktualne kwalifikacja zawodowe/uprawnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia, wymienionych w złożonym wykazie osób. W przypadku braku przedstawienia powyższych dokumentów, Zamawiający może nie podpisać umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.