eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Ogłoszenie nr 308060 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.

Buczek: Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301334


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000, ul. Gucin  , 98113   Buczek, państwo , woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

44/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji przemysłowej (CCTV) oraz kontroli dostępu (SKD) zainstalowanych w kompleksach wojskowych 3961, 3962, 6030. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Naprawa systemów wg opisu technicznego uszkodzeń systemów zabezpieczenia technicznego - załącznik nr 10 do SIWZ; 2.2. Urządzenia instalowane w ramach wymiany winny spełniać warunki określone w polskich normach dotyczących systemów i urządzeń alarmowych telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu oraz w Normie Obronnej NO-04-A004 z 2016 Obiekty wojskowe. Systemy Alarmowe. 3. Zakres usług obejmuje naprawę: 3.1. Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu, 3.2. Systemu telewizji dozorowej, 3.3. Systemu kontroli dostępu. 3.Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Materiały do wykonania ustalonych prac naprawczych zapewni wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić unieszkodliwianie wymienionych uszkodzonych elementów. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane usługi wynosi 24 miesiące, maksymalny - 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 7.Zamawiający wymaga, aby realizacja umowy nastąpiła w terminie od 50 do 80 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8. Zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do instalacji, elementów systemu alarmowego i przestrzeni chronionej w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30), przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami. 9. W celu poprawnego wykonania napraw uszkodzeń zabezpieczenia technicznego, zamawiający zaleca, aby wykonawca posiadał pojazd umożliwiający poruszanie się w terenie grząskim (piaszczystym, podmokły) oraz odpowiedni sprzęt do wykonania prac na wysokości do 8 m. 10. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia pracowników wykonujących zamówienie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50610000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT188612.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony Osób i Mienia GUARD-SERVICE Sp. z o.o.,  ,  ul. Tatrzańska 6a,  60-413,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158386.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158386.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201000.76
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.