To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Ogłoszenie nr 308060 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Buczek: Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301334
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, krajowy numer identyfikacyjny
73009757200000, ul.
Gucin
,
98113
Buczek, państwo
, woj.
łódzkie, tel.
261 554 591, faks
261 554 709, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):44/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji przemysłowej (CCTV) oraz kontroli dostępu (SKD) zainstalowanych w kompleksach wojskowych 3961, 3962, 6030. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Naprawa systemów wg opisu technicznego uszkodzeń systemów zabezpieczenia technicznego - załącznik nr 10 do SIWZ; 2.2. Urządzenia instalowane w ramach wymiany winny spełniać warunki określone w polskich normach dotyczących systemów i urządzeń alarmowych telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu oraz w Normie Obronnej NO-04-A004 z 2016 Obiekty wojskowe. Systemy Alarmowe. 3. Zakres usług obejmuje naprawę: 3.1. Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu, 3.2. Systemu telewizji dozorowej, 3.3. Systemu kontroli dostępu. 3.Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Materiały do wykonania ustalonych prac naprawczych zapewni wykonawca we własnym zakresie, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych wydatków przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić unieszkodliwianie wymienionych uszkodzonych elementów. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane usługi wynosi 24 miesiące, maksymalny - 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 7.Zamawiający wymaga, aby realizacja umowy nastąpiła w terminie od 50 do 80 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8. Zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do instalacji, elementów systemu alarmowego i przestrzeni chronionej w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30), przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami. 9. W celu poprawnego wykonania napraw uszkodzeń zabezpieczenia technicznego, zamawiający zaleca, aby wykonawca posiadał pojazd umożliwiający poruszanie się w terenie grząskim (piaszczystym, podmokły) oraz odpowiedni sprzęt do wykonania prac na wysokości do 8 m. 10. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia pracowników wykonujących zamówienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50610000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT188612.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 158386.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.